Met singles verdien je geen reet, het gaat om optredens. Wolter Kroes zingt ook al 20 jaar in den lande en had pas vorig jaar een hit. Roelvink had nooit een hit en treedt toch elke dag op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal Peter inderdaad binnen no time naar de hoogste regionen in de Top100 dirigeren: 'De winnaar van The Bunker'.
Je kan nu niet weten hoeveel er tijdens de gestemd gaat worden. Als je er voor de finale bijvoorbeeld 4.000 euro voor over hebt om je kandidaat erin te houden moet je wel zeker weten dat ie ook wint anders ben je je geld kwijt. Vooraf lijkt 't een makkelijke rekensom, maar je hebt wel bij iedere euro die je erin stopt een kans dat je 'm nooit meer terugziet.quote:
Het is ook de keerzijde van transparantie. Voor de kandidaten met een kleine of arme achterban. En het kan een keerzijde voor de kijker zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarnaast is deze redenatie een compliment voor de redactie, het tekent de transparantie. Iedereen wil dit, dan moet je de nadelen ook accepteren.
En jij denkt echt dat zijn eventueel gekochte overwinning aan The Bunker Peter schnabbel na schnabbel oplevert? Ik niet. Daarvoor speelt het programma zich teveel in de marge af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Met singles verdien je geen reet, het gaat om optredens. Wolter Kroes zingt ook al 20 jaar in den lande en had pas vorig jaar een hit. Roelvink had nooit een hit en treedt toch elke dag op.
Stel dat 't niet zo is, dat is dan een ontzettend dure aannamequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef Stefan het volgende:
Als tijdens de finaledag Peter al met 8000 votes bovenaanstaat zullen de kijkers/fans minder snel voor 20 piek credits kopen.
Het gaat er niet om wat ik denk, het gaat erom wat de mogelijkheden zijn. Toen Erik Dikeb nog niet bekend was maar net als Peter nu in de regio optrad, wilde hij 50.000 euro aan Rob Stenders betalen om megahit te worden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat zijn eventueel gekochte overwinning aan The Bunker Peter schnabbel na schnabbel oplevert? Ik niet. Daarvoor speelt het programma zich teveel in de marge af.
Waarom zouden andere kandidaten 10k laten investeren door de achterban zonder dat ze er wat aan hebben?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stel dat 't niet zo is, dat is dan een ontzettend dure aanname. Zie 't als een investering waarbij je eens kans hebt je geld nooit meer terug te zien
.
Ik heb zo het idee dat jij Peter enorm overschat. Qua carrièrekansen. Margewerk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef Stefan het volgende:
Het gaat er niet om wat ik denk, het gaat erom wat de mogelijkheden zijn. Toen Erik Dikeb nog niet bekend was maar net als Peter nu in de regio optrad, wilde hij 50.000 euro aan Rob Stenders betalen om megahit te worden.
Peter treedt nu al regionaal op. Dat levert hem elke avond tussen de 1500 en 2000 euro op voor een avondje zingen in de kroeg. Als hij op posters en flyers kan drukken dat hij de TLS The Bunker overleefde en winnaar is dan is dat prima exposure voor de regio en zal hem dat de nodige optredens opleveren.
Toen ik in 1995 in Eindhoven woonde zong mijn vriendin ook en die trad ook op in kroegen en was helemaal niet bekend. Voor Peter en zn manager is 10k peanuts wat het oplevert aan promotiemogelijkheden.
Ik overschat hem niet. Je hebt voldoende regionale en lokale artiesten in Nederland die lekekr kunnen rondkomen van schnabbelen in de kroegencircuit. Let er maar eens op, hoeveel posters je tegen kroegramen aangeplakt ziet met artiesten die je niet kent en die nooit zullen doorbreken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat jij Peter enorm overschat. Qua carrièrekansen. Margewerk.
Daarom zei ik ook dat ie als ie slim was een deal met Vlemmix had gemaakt. Die is miljonair en heeft er zelf ook wat mee te winnen. Misschien produceert hij zijn singles, doen ze nog een duet, is het een lening.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Hij kan er zo lekker van rondkomen dat hij zijn baan in de uitvaartbranche nog steeds niet kan opzeggen ...
of 4 groepen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat pas echt humor zou zijn, als 2 groepen de overwinning willen kopen.
Lol. Waar vandaan komt ie ? Ik heb eens wat rond gevraagd maar hier in Eindhoven denkt toch iedereen aan de (studenten) bunker. Niemand kent deze kneuzenkermis van Vlemmix. En dan is het zelfs in de eigen stad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef Stefan het volgende:
Als hij op posters en flyers kan drukken dat hij de TLS The Bunker overleefde
Jeroen is wellicht ook miljonair. die kan dus ook wel hebben geregeld dat er voor 15000 euro gestemd moet gaan worden op 'm.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ie als ie slim was een deal met Vlemmix had gemaakt. Die is miljonair en heeft er zelf ook wat mee te winnen. Misschien produceert hij zijn singles, doen ze nog een duet, is het een lening.
Een overwinning is voor Peter belangrijker dan die 8100 euro.
Alleen denk ik dat Peter hier niet aan heeft gedacht dit te regelenMaar de theorie blijft staan.
Dat is wat Cc al, met iets minder negatieve ondertoon, postte:quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol. Waar vandaan komt ie ? Ik heb eens wat rond gevraagd maar hier in Eindhoven denkt toch iedereen aan de (studenten) bunker. Niemand kent deze kneuzenkermis van Vlemmix. En dan is het zelfs in de eigen stad.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat zijn eventueel gekochte overwinning aan The Bunker Peter schnabbel na schnabbel oplevert? Ik niet. Daarvoor speelt het programma zich teveel in de marge af.
Ja, mij maakt het systeem ook niet uit, het gaat om de theorie.quote:
Ja, zodra je verteld dat het in de kelder van Vlemmix is kan je met ik weet niet hoeveel andere mensen komen. De mensen zien alles wat met Vlemmix te maken heeft als kneuzenkermis. Dat is inherent aan hem.quote:
In het geval van Peter: die probeerde al drie keer eerder aan een RLS mee te doen. Een overwinning is meer uit te buiten dan een deelname. Maar wellicht is voor Peter het feit dat ie meedoet al voldoende.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:24 schreef Guus Muisarm het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom iemand niet gewoon 15000 euro (we pakken even een bedrag al genoemt hier) bv gewoon rechtstreeks in publiciteit stopt. BV -even een zijstraat- een actie op fok.
ook als een jury bepaalt natuurlijk. iedereen heeft zijn prijs. ook een jury.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef D. het volgende:
Ja, de overwinning is te koop.
Maar dat geldt voor alle programma's waarbij het publiek middels stemmen voor de uitslag zorgt
Klopt, maar dan heb je het over 'illegale' praktijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ook als een jury bepaalt natuurlijk. iedereen heeft zijn prijs. ook een jury.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |