indrukwekkendquote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb net de restjes spaghetti op! Uit onze eigenste koelkast
Ze verzint ze ter plekkequote:Op maandag 11 mei 2009 01:42 schreef Disana het volgende:
Eline baalt van haar 'vette condoomhaar'.
Er zijn idd wat *lieverdjes van de redactie/makers* die het wel heel erg gemakkelijk hebben in deze RLS.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:37 schreef Rica het volgende:
zul je voor iets meer evenwicht moeten zorgen en niet dat één of twee het harder krijgen dan anderen.
Dat was alles.
trustequote:Op maandag 11 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
ik gam aar eens slapen , morgne wakker owrden met een kater ne hard werken![]()
doei
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Als ze dat knijn niet opvreten, eis ik op z'n minst een wedstrijd konijnenkeutels vreten
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Als ze dat knijn niet opvreten, eis ik op z'n minst een wedstrijd konijnenkeutels vreten
frikandelletje met mayoquote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef bamby het volgende:
[..]
lekker toch.Hier pak ik zo nog even een pannenkoek
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Is dat konijn allergisch voor sla of hebben ze dat beest ook al opgegeten? (ben nog niet zo lang thuis maar las iets over een konijn en zie de bewoners nu sla eten )
Nou hieruit blijkt wel dat ze egoistisch zijn, de resten zijn voor *het huisdier*.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.
quote:Voeg de tijm en de geraspte sinaasappelschil toe. Doe een deksel op de pan en stoof het konijn zachtjes in 20 minuten gaar
Misschien een aanzet om te gaan "konijnen"quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Is dat konijn allergisch voor sla of hebben ze dat beest ook al opgegeten? (ben nog niet zo lang thuis maar las iets over een konijn en zie de bewoners nu sla eten )
potver dassssss lekker zit ik dan de hele dag aan de pannenkoekenquote:
Het beest staat met de kooi in de open ruimte. Als je ze diep in de stress wilt hebben moet je dat vooral doen. Ze hebben tenminste één muur nodig om zich veilig te kunnen voelen. Een trui over de zijkant zou al genoeg zijn maar staan ze niet bij stil.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou hieruit blijkt wel dat ze egoistisch zijn, de resten zijn voor *het huisdier*.
Dan hopelijk wel onbespotenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinaasappelschillen heb je pas nodig als je het konijn gaat braden trouwens, het volproppen van een levend konijn met schillen hoeft pas tijdens de bereiding.
Zag het net idd op de streams zeg, arm beest.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Het beest staat met de kooi in de open ruimte. Als je ze diep in de stress wilt hebben moet je dat vooral doen. Ze hebben tenminste één muur nodig om zich veilig te kunnen voelen. Een trui over de zijkant zou al genoeg zijn maar staan ze niet bij stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |