Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Dat zijn een stelletje festivalhoeren van heb ik jou daar. Die kun je dus vaak genoeg zien. Suffe bende.
Tijd voor een nieuwe album zeg ik! Of tijd voor een Le Le tour!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.
LeLe brengt deze maand nog een nieuw gratis album uit, dus die mogen van mij dit jaar best weer langskomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe album zeg ik! Of tijd voor een Le Le tour!
Wat een onzin. Ze staan in elk geval op Dour, Melt, Glastonbury en Sonar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
AC doet maar 1 festival in Europa.
Tja, ik ken bands die 4 keer optreden in Nederland en zelfs 5 keer (The View), maar we wachten af!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar spelen is helemaal niet normaal dat is echt een uitzondering, meestal is het 3 tot 4 keer. En Ik zie ze echt niet 3 dagen achter elkaar in NL spelen waarvan 2 festivals dag na elkaar.
Nou goed, meningsverschilquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.
Ik ben blij dat ik nog nooit per ongeluk bij een dansact strandequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk alleen theater- en dansnamen:
Bekijk deze YouTube-video
Ik bekijk de meeste jaren 1 Bravo act. Of gedeeltelijk in elk geval. Zo oa. Justice en Roisin Murphy gezien/gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben blij dat ik nog nooit per ongeluk bij een dansact strande
Het zegt me allemaal ook absoluut niksquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk alleen theater- en dansnamen:
Bekijk deze YouTube-video
DANSact...als in: dansen, ballet-->TROEP.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bekijk de meeste jaren 1 Bravo act. Of gedeeltelijk in elk geval. Zo oa. Justice en Roisin Murphy gezien/gehoord.
dans, dance, whateverquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
DANSact...als in: dansen, ballet-->TROEP.
Damn, als je dát verschil niet weetquote:
Ik zag meestal voor de Juliet dikke rijen, maar dat kwam vaak door cabaret.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Rahl het volgende:
Maar er zijn wel mensen die daar heengaan? Of staan ze voor een lege tent op te treden altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |