Yes, dat wordt een heet uurtje booty shaken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Boeien, Buraka Som Sistema komt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord!Sorry!
Dat zou wel een leuk feestje zijn, laat ze maar een keer lekker laat optreden, om nog ff die keer los te gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krijg een smsje dat volgens myspace ook The Madd komen, maar kan dat niet terugvinden. Zullen ongetwijfeld samen met Dio optreden dan.
Yippie...quote:Hey Lowlanders! Morgen is het weer zo ver: heel veel nieuwe namen! Sterker nog: het bijna volledige theater- en dansprogramma! :-)
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Tourniquet het volgende:
kortom, morgen veel theater- en dansnamen.
Hear! Hear!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Bravo & X-Ray zijn de enige die tellen
Nou, uit dit Twitter-bericht valt af te lezen dat de meeste headliners al bekend zijn gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
het blijft dus nog even wachten op de echte namen
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, uit dit Twitter-bericht valt af te lezen dat de meeste headliners al bekend zijn gemaakt.
In 3 maanden herstel je wel van een buikgriepje hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks komen ze niet.
Het gaat niet om de headliners perse.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, uit dit Twitter-bericht valt af te lezen dat de meeste headliners al bekend zijn gemaakt.
Ik bedoelde er eigenlijk ook wat anders mee te zeggen. Zo van; als ze Lily Allen en Kaiser Chiefs al als headliners beschouwen... We zullen zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Het gaat niet om de headliners perse.
Maar 90% van de Bravo en 100% van de X-ray namen mogen van mij verhuizen naar Dance Valley. Dat boeit mij toch niet. Maar als bv Metric komt, dat zal geen headliner zijn, typische India band, maar dan sta ik wel te juichen terwijl dan Sack_Blabbath waarschijnlijk iets heeft van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |