Ha, dat zou niet best zijn. Dan krijgen ze nog geen 1 dag alle tenten gevuld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja jammer, zijn de normale namen op?
't Word tijd dat mensen die dit vóór Pinkpop roepen een niet-pijnlijke dood gaan sterven. Dat scheelt de helft in het aantal posts en een hoop frustratiequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja jammer, zijn de normale namen op?
Men mag blij zijn, volgens mij is er niet eerder vóór Pinkpop al zoveel bekend gewordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Word tijd dat mensen die dit vóór Pinkpop roepen een niet-pijnlijke dood gaan sterven. Dat scheelt de helft in het aantal posts en een hoop frustratie
En dan komen er ook weer wat kaartjes vrij vanwege voortijdig overlijden, of is er wat meer ruimte bij LL beschikbaar, dan kan iedereen tenminste zo naar een dansact toe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
't Word tijd dat mensen die dit vóór Pinkpop roepen een niet-pijnlijke dood gaan sterven. Dat scheelt de helft in het aantal posts en een hoop frustratie
Zooo ik ook! Wat een namenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik had op z'n minst gehoopt op The Bloody Beetroots vandaag.
Daar heb je stiekem toch wel keihard gelijk inquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Bravo & X-Ray zijn de enige die tellen
Ik hoorde dat ze Jan Reker proberen te halen een lezing te geven over hoe je een voetbalclub moet leiden overigens...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik kwam het boekje van 2001 net tegentoen kwam de Apres Ski show nog langs
wel in de Foxtrot, maar toch
ik ga alvast bij de microfoon staan voor de vragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze Jan Reker proberen te halen een lezing te geven over hoe je een voetbalclub moet leiden overigens...
komt Ross ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Van Dyke Brown ken ik wel van naam, maar denk dat dit een gevalletje grootspraak is.
Z'n naamgenoot schijnt wel te komen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn zoon kan vast wel
of is ie vastgeroest in Central Park?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |