Daar heb je stiekem toch wel keihard gelijk inquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Bravo & X-Ray zijn de enige die tellen
Ik hoorde dat ze Jan Reker proberen te halen een lezing te geven over hoe je een voetbalclub moet leiden overigens...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik kwam het boekje van 2001 net tegentoen kwam de Apres Ski show nog langs
wel in de Foxtrot, maar toch
ik ga alvast bij de microfoon staan voor de vragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze Jan Reker proberen te halen een lezing te geven over hoe je een voetbalclub moet leiden overigens...
komt Ross ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Van Dyke Brown ken ik wel van naam, maar denk dat dit een gevalletje grootspraak is.
Z'n naamgenoot schijnt wel te komen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn zoon kan vast wel
of is ie vastgeroest in Central Park?
quote:Lowlanders! Voor straks een fijn weekeind allemaal! Rapid Razor Bob gaat eens diep nadenken welke namen hij komende dinsdag gaat roepen....
Ik vrees er ook een beetje voor, maar de bewoording in bovenstaande tweet geeft nog een beetje hoop. Als het om het comedyprogramma gaat, is er weinig om over na te denken.. Misschien wishful thinking, we zullen wel zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
Volgens lowlands.nl zou het Comedyprogramma toch snel volgen ?
Ik dus ook, zeker nadat dat smerige Pukkelpop ze aangekondigd hadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Godver, daar liep ik vorig jaar al om te schreeuwen. Had ze toch wel verwacht dit keer.
niet per direct maar het boekje heb ik wel thuis liggenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:48 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben op zoek naar de time table van 2007, heeft iemand die?
http://www.graz.nl/images/LL070817.pdfquote:Op zondag 17 mei 2009 00:48 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben op zoek naar de time table van 2007, heeft iemand die?
Ik bedacht me ook net dat het eigenlijk wel tof is om de slechtste band ooit te kunnen zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, we moeten ook iets hebben om uit te lachen.
Heb in 2006 wel Panic At The Disco en HiM gezien ... topjaarquote:Op zondag 17 mei 2009 13:46 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat het eigenlijk wel tof is om de slechtste band ooit te kunnen zien.
Jammer, ik had ze graag gemist (voor een ander 'leuk' optreden).quote:
tsja, moet je ook maar niet een naam kiezen als Fall Out ...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Oeh huilen, huilen.
Ik wil trouwens Roykssop op Lowlands dit jaar. En MSTRKRFT en Does it offend you, yeah (alweer ja).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |