Dan moet je het tour-schema van sommige acts eens zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Artiesten treden meestal toch niet 3 dagen op een rij op?
Als Lily Allen het kan, hoop ik dat Oasis het ook kan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef portie het volgende:
[..]
Jawel hoor, niet allemaal maar bijv lily allen doet na LL ook V festival 2 dagen.
Dat heb ik dus gedaan en dan zie ik vaak een maximum van 2 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan moet je het tour-schema van sommige acts eens zien. En als er een dag pauze tussen zit is het vaak om bv. de afstand tussen Stockholm en Parijs ofzo te overbruggen.
Festival-tours zul je wel gelijk over hebben, door de vaak grote afstanden tussen de festivals/landenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan en dan zie ik vaak een maximum van 2 dagen achter elkaar
Maar ik zal wel naar de verkeerde bands kijken dan.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef Dupje het volgende:
Air Traffic staat op Pukkelpop, mag ook wel naar Lowlands komen!
Klopt, want Dio komt ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
http://www.kinkfm.com/popnieuws/7299/The_Madd_op_Lowlands
Volgens Kink ook the Madd, maar ik geloof echt niet dat die zonder Dio komen, hun laatste plaat is al duizend jaar oud. En Dio is hip, doch kut.
En dat weet je zo zeker omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, want Dio komt ook.En zoals ik hier zei, Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) ook, evenals Zwart Licht (X-Ray). Geloof alleen dat er dit jaar waarschijnlijk geen Top Notch-middag in de Bravo meer komt, zoals afgelopen jaren helaas een gewoonte was geworden.
Dus geen De Jeugd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, want Dio komt ook.En zoals ik hier zei, Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) ook, evenals Zwart Licht (X-Ray). Geloof alleen dat er dit jaar waarschijnlijk geen Top Notch-middag in de Bravo meer komt, zoals afgelopen jaren helaas een gewoonte was geworden.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, want Dio komt ook.En zoals ik hier zei, Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) ook, evenals Zwart Licht (X-Ray).
Van de vogeltjes, dus ik post altijd maar een tourlijstje op hun site of myspace erbij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sja, hoe kom jij aan jouw geruchten?
Spannend..........quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Aisumasen het volgende:
Hey Lowlanders! Morgen is het weer zo ver: heel veel nieuwe namen! Sterker nog: het bijna volledige theater- en dansprogramma! :-)
Als ik dit zo zie denk ik helaas geen Port O' Brien op Lowlandsquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef -Dries- het volgende:
Net zoals:
20.aug.2009 15:00
Pukkelpop Festival Kiewet, Blegium
21.aug.2009 20:00
Highfield Festival Erfurt, Germany
22.aug.2009 18:00
Frequency Festival St Polten, Austria
24.aug.2009 18:00
Noorderzon Festival Groningen, Holland
25.aug.2009 20:00
Tivoli Utrecht, Holland
Port O Brien. Lijkt me ook vrij duidelijk.
Dan zouden ze 5 dagen achter elkaar spelen en de dagen na Lowlands nog 2 shows in NL, lijkt me niet waarschijnlijk en dat zou wel erg jammer zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:36 schreef RedGuy het volgende:
Kans lijkt me juist erg groot dat hij de 23e op Lowlands speelt.
5 keer achter elkaar spelen is zeer normaal hoor, dus lijkt mij wel erg waarschijnlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dan zouden ze 5 dagen achter elkaar spelen en de dagen na Lowlands nog 2 shows in NL, lijkt me niet waarschijnlijk en dat zou wel erg jammer zijn.
AC doet maar 1 festival in Europa.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Animal Collective, Fleet Foxes en Air Traffic mogen van mij gewoon komen!
En het zou ook gewoon kunnen.
5 keer achter elkaar spelen is helemaal niet normaal dat is echt een uitzondering, meestal is het 3 tot 4 keer. En Ik zie ze echt niet 3 dagen achter elkaar in NL spelen waarvan 2 festivals dag na elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar spelen is zeer normaal hoor, dus lijkt mij wel erg waarschijnlijk?
Alsof dat zo erg is. Dat zijn een stelletje festivalhoeren van heb ik jou daar. Die kun je dus vaak genoeg zien. Suffe bende.quote:
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Dat zijn een stelletje festivalhoeren van heb ik jou daar. Die kun je dus vaak genoeg zien. Suffe bende.
Tijd voor een nieuwe album zeg ik! Of tijd voor een Le Le tour!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.
LeLe brengt deze maand nog een nieuw gratis album uit, dus die mogen van mij dit jaar best weer langskomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe album zeg ik! Of tijd voor een Le Le tour!
Wat een onzin. Ze staan in elk geval op Dour, Melt, Glastonbury en Sonar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
AC doet maar 1 festival in Europa.
Tja, ik ken bands die 4 keer optreden in Nederland en zelfs 5 keer (The View), maar we wachten af!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar spelen is helemaal niet normaal dat is echt een uitzondering, meestal is het 3 tot 4 keer. En Ik zie ze echt niet 3 dagen achter elkaar in NL spelen waarvan 2 festivals dag na elkaar.
Nou goed, meningsverschilquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.
Ik ben blij dat ik nog nooit per ongeluk bij een dansact strandequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk alleen theater- en dansnamen:
Bekijk deze YouTube-video
Ik bekijk de meeste jaren 1 Bravo act. Of gedeeltelijk in elk geval. Zo oa. Justice en Roisin Murphy gezien/gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben blij dat ik nog nooit per ongeluk bij een dansact strande
Het zegt me allemaal ook absoluut niksquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk alleen theater- en dansnamen:
Bekijk deze YouTube-video
DANSact...als in: dansen, ballet-->TROEP.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bekijk de meeste jaren 1 Bravo act. Of gedeeltelijk in elk geval. Zo oa. Justice en Roisin Murphy gezien/gehoord.
dans, dance, whateverquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
DANSact...als in: dansen, ballet-->TROEP.
Damn, als je dát verschil niet weetquote:
Ik zag meestal voor de Juliet dikke rijen, maar dat kwam vaak door cabaret.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Rahl het volgende:
Maar er zijn wel mensen die daar heengaan? Of staan ze voor een lege tent op te treden altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |