Zeg Bart, jullie nemen toch wel ook zelf alles op he? voor de archievenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Slaaptekort![]()
Is toch leuk dat je tegen je beeldscherm kunt roepen: "Nee, hij was het zelluf!!!"
Dat geloof ik best. Veel werk, drukte en hecktiek. Maar men erkent niet dat er scheef en eenzijdig gestuurd is dus daar kan ik verder niet zoveel mee. Als jij/febo of whoever wilt zeggen dat er door die drukte een blinde vlek is ontstaan waar met name Marielin de dupe van is geworden dat zou wat anders zijn maar ik heb niet de idee dat ik op zoiets hoef te wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar wil ik even op inhaken, ik ben vandaag in the bunker geweest, en ik heb me er ook op verkeken op het feit dat je gemakkelijk ''iets roept'' maar wat er vervolgens allemaal bij komt kijken om dat dan in de praktijk zo voor elkaar te krijgen, dat is echt wat meer tijd dan je denkt, zelfs als je een reeele schatting zou maken
ik zei dat ik de bunker in wilquote:
Heb ik nog een vraagje voor je. Hoe vind jezelf eigenlijk hoe die challenge van gisteren is uitgepakt?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...![]()
Het is voor iedereen een leerproces. Voor de kijker en voor de makers, maar zeker ook voor de deelnemers. De kijker zal er aan moeten wennen dat sadisme kan terugkaatsen op een nare manier, wij moeten leren dat iedere foutje wordt afgestraft (vaak terecht ook, eigenlijk zelden niet terecht) en de deelnemers moeten leren dat Overleven ook precies dát betekent.
Dus.
Drank.quote:
komt er een tweede danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei dat ik de bunker in wilen toen moest ik een formulier invullen
en en en ik vind bram tof !
ik vind em tofquote:
quote:
teveel in mn bloedcirculatiequote:
Wiezo ben jij ineens bij Johan op de koffie gegaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar wil ik even op inhaken, ik ben vandaag in the bunker geweest, en ik heb me er ook op verkeken op het feit dat je gemakkelijk ''iets roept'' maar wat er vervolgens allemaal bij komt kijken om dat dan in de praktijk zo voor elkaar te krijgen, dat is echt wat meer tijd dan je denkt, zelfs als je een reeele schatting zou maken
dat zeg je nu , maar als je dat lieve pluisekontje in je handen gehad hebquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
ik snap niet dat ze dat konijn niet gewoon villen.. is toch extra voedsel? Ik zou daar echt geen moeite mee hebben.
ja boehoeeeee wat errug he !!! ik zou zeggen stem ze omhoog !!!quote:
weet je dat wel heel zeker? je weet hoe de streamerts zijn hierquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei dat ik de bunker in wilen toen moest ik een formulier invullen
en en en ik vind bram tof !
ik wil zelf ook nog wel eten deze weekquote:Op maandag 11 mei 2009 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
ja boehoeeeee wat errug he !!! ik zou zeggen stem ze omhoog !!!![]()
Ik heb genoeg konijnen in m'n handen gehad en ik voelde er nooit affectie naar. Domme beesten zijn het.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeg je nu , maar als je dat lieve pluisekontje in je handen gehad heb
leuk, nog meer vermaakquote:
En daarom moet je er eigenlijk ook niet willen komen. Je kunt dan gelijk niet meer frank en vrij kritiek leveren. Je wordt min of meer partner in crime vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Hij is van een van de medewerkers.... die zal niet zo happig op dat idee zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
ik snap niet dat ze dat konijn niet gewoon villen.. is toch extra voedsel? Ik zou daar echt geen moeite mee hebben.
006 opdracht... Als er dan toch geklooit wordt met nummers maak er dan 0909 van.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw Bart. Jeroen kon natuurlijk niets zeggen, want zijn 006 opdracht is door jullie zelf verlengd
jha en danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
weet je dat wel heel zeker? je weet hoe de streamerts zijn hier
Ik vond achteraf dat we een minimaal cijfer hadden moeten gebruiken. Minstens een zes, anders verlies je hoe dan ook, zoiets. Maar dat is achteraf. Volgende keer mensen ook screenen op hun vermogen tot het mengen van meerdere ingrediëntenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb ik nog een vraagje voor je. Hoe vind jezelf eigenlijk hoe die challenge van gisteren is uitgepakt?
Overigens heb ik eerder al gezegd dat wanneer het een groepsproces is wel eens erg goed kan uitpakken. Zoals vanavond bij het niet lukken van de condoomopdracht twee mensen naar buiten.
Als het op 1 persoon betrekking heeft bij een challenge vind ik het persoonlijk erg vervelend en oneerlijk. Ik had misschien wel de mazzel dat Marielin het bokje was.
nijntjequote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg konijnen in m'n handen gehad en ik voelde er nooit affectie naar. Domme beesten zijn het.
Past perfect in het concept 'overleven' om dat beest gewoon voro het oog van de camera's af te slachten.
Ik vind niet dat één van de deelnemers opvallend wordt voorgetrokken of benadeeld. Laat staan dat ik de indruk heb dat dit bewúst gebeurt.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is een groot woord. Ze kan ook altijd vrijwillig opstappen. Het gaat hier om een gevoel van rechtvaardigheid. En vind jij nu echt niet dat bijvoorbeeld Pim er niet genadig afkomt tot nu toe?
Dan moet je morgen vast niet werken.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef Jimbo het volgende:
sorry voor mn eerdere postsik ben een beetje aangeschoten
ben jij automonteur danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daarom moet je er eigenlijk ook niet willen komen. Je kunt dan gelijk niet meer frank en vrij kritiek leveren. Je wordt min of meer partner in crime vind ik.
Bij een auto maken komt ook van alles kijken, maar dat ding moet ook gewoon rijden, simpel zat. Je wil een programma neerzetten of je wilt het niet. En dan kunnen er best dingen fout gaan, dat is niet erg maar ik wil het dan wel kunnen zeggen zonder in mijn achterhoofd te hebben dat Bart van die mooie ogen heeft of Bram zo lief koffie aan het zetten was voor mij en dat ik daardoor wat milder wordt
0906 0566quote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nummertje hier even aanpassen?![]()
[..]
006 opdracht... Als er dan toch geklooit wordt met nummers maak er dan 0909 van.
Weet ik veel van "nummertjes" Ruud, 't is fucking laatquote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nummertje hier even aanpassen?![]()
[..]
006 opdracht... Als er dan toch geklooit wordt met nummers maak er dan 0909 van.
En binnenkort oomquote:
helaas...welquote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Klote slotjes![]()
Knip / plak:
[..]
Ik vind niet dat één van de deelnemers opvallend wordt voorgetrokken of benadeeld. Laat staan dat ik de indruk heb dat dit bewúst gebeurt.
Ik snap wél dat het als oneerlijk gezien wordt hoor, als iemand haar spullen eigenlijk terug zou moeten krijgen en dit niet gebeurt. Maar de verontwaardiging was (vind ik) niet helemaal in proportie tot het "vergrijp". Maar goed, daar is dit ook de COS voor. Vermakelijk is het wél, en ook mij lukt het geregeld om opgewonden te raken van kleine dingen (en nee ik bedoel niet de tietjes van Eline.)
[..]
Dan moet je morgen vast niet werken.![]()
Of wel?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet ik veel van "nummertjes" Ruud, 't is fucking laat
vamn jou ? ?:9quote:
WTF? Je gaat dat beestje toch niet in de bunker zetten met het risico dat 1 van de bewoners het konijntje opeet?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij is van een van de medewerkers.... die zal niet zo happig op dat idee zijn.
Dat bedoel ik. Dan houdt het gewoon op.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind niet dat één van de deelnemers opvallend wordt voorgetrokken of benadeeld. Laat staan dat ik de indruk heb dat dit bewúst gebeurt.
fietsenmakerquote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan weer net iets anders
of iedere keer in de soep laten lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
zie je nou wel dat ik mod moet wordendan had ik mooi de T Tin 158 kunnen veranderen
Ik denk dat ik Bart een beetje ken (ik denk wel eens vaker wat) en ik geloof ook niet dat het, door hem in ieder geval niet, bewust gedaan wordt. Maar goed, druk, druk, druk, niet alles altijd op een rij hebben, etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Klote slotjes![]()
Knip / plak:
Laat staan dat ik de indruk heb dat dit bewúst gebeurt.
Geblinddoekt met een naald alle balonnen doorprikken en daarna gelijk een warme douche zou lekker zijn als extraatje.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef tonja het volgende:
Wordt er nog iets verzonnen met betrekking van het opruimen van de ballonnen? Bijvoorbeeld dat ze ze allemaal binnen een bepaalde tijd door moeten prikken in ruil voor iets extra's.
Jij ook? Het was heerlijk in de tuin en de savignon blanc nog heerlijkerquote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helaas...welen hard ook
maar t was zo mooi en zonnig vandaag dat ik wel moest drinken met vrinden in de tuinO+
nietusquote:
Zal het konijn blij mee zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef tonja het volgende:
Wordt er nog iets verzonnen met betrekking van het opruimen van de ballonnen? Bijvoorbeeld dat ze ze allemaal binnen een bepaalde tijd door moeten prikken in ruil voor iets extra's.
scherp -1quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook? Het was heerlijk in de tuin en de savignon blanc nog heerlijker
Kunnen ze ook even naar boven doen.quote:
Ze hebben het doorquote:
knijnquote:
Dat komt een stuk meer in de buurt dan dat complotdenken ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Bart een beetje ken (ik denk wel eens vaker wat) en ik geloof ook niet dat het, door hem in ieder geval niet, bewust gedaan wordt. Maar goed, druk, druk, druk, niet alles altijd op een rij hebben, etc.
jammer dat ze niet volgeblazen met iets anders moeten wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:49 schreef evaxsis het volgende:
wat een leuk gezicht al die condooms op de grond
Dat weten we ondertussen welquote:Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet volgeblazen met iets anders moeten wordenanders zou ik het graag met eline doen, deze opdracht
Of je vermogen om kritiek te leveren verandert naarmate je er meer bij betrokken bent, ligt denk ik vooral aan wat voor persoon je bent. Ik ben in dat opzicht dus niet zo, en ik weet dat het vrij onconventioneel is om te discussieren zonder een bigger picture in gedachten te houden, maar een issue in details op te splitsen en de details te bekritiseren of op te hemelen..quote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daarom moet je er eigenlijk ook niet willen komen. Je kunt dan gelijk niet meer frank en vrij kritiek leveren. Je wordt min of meer partner in crime vind ik.
Precies. En ook het feit dat het een low budget productie is telt voor mij niet mee eigenlijk. Of ik m'n huis nou laat schilderen door een goedkope beunhaas of door een professioneel schildersbedrijf, ik wil gewoon dat het goed isquote:Bij een auto maken komt ook van alles kijken, maar dat ding moet ook gewoon rijden, simpel zat. Je wil een programma neerzetten of je wilt het niet. En dan kunnen er best dingen fout gaan, dat is niet erg maar ik wil het dan wel kunnen zeggen zonder in mijn achterhoofd te hebben dat Bart van die mooie ogen heeft of Bram zo lief koffie aan het zetten was voor mij en dat ik daardoor wat milder wordt
Ze zijn fotogeniek hč!quote:
Zeg dan dat er een blinde vlek was. Daar kan iedereen best begrip voor hebben en is het klaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt een stuk meer in de buurt dan dat complotdenken ja.
eenchquote:Op maandag 11 mei 2009 00:49 schreef evaxsis het volgende:
wat een leuk gezicht al die condooms op de grond
oh ik had t al eerder gezegt +) =quote:Op maandag 11 mei 2009 00:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat weten we ondertussen welDat lolletje gun ik meer aan Pim.
knijn moet hierheenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
konijn kan de bunker ook wel uit, die schrikt zich de tering
votes staat 20/20
Je geeft eigenlijk geen antwoord op de vraag. Vond je de challenge geen mislukking omdat 3 mensen iemand konden wegsturen ongeacht ze wel of niet een goede pannenkoek had gebakken.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond achteraf dat we een minimaal cijfer hadden moeten gebruiken. Minstens een zes, anders verlies je hoe dan ook, zoiets. Maar dat is achteraf. Volgende keer mensen ook screenen op hun vermogen tot het mengen van meerdere ingrediënten![]()
Om eerlijk te zijn dacht ik dat Marielin niet meer kon verliezen toen Eline het zout door het beslag gooide. Maar ze stond zo zenuwachtig te doen, dat eigenlijk alles fout ging. Tsja.
36 uur wakker blijven en ze hebben net 1100 condooms op moeten blazenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Fosfolipide het volgende:
ik heb ff iets gemist waarom zijn die ballonnen daar en 12 uur is bedtijd toch waarom nu niet, alvast bedankt
oke leukquote:Op maandag 11 mei 2009 00:56 schreef chevygirl het volgende:
[..]
36 uur wakker blijven en ze hebben net 1100 condooms op moeten blazen
er word daar niet geslapen vannacht als opdracht en met condoomsopblazen is bezigheidstherapie (weet niet wat de beloning daarvan is)quote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Fosfolipide het volgende:
ik heb ff iets gemist waarom zijn die ballonnen daar en 12 uur is bedtijd toch waarom nu niet, alvast bedankt
500 euris in de potquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
er word daar niet geslapen vannacht als opdracht en met condoomsopblazen is bezigheidstherapie (weet niet wat de beloning daarvan is)
500 euro in de pot erbijquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
er word daar niet geslapen vannacht als opdracht en met condoomsopblazen is bezigheidstherapie (weet niet wat de beloning daarvan is)
Voor wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
votes staat 20/20
500 euro bij de prijzenpotquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Deze ga ik niet krijgen he?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeg dan dat er een blinde vlek was. Daar kan iedereen best begrip voor hebben en is het klaar.
dat is toch mooi verdiend dan (voor de persoon die de Bunker gaat winnen)quote:
achhhhhhhhhhhhhh zielugquote:Op maandag 11 mei 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De opdracht, verbouw konijn tot het volgende:![]()
[ afbeelding ]
zie de rest van het gedeelte wat je niet quotequote:
had hij gewoon lekker naar huis moeten gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:59 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint tegenover eline dat hij wil rusten met zijn hoofd op de tafel dat het wel moet mogen. Heb maar zo het gevoel dat hij perongeluk weer in slaap gaat vallen straks en dan de groep weer de schuld gaat geven omdat ze hem niet wakker hebben gehouden.
Kutpollsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie de rest van het gedeelte wat je niet quote
er gaat iemand van the bunker mee naar de crematiequote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
Hij kan zijn gedrag daar dan helemaal op aanpassen als hij dat wil.
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
hoop dat ze dan ook boven het in de gaten houden en een brul door de micro gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:59 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint tegenover eline dat hij wil rusten met zijn hoofd op de tafel dat het wel moet mogen. Heb maar zo het gevoel dat hij perongeluk weer in slaap gaat vallen straks en dan de groep weer de schuld gaat geven omdat ze hem niet wakker hebben gehouden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Espabilado het volgende:
Wel beetje lullig voor Jeroen dat ie morgen helemaal brak bij crematie is dan.
ik hoop eigenlijk dat hij niet terugkomtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef bamby het volgende:
[..]
hoop dat ze dan ook boven het in de gaten houden en een brul door de micro gevenhij heeft er al genoeg verpest
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?
Ik, om precies te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er gaat iemand van the bunker mee naar de crematie
nu moet er eigenlijk gewoon drank in dan krijg je nog wat leuke beelden dan gaan ze er vast en zeker mee ballenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eench![]()
![]()
en ze er dan mee zien spelen is lachen
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk geen antwoord op de vraag. Vond je de challenge geen mislukking omdat 3 mensen iemand konden wegsturen ongeacht ze wel of niet een goede pannenkoek had gebakken.
Had je dan ook niet direct aan de heren kunnen vragen: Jullie mogen een van de dames buiten laten slapen. Maakte dat de challenge dan niet overbodig?
Jij zei tegen de juryleden dat ze tactisch mochten stemmen. Ik en meerdere hier hadden het gevoel, en dat leek ook Marielin te hebben, dat ze bij voorbaat al zou verliezen.
Dat ze daadwerkelijk, door haar eigen schuld, verloren heeft is misschien een geluk bij een ongeluk.
Dat zou ik ook wel willen weten. Ook al heeft Jeroen me al redelijk overtuigd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
moet je dan niet ff een tukkie doen??
Thanks voor de quote... krijg ik misschien toch nog antwoord.quote:
ze hebben de opdracht gekregen 36 uur zonder slaap en ze moesten voor 10 uur morgenochtend al die condooms, die overtijd zijn, opblazen. en dat hebben ze nu net geklaard en daarmee hebben ze ¤ 500,= voor in de pot gewonnenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Fosfolipide het volgende:
truste bartjequote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!![]()
(maar ik duik er nu wel in, ja)
knuffelen,en hard ookquote:
dan kan je hem wakker houden tijdens de rouwdienstquote:
Dan knuffel ze, als ik jou was geweest had ik toch voor het rammelen gekozen.quote:
Hier ookquote:Op maandag 11 mei 2009 01:04 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat hij niet terugkomt
Slaap lekker !quote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!![]()
(maar ik duik er nu wel in, ja)
Dat dacht ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ach, ze heeft van de week ook van mijn wiet zitten roken, dus zij moet zeker niet klagen
nijntjes moet je alleen knuffelenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan knuffel ze, als ik jou was geweest had ik toch voor het rammelen gekozen.
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bangquote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:12 schreef Maanvis het volgende:
haha.. meer toiletpapier gebruiken? Teveel racestrepen in de onderbroeken?
Bart gaat mee om hem in de gaten te houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef bamby het volgende:
[..]
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bang
ze zetten em met oordoppen in en een blinddoek om neerquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef bamby het volgende:
[..]
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bang
om zn handje vast te houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bart gaat mee om hem in de gaten te houden
ja wat ze doen al zo veelquote:Op maandag 11 mei 2009 01:14 schreef Rica het volgende:
Jeroen en Eline mogen rusten. Vind ik een goede beslissing.
pfffff gelukkig dan maar geen info voor jeroen van buitenquote:
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.quote:
\quote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.
quote:
Oh ja, dat was de vraagquote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.
en dat heeft ze verdiend omdat....???quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zn zin om naar de bunker te gaan eline echt een mega knuffel te geven en weer weg te gaan
ja in de -quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
zijn hier mensen die op pim gestemd hebben? en zo ja, wat waren je beweegredenen?
Dat vind ik een goede poll!!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
moeten ze maar niet rokenhun probleem
elientje moet ook eens wat actiefs doen
iphonequote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Eline checkt buiten de bunker constant op d'r iphone haar hyves en mailbox.
ja las het liep wat achter op het topicquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bart gaat mee om hem in de gaten te houden
omdat ik een knuffel wilquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef chevygirl het volgende:
[..]
en dat heeft ze verdiend omdat....???
ja daar hebben we ook echt wat aanquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede poll!!
Er moeten
>> minder sigaretten in de bunker
>> meer sigaretten uit de bunker
Gaan we erop zetten. Lachen joh!
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op potenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Finale zonder credits a.u.b.
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat de winnaar gekocht kan worden. IK kan dat niet betalen
Nou als dat van Eline waar is, dan vind ik dat wel heel vaagquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Dude als jullie geen verklaring willen geven, wat ook niet hoeft maar het zelfs verdommen om te erkennen dat het nogal scheef verliep gaan we zelf wel wat bedenken.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de vraag![]()
Of we geld hebben gekregen van de families om hun /leden mee te laten doen. Ehh, nee
Vrouwen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de vraag![]()
Of we geld hebben gekregen van de families om hun /leden mee te laten doen. Ehh, nee
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar hebben we ook echt wat aan
kunnen we beter een poll doen, Bier of geen bier. daar hebben ze nog wat aan en wij ook als streamers , als jeroen weer eens iemands benen in elkaar plakt
Ah, eindelijk een medestander...?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Finale zonder credits a.u.b.
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat de winnaar gekocht kan worden. IK kan dat niet betalen
quote:
Gniffelquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nou als dat van Eline waar is, dan vind ik dat wel heel vaag
]waarom mag datquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
nog even met piet overleggen, ik kan al wel een foto plaatsen van het regie gedeelte, dat mochtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Een dagje bij de regie van The Bunker ga je nog verslag doen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar hebben we ook echt wat aan
kunnen we beter een poll doen, Bier of geen bier. daar hebben ze nog wat aan en wij ook als streamers , als jeroen weer eens iemands benen in elkaar plakt
we moeten gaan sparen dusquote:Op maandag 11 mei 2009 01:24 schreef Jimbo het volgende:
ooit , oooooit zal ik ook in die bunker zittenzo niet onder jimbo dan wel nder Michel
![]()
dan zit ze niet in t programma ?quote:
buiten (het spel)quote:
ja, want in zal em winnen ookquote:
Ik doe meequote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten
helaas 7uur uit bed , 8 uur paraat staan voor mn klantenquote:
Oh je bent met Piet geweest, waarom ben ik, jullie oude makker, niet meegevraagd?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog even met piet overleggen, ik kan al wel een foto plaatsen van het regie gedeelte, dat mocht
Goed idee.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:25 schreef lies1958 het volgende:
fout ze hadden er maar een klein beetje water in moeten doen. Marielin deed dat eerst maar peter gooit het tot boven vol. Nou loopt het niet meer door. Maarja zijn mensen die zijn opgegroeid met de senseo en niet met een filter natuurlijk.
Spui je gal lekker over het kabinetquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Dude als jullie geen verklaring willen geven, wat ook niet hoeft maar het zelfs verdommen om te erkennen dat het nogal scheef verliep gaan we zelf wel wat bedenken.
In m'n sig een link naar een topic met m'n mening hoe 'k er over denk.quote:
ik herken utquote:
omdat t konquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh je bent met Piet geweest, waarom ben ik, jullie oude makker, niet meegevraagd?![]()
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 01:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gniffel![]()
Als in `Buiten in de normale wereld´. Niet als in ´Buiten even snel boven bij de redactie´.
Jullie vrouwmensen zijn te makkelijk, het is niet leuk meerquote:
de dames kunnen ze vast wel verdienen door een leuk webcam showtje te gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
In m'n sig een link naar een topic met m'n mening hoe 'k er over denk.![]()
Je hebt eromheen gedraaid idd. Als je het daar bij wilt houden prima hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Spui je gal lekker over het kabinet![]()
Als je twee keer geen antwoord krijgt, kun je het altijd nog in drie andere topics proberen die daar speciaal voor zijn, niet in de COS. Bovendien heb ik antwoord gegeven, maar daar neem jij blijkbaar geen genoegen mee. Maak niet van jouw probleem mijn probleem, m'kay
ga terug naar start en gooi opnieuwquote:
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmerquote:Op maandag 11 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Je hebt eromheen gedraait idd. Als je het daar bij wilt houden prima hoor.
Sjongejonge zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!
alsdat er ooit iets goeds uit peter zn handen komtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.
Peter? Nou dan moeten we zijn plaatje nog een keer pluggen vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.
ik weet zeker dat poepbruin ook mooi op de muren zou staan daarquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer
Opdracht van boven. Een salade en later bonen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
36 wakker, wat enegrie is wel gewnest natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
Ik heb gewoon Push op mijn iPhone aan staan en dan hoef je niet te checkenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Zat er nou een item van Jeroen zelf in? Zo niet, dan zijn ze idd wel heel erg domquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer
Tuurlijk zegt jeroen niets omdat hij nog een andere opdracht zou krijgen van jullie. En jeroen is niet iemand van het "groepsgevoel"quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja daaag ik kan zo al nauwelijks de straat op.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, zodat er nķg meer mensen een bloedhekel aan kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Peter? Nou dan moeten we zijn plaatje nog een keer pluggen vind ik.
Kickequote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daaag ik kan zo al nauwelijks de straat op.
Overigens bij elke nieuwe en gerepareerde pc stel ik de bunker al in als startpagina en plaats een .asx bestandje naar de stream.
Bart heeft een vreetkick en laat ze het voor hem makenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Lekker! Ik heb net kots op staan ruimen.Zoonlief kotste alles onder.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdracht van boven. Een salade en later bonen.
droom zachtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed idee.Zal eens nadenken over een te openen topic. Maar ik moet nu even plat want morgen is het gewoon weer maandag.
Buonanotte a tutti! Ciao e a domani.![]()
![]()
Heb net de restjes spaghetti op! Uit onze eigenste koelkastquote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bart heeft een vreetkick en laat ze het voor hem maken
Ook in de tuin gezeten met een kratje wijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
36 wakker, wat enegrie is wel gewnest natuurlijk
Je hebt ws. lang niet alle cossen meegekregen want je pikt er een klein stukje uit. Het punt was dat Marielin vooraan en in iets mindere mate Peter daarachter onevenredig hard zijn aangepakt. Jullie hebben ruimte mbt beslissingen dus alles afschuiven op "de streamer beslist" kan niet. De enige reacties die we er van jullie over hebben gehad zijn ridiculiseren, belachelijk maken, het wegwuiven als onzin en stilzwijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
binnen, met amaretto sourdquote:Op maandag 11 mei 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in de tuin gezeten met een kratje wijn?![]()
Wél gezellig, dat gekeuvel nog steeds op de achtergrond, van de bonenkokers.
Maar het wordt laat voor normale levers.
gelukkig is het dan geen geurstreamquote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet zeker dat poepbruin ook mooi op de muren zou staan daar
nietusquote:
En ze brainwashen je gelijk, zodat je ook nooit meer kritiek durft te hebben enzoquote:Op maandag 11 mei 2009 01:39 schreef Espabilado het volgende:
Nog ff en ik ben een van de weinige hier die niet bij de redactie is geweest![]()
Maar ik zou ook niet durven, heb along the way aardig wat kritiek geuit
indrukwekkendquote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb net de restjes spaghetti op! Uit onze eigenste koelkast
Ze verzint ze ter plekkequote:Op maandag 11 mei 2009 01:42 schreef Disana het volgende:
Eline baalt van haar 'vette condoomhaar'.
Er zijn idd wat *lieverdjes van de redactie/makers* die het wel heel erg gemakkelijk hebben in deze RLS.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:37 schreef Rica het volgende:
zul je voor iets meer evenwicht moeten zorgen en niet dat één of twee het harder krijgen dan anderen.
Dat was alles.
trustequote:Op maandag 11 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
ik gam aar eens slapen , morgne wakker owrden met een kater ne hard werken![]()
doei
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Als ze dat knijn niet opvreten, eis ik op z'n minst een wedstrijd konijnenkeutels vreten
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Als ze dat knijn niet opvreten, eis ik op z'n minst een wedstrijd konijnenkeutels vreten
frikandelletje met mayoquote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef bamby het volgende:
[..]
lekker toch.Hier pak ik zo nog even een pannenkoek
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Is dat konijn allergisch voor sla of hebben ze dat beest ook al opgegeten? (ben nog niet zo lang thuis maar las iets over een konijn en zie de bewoners nu sla eten )
Nou hieruit blijkt wel dat ze egoistisch zijn, de resten zijn voor *het huisdier*.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.
quote:Voeg de tijm en de geraspte sinaasappelschil toe. Doe een deksel op de pan en stoof het konijn zachtjes in 20 minuten gaar
Misschien een aanzet om te gaan "konijnen"quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Is dat konijn allergisch voor sla of hebben ze dat beest ook al opgegeten? (ben nog niet zo lang thuis maar las iets over een konijn en zie de bewoners nu sla eten )
potver dassssss lekker zit ik dan de hele dag aan de pannenkoekenquote:
Het beest staat met de kooi in de open ruimte. Als je ze diep in de stress wilt hebben moet je dat vooral doen. Ze hebben tenminste één muur nodig om zich veilig te kunnen voelen. Een trui over de zijkant zou al genoeg zijn maar staan ze niet bij stil.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou hieruit blijkt wel dat ze egoistisch zijn, de resten zijn voor *het huisdier*.
Dan hopelijk wel onbespotenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinaasappelschillen heb je pas nodig als je het konijn gaat braden trouwens, het volproppen van een levend konijn met schillen hoeft pas tijdens de bereiding.
Zag het net idd op de streams zeg, arm beest.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Het beest staat met de kooi in de open ruimte. Als je ze diep in de stress wilt hebben moet je dat vooral doen. Ze hebben tenminste één muur nodig om zich veilig te kunnen voelen. Een trui over de zijkant zou al genoeg zijn maar staan ze niet bij stil.
Er lag net een pen met een stukje papier dus ik neem aan dat hij zit te kleienquote:Op maandag 11 mei 2009 01:58 schreef evaxsis het volgende:
wat zit Jeroen nou te doen op de grafkist, ik ben nl. even bezig met jijbent dus heb het even gemist
Ook dan toch graag onbespoten schillen.quote:
Nee Roev, weet jij het? Ik zou zo graag van IE af willen.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:00 schreef akveor het volgende:
Disana heb je al uitgevogeld hoe het met dat gescroll in firefox zit?
aha ik dacht eerder aan punneken, thanxquote:Op maandag 11 mei 2009 02:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er lag net een pen met een stukje papier dus ik neem aan dat hij zit te kleien
waarom ga je dan niet over op safari?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Roev, weet jij het? Ik zou zo graag van IE af willen.
Gevonden, het beest gaat dood aan schijterij.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
quote:Konijnen eten graag fruit en groente maar let op, de schil van zuidvruchten kan gevaarlijk zijn voor het welzijn van uw konijn.Veel konijnen raken op deze manier verschrikkelijk aan de diarree, en kunnen daar aan sterven.
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook dan toch graag onbespoten schillen.Rode wijn.beetje foelie,citroen,kruidnageltje,versgemalen zwarte peper en zeezout,is een goed begin
![]()
dank je ik zie het nu ook, hij zat met zijn rug krom op de grafkist dus wist het even niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:02 schreef Disana het volgende:
Misschien is Jeroen iets aan het schrijven voor de uitvaartdienst.
Nee was benieuwd ik heb nl hetzelfde. Maar Google chrome heeft er geen last van. En is ook supersnel.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Roev, weet jij het? Ik zou zo graag van IE af willen.
ja dan moet je het postnummer onthouden bij het verversen van de pagina en dan met zoeken het de postnummer ik tikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben net over van IE naar Firefox en die laatste bevalt me prima behalve hier op Fok
Ik heb liever dat mijn browser dat zelf onthoudt, dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja dan moet je het postnummer onthouden bij het verversen van de pagina en dan met zoeken het de postnummer ik tikken
Misschien herschrijven,Jeroen heeft vandaag al iets geschreven.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dank je ik zie het nu ook, hij zat met zijn rug krom op de grafkist dus wist het even niet.
Navond ..weer een firefoxer er bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben net over van IE naar Firefox en die laatste bevalt me prima behalve hier op Fok
Tnx!quote:Op maandag 11 mei 2009 02:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gevonden, het beest gaat dood aan schijterij.
[..]
Nee... Het is hartstikke OT, maar weet jij waarom FF bij het refreshen altijd terug gaat naar het begin van de pagina op Fok? IE gaat keurig terug naar de plek waar ik was gebleven.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Navond ..weer een firefoxer er bij.. Ken je Ctrl+muisscroll al?
WTFquote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja dan moet je het postnummer onthouden bij het verversen van de pagina en dan met zoeken het de postnummer ik tikken
Peter verteld dat hij die twee kinderen heeft opgebaard.quote:Man springt met zoontjes voor trein
maandag 12 maart 2007 15:52
Een 32-jarige man uit Haarlem is maandagmiddag tussen Spaarnwoude en Halfweg met zijn twee zoontjes van vier en zes voor de trein gesprongen, nadat hij eerst met een mes zijn schoonmoeder om het leven zou hebben gebracht.
Volgens ooggetuigen trok de man zichzelf en zijn twee zoontjes voor de trein Volgens ooggetuigen trok de man zichzelf en zijn twee zoontjes voor de trein
Het familiedrama had maandagmiddag plaats. De man zou rond twee uur 's middags zijn 58-jarige schoonmoeder thuis in de Transvaal-buurt in Haarlem-Noord om het leven hebben gebracht.
Gegil
Op het moment van het drama was de vrouw op haar kleinkinderen aan het oppassen. Buurtgenoten hoorden gegil en verklaren dat de schoonmoeder met een mes om het leven is gebracht.
De moeder van de twee jongens was niet in het huis aanwezig. Zij is inmiddels op de hoogte gebracht van de gruwelijke gebeurtenissen.
Problemen
Na de steekpartij is de man met zijn twee kinderen in de auto naar de spoorwegovergang Liedeweg in Haarlemmerliede gereden. Daar in de buurt is de man met zijn zoontjes voor de trein gesprongen.
Volgens politie was bekend dat er problemen waren in het gezin. Maar de familie was niet bekend bij verschillende hulpverlenende instanties
Waarom werkt jouw PM nietquote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Tnx!
Hopenlijk lezen ze "boven" nog mee en geven ze het even door.
Ja. Al vind ik het ietwat luguber toch respect dat mensen zich geroepen voel voor dit beroep.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn browser dat zelf onthoudt, dank je
Eigenlijk luister ik helemaal niet meer... het gaat over opleiding en werk van Peter geloof ik?
dit hebben we inderdaad al een keer eerder gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn browser dat zelf onthoudt, dank je
Eigenlijk luister ik helemaal niet meer... het gaat over opleiding en werk van Peter geloof ik?
Dunnoquote:
Ok ik was vanmiddag laat pas weer thuis, dat heb ik dan gemist ook in de COSsenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Misschien herschrijven,Jeroen heeft vandaag al iets geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |