Oh dat verbaast me niet, al kan er altijd nog wat bij. Maar wat waren vorig jaar de headliners? Editors, Anouk en Sex Pistols ofzo? Ook niet echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoelde er eigenlijk ook wat anders mee te zeggen. Zo van; als ze Lily Allen en Kaiser Chiefs al als headliners beschouwen... We zullen zien.
Ja ik heb er gewoon niet meer zo'n vertrouwen inquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:58 schreef Toad het volgende:
De leuke namen komen vast nog wel tijdens PP Lien!
Dat was voor mij vorig jaar sowieso een reden om Lowlands te skippen. Geen spijt van gehad. Boedapest, Slovenië etcquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik heb er gewoon niet meer zo'n vertrouwen in![]()
Wacht sowieso pinkpop nog wel af, maar ik heb sterk de neiging om niet te gaan.. Van het geld wat je op lowlands uitgeeft kan ik 2 weken oostblok doen, en heb ik ook m'n Szigetkaartje weer terug
Nee, het verbaast mij ook helemaal niet. Al was iemand er in het vorige topic geloof ik niet mee eens, ik beschouw bepaalde namen zoals bv. in 2005 en 2006 op het affiche stonden als headliners, niet Kaiser Chiefs of Anouk. Dus daarom kijk ik zeker uit naar de wat India-achtige namen. Al vind ik het eigenlijk ook wel een zwaktebod dat ze al een tijdje - ongeacht muzieksmaak of tour-planning - geen echte knaller als - ik noem maar wat - Beastie Boys, Beck, Kraftwerk, Radiohead of Oasis hebben weten te boeken. En nee, dat zijn géén Pinkpop-namenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, al kan er altijd nog wat bij. Maar wat waren vorig jaar de headliners? Editors, Anouk en Sex Pistols ofzo? Ook niet echt
Daarom zei ik ook 'ongeacht muzieksmaak'quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef ranja het volgende:
Hm nou noem je wel 5 namen die ik met plezier oversla
Als er echt niks anders te doen is kom ik wel even kijken bij Oasis en Beck, de rest boeit me niet en Radiohead loop ik met een héle grote boog omheen.
Nee helemaal niet want ik ga misschien wel lekker hetzelfde doen. en dan eerst een weekje Szigetquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat was voor mij vorig jaar sowieso een reden om Lowlands te skippen. Geen spijt van gehad. Boedapest, Slovenië etc![]()
Of is dat fout om te zeggen in een LL-topic?..
Kijk maar 'ns even wie het zei:quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef Aisumasen het volgende:
Dat ís ook supervet, en headliner-waardig - OMG, what did he just say??? - but I want MOAARRRRR. Al overdreef de persoon die hem de nieuwe John Lennon noemde misschien een beetje. Maar hij heeft met 3 klassiekers op z'n naam al wel bewezen een jonge George Harrison in wording te zijn
.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh ja, sorry ik was vergeten dat de Dalai Lama heeft bevestigd dat de beste knul de incarnatie van John Lennon is. Spijt me.
Klaxonsquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Aisumasen het volgende:
Inderdaad. En als je zo de tour-data bekijkt, lijken mij namen als The Maccabees, Loney Dear, Maximo Park en Klaxons ook wel in het Lowlands-rijtje passen.
Die heb je nog niet genoeg gezien hier in de stad?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Doe mij nog maar wat Pukkelpop namen als: [...], Noisia.
Als dit lijstje komtquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Doe mij nog maar wat Pukkelpop namen als: Pryda, Dave Clarke, The Bloody Beetroots, Zombie Nation, Kraftwerk, Fake Blood, Martin Solveig, Tocadisco, Noisia.
Maakt niet uit, gaat altijd losquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die heb je nog niet genoeg gezien hier in de stad?
Artiesten treden meestal toch niet 3 dagen op een rij op?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef -Dries- het volgende:
Myspace Patrick Wolf:
21.aug.2009 20:00
Pukkelpop Festival Hesselt
23.aug.2009 20:00
Stausee (Highfield Festival) Erfurt, Thüringen
30.aug.2009 20:00
Headline 3rd Stage (Rock en Seine)
Dat kan toch niet missen dan?
Jawel hoor, niet allemaal maar bijv lily allen doet na LL ook V festival 2 dagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Artiesten treden meestal toch niet 3 dagen op een rij op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |