Maar die maken nog wel kwalitatief betere muziek.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:17 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Heb in 2006 wel Panic At The Disco en HiM gezien ... topjaar![]()
Thanks! Wat een ziekelijk goede line-up toen zegquote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/images/LL070817.pdf
http://www.graz.nl/images/LL070818.pdf
http://www.graz.nl/images/LL070819.pdf
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef PastoorPeter het volgende:
En ze hebben ook geen bandlid dat als functie 'hypeman' (? ) heeft.
True.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke band zou er 1 moeten hebben
Jammer dat FoB afgezegd heeft, maar 't zal waarschijnlijk wel weer goed opgevuld wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil trouwens Roykssop op Lowlands dit jaar. En MSTRKRFT en Does it offend you, yeah (alweer ja).
Op brokeNCYDE's Myspace.quote:BrokeNcyde [new album in june]
22-8-2009 14:00,Lowlands Festival - SOLD OUT w/ The Prodigy, Bloc Party and MORE!!!
Spijkweg 30, Biddinghuizen, Flevoland 8256
Cost:
55,000 people WOW, we cannot wait for this one!
* bitequote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
hard kut dat FoB niet komt, was een van de hoofdredenen waarom ik wel naar LL09 wou,
ja ik vind t oude werk van FOB tof, bite me.
Gaat hij weer een oud hollands acid feestje verzorgen, of zou het nu een zompige belgische newbeat party worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Joost van Bellen ook: http://www.myspace.com/joostvanbellen
Wat een geklaag! En dan naar Lady GaGa gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze kunnen het beter gaylands noemen dit jaarWat een flikkers he. Joost, Tiga. En dat zullen vast niet de enige zijn. EoDM zien er ook behoorlijk homo erotisch uit bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaat hij weer een oud hollands acid feestje verzorgen, of zou het nu een zompige belgische newbeat party worden.
This een Rauw feestje.quote:JOOSTVANBELLEN
21-8-2009 18:00,RAUW AT LOWLANDS WITH 2MANY DJS, CROOKERS AND BOYS NOIZE
, BIDDINGHUIZEN,
Wat de fuck maakt dat dan uit?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze kunnen het beter gaylands noemen dit jaarWat een flikkers he. Joost, Tiga. En dat zullen vast niet de enige zijn. EoDM zien er ook behoorlijk homo erotisch uit bijvoorbeeld.
Beter komen de Pet Shop Boys dan ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja het is echt gay om naar een concert van een knappe vrouw te gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef couleurs het volgende:
[..]
Wat een geklaag! En dan naar Lady GaGa gaan
Een eenmalige reunie van de culture club, en de toppers natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beter komen de Pet Shop Boys dan ook.
Conclusie: Mannen die naar vrouwenpopartiesten gaan zijn per definitie gay. Madonnafans zijn nichten, Kyliefans doen het graag met mannen, Britneyboys zijn van de verkeerde kant en ook Lady Gagabezoekers zijn van de mannenliefde.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ja het is echt gay om naar een concert van een knappe vrouw te gaanEn voor zover ik weet is Lady GaGa zelf ook niet gay.
Conclusie:
En Elton John moet ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een eenmalige reunie van de culture club, en de toppers natuurlijk.
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Conclusie: Mannen die naar vrouwenpopartiesten gaan zijn per definitie gay. Madonnafans zijn nichten, Kyliefans doen het graag met mannen, Britneyboys zijn van de verkeerde kant en ook Lady Gagabezoekers zijn van de mannenliefde.
Neuken?
Ik had zaterdag een stuk songfestival gekeken (wat gay hequote:
En dan wordt deze nog gezien als de meest praktische van de afgelopen jarenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
Wat is die site toch een kutsite he...
2ManyDJ's staan ook los...maar RAUW is meestal met een gastartiest. Oftewel, BN en 2MDJS spelen los maar óók op RAUW.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef RedGuy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het Rauw Feestje op 1 avond? Dat klopt dan niet met het progamma op Last FM. Daar staat Boys Noize op zondagavond.
Ik denk dat ie gewoon wat aan het stoere namen droppen is.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef RedGuy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het Rauw Feestje op 1 avond? Dat klopt dan niet met het progamma op Last FM. Daar staat Boys Noize op zondagavond.
Het zou fucking leip zijn als ze zaterdagnacht ofzo gewoon alles op een rijtje doen. Gewoon van 12 tot 5 een rauw feestje. Het zou fucking mooi zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2ManyDJ's staan ook los...maar RAUW is meestal met een gastartiest. Oftewel, BN en 2MDJS spelen los maar óók op RAUW.
-edit- althans, dat vermoed ik dan
Duh.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze kunnen het beter gaylands noemen dit jaarWat een flikkers he. Joost, Tiga.
Dat zou heel vet zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Het zou fucking leip zijn als ze zaterdagnacht ofzo gewoon alles op een rijtje doen. Gewoon van 12 tot 5 een rauw feestje. Het zou fucking mooi zijn
Als Speedy J dan ook nog een Electric Deluxe feestje houdt op een van de andere avonden, zou het nog genialer zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Het zou fucking leip zijn als ze zaterdagnacht ofzo gewoon alles op een rijtje doen. Gewoon van 12 tot 5 een rauw feestje. Het zou fucking mooi zijn
Doe dat maar op de afsluitende zondag!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als Speedy J dan ook nog een Electric Deluxe feestje houdt op een van de andere avonden, zou het nog genialer zijn.
En dan ook nog een avondje met een Hardcore DJ en mijn Lowlands is geslaagd.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als Speedy J dan ook nog een Electric Deluxe feestje houdt op een van de andere avonden, zou het nog genialer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |