quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef WalterSobchak het volgende:
De fakkelbrigade moet trouwens ook echt komen, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze er niet staan. Binnenkort komt het album 'Colluci Era' uit. De heren houden zelf ook van Lowlands (volgens mij staat Typhoon vaak gewoon op de camping). Het zou voor mij echt een waardevolle toevoeging zijn.
Nou het bedenken kan ik me inkomen, het beroemd worden daarentegenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Luister het nu pas...w..t..f. Dat bedenk je toch niet.
valt wel mee. nog twee weken tot Limburg los gaat, dus da heb je meestal al 80%.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Zelden zo vroeg al zoveel dj's van het dance programma bekend gezien volgens mij.
quote:Miss Montreal en Bertolf komen samen liedjes op Lowlands spelen! Morgen meer namen! Zie lowlands.nl #LL09
Vind iedereen dat nou omdat ze stottert en toch veel in de publiciteit verschijnt? Ik vind haar inhoudelijk niet echt bijzonder namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef MadGuy het volgende:
LeukAls er niets puikends tegenover staat ga ik wel even kijken. Sympathiek meiske!
ik ook, lekker iets voor overdag!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef MadGuy het volgende:
LeukAls er niets puikends tegenover staat ga ik wel even kijken. Sympathiek meiske!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Toad het volgende:
Zeker voor de zondagochtend in de India, waar vroeger de Essent Awards winnaars stonden.
Ik krijg altijd erg warme gevoelens van de clip van Brand Los. Sowieso is Typhoon een held, en op het podium al helemaal. Die gast heeft echt charisma.quote:
Doe mij je kaartje dan maar, kan ik nog iemand blij mee maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef friekin_ het volgende:
Ah, ik wacht nog steeds op de bevestiging van Kraftwerk. Als dat niet komt, gaat mijn kaartje weer in de verkoop
Inderdaad, ik hoop er ook nog steeds erg op. Net als op Fatboy Slim en/of Blur.En nog wat stevige techno en degelijke hiphop. Maar ik ga sowieso wel tevreden zijn, mijn kaartje gaat niet in de verkoop.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef friekin_ het volgende:
Ah, ik wacht nog steeds op de bevestiging van Kraftwerk. Als dat niet komt, gaat mijn kaartje weer in de verkoop
Alpha for sure!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef icebliss het volgende:
Dat Brokencyde is dus geen grapVraag me af in welke tent ze dan mogen spelen. Ik zie ze het liefst in een blauwe tent op camping 6 of 7 persoonlijk.
Ik en mijn medestanders heb ook dit jaar toch al wel weer een aardig lijstje gelekte acts kunnen samenstellen. Alleen de bekende websites en kranten zijn dit jaar niet zo happig op grootschalig publiceren daarvan. I wonder whyquote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Toad het volgende:
ligt het aan mij of heeft de LL-organisatie de touwtjes strakker in handen wat de communicatie betreft. ik heb het idee dat je voorgaande jaren via de kranten/tv/internet veel meer namen voor PP bij elkaar kon sprokkelen. wel begrijpelijk, maar het heeft ook wel z'n charme.
Waarom post je die dan niet... oh wacht, je bedoelt die dj's en en andere niet-bands natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik en mijn medestanders heb ook dit jaar toch al wel weer een aardig lijstje gelekte acts kunnen samenstellen.
En bijvoorbeeld de genoemde Grace Jones en Kaiser Chiefs dusquote:Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom post je die dan niet... oh wacht, je bedoelt die dj's en en andere niet-bands natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:01 schreef RedGuy het volgende:
Nieuwe album van Patrick Watson is erg goed, zet maar op Lowlands.
Hoewel ik denk ik wel ga kijken, word ik ook wel snel moe van zijn optredens altijd. Heel veel aandacht bij nodig met al dat geëxperimenteer...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:01 schreef RedGuy het volgende:
Nieuwe album van Patrick Watson is erg goed, zet maar op Lowlands.
En dan achter bij 't meertje neerzetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja om 14.00 uur mag hij van mij wel komen, dan lig ik nog in of voor m'n tent te slapen als het goed is.
vanmiddag. Hoop dat het muzieknamen zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:07 schreef -Dries- het volgende:
Hoe laat komen die nieuwe namen vandaag?
Dat begreep ik ook pas na mijn post (enthousiasme!).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Toad het volgende:
Nee, Health heeft zichzelf bevestigd. Rapid Razor Bob komt later vanmiddag met namen.Maar ik verwacht dat hij Health (en ook Thursday) zal noemen.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7179
Health klonk goed bij Motel Mozaiquequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:18 schreef frame-saw het volgende:
HEALTHAls het geluid maar niet wegwaait zoals met Bevrijdingspop, dat was echt een flater. Lekker zweten in de X-Ray
![]()
Maar dat is vast niet het enige wat vandaag bekend wordt gemaakt?
Heb toevallig een paar dagen geleden zijn laatste album gekocht, zou leuk zijn als die kwam!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Andrew Bird is rond die tijd ook weer in Europa, staat ook op het Haldern festival in Duitsland. Op zijn homepage en myspace ook daarover nog niets te vinden, maar ik neem aan dat-ie toch niet voor 1 optreden naar Europa komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |