Deze was nog openquote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Mijn mening komt later vandaag.Maar een punt heb je .Ik had al eerder iets gepost maar toen was die topic net gesloten en ik wist niet of ik kon reageren.Enfin ,tot laters met mijn reactie.Voor zover die belangrijk is zalkmaarzeggehhh
Grazie PCE en excuses aan Stefan. Even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze was nog open
Discussie: is de overwinning te koop of niet?
Blame Bartquote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie PCE en excuses aan Stefan. Even over het hoofd gezien.
Maar ik wil wel ACTIEquote:
Alle sponsors met de dood bedreigen, te beginnen met dannyquote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik wil wel ACTIE![]()
Of dat nou hier gebeurt of in dat andere topic. Doe eens een voorstel
Jij zou toch gaan pitten,vandaar dat ik later op m'n gemak iets wil tikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik wil wel ACTIE![]()
Of dat nou hier gebeurt of in dat andere topic. Doe eens een voorstel
Dan is het topic weer dichtquote:Op maandag 11 mei 2009 02:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij zou toch gaan pitten,vandaar dat ik later op m'n gemak iets wil tikken
KANSLOOS.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle sponsors met de dood bedreigen, te beginnen met danny
Blame Bart, die kwam met het idee van actiequote:Op maandag 11 mei 2009 02:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij zou toch gaan pitten,vandaar dat ik later op m'n gemak iets wil tikken
In dat andere topic staan allemaal serieuze dingenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
KANSLOOS."Serieus" zit niet in jouw vocabulaire
Nee,er zijn vast mensen die net klaar zijn met werken en ook hier lezenquote:
Bart moed dootquote:Op maandag 11 mei 2009 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blame Bart, die kwam met het idee van actie
Toch raar, dat ik bv. van iemand die zich NMNS noemt veel meer serieus neem dan van jou. Waar zou dat aan liggen?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
In dat andere topic staan allemaal serieuze dingen
Ken je mij nog niet ,ik ben zo serieus dat ik een tijd lang geen leven hadquote:Op maandag 11 mei 2009 02:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch raar, dat ik bv. van iemand die zich NMNS noemt veel meer serieus neem dan van jou. Waar zou dat aan liggen?
Dan heb je het nu dus wel !!!quote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ken je mij nog niet ,ik ben zo serieus dat ik een tijd lang geen leven had
Als ik dat nou ook nog moet gaan uitleggen....quote:Op maandag 11 mei 2009 02:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch raar, dat ik bv. van iemand die zich NMNS noemt veel meer serieus neem dan van jou. Waar zou dat aan liggen?
Ja,wel een leven maar nog steeds geen interieurverzorgerquote:
NMNS kan zittend en staand zeiken, maar jij piest geregeld naast het potjequote:Op maandag 11 mei 2009 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dat nou ook nog moet gaan uitleggen....![]()
Dat is waar, en als ze dit topic een beetje opschonen kan die andere wel dichtquote:Op maandag 11 mei 2009 02:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,er zijn vast mensen die net klaar zijn met werken en ook hier lezen
Jij slaat de plank vaker mis dan een motorisch gestoorde parkinsonpatient met 2 linkerhandenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS kan zittend en staand zeiken, maar jij piest geregeld naast het potje
Ik ben niet zo van de huishoudelijke dingen dus als iets verschoond moet worden (be my gast)Hoewel,ik heb dus een uur geleden spuug opgeruimdquote:Op maandag 11 mei 2009 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is waar, en als ze dit topic een beetje opschonen kan die andere wel dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |