36 wakker, wat enegrie is wel gewnest natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
Ik heb gewoon Push op mijn iPhone aan staan en dan hoef je niet te checkenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Eline checkt buiten de bunker constant op d'r iphone haar hyves en mailbox.
Zat er nou een item van Jeroen zelf in? Zo niet, dan zijn ze idd wel heel erg domquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer
Tuurlijk zegt jeroen niets omdat hij nog een andere opdracht zou krijgen van jullie. En jeroen is niet iemand van het "groepsgevoel"quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer
Ja daaag ik kan zo al nauwelijks de straat op.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten
Ja, zodat er nóg meer mensen een bloedhekel aan kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Peter? Nou dan moeten we zijn plaatje nog een keer pluggen vind ik.
Kickequote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daaag ik kan zo al nauwelijks de straat op.
Overigens bij elke nieuwe en gerepareerde pc stel ik de bunker al in als startpagina en plaats een .asx bestandje naar de stream.
Bart heeft een vreetkick en laat ze het voor hem makenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
Lekker! Ik heb net kots op staan ruimen.Zoonlief kotste alles onder.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdracht van boven. Een salade en later bonen.
droom zachtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed idee.Zal eens nadenken over een te openen topic. Maar ik moet nu even plat want morgen is het gewoon weer maandag.
Buonanotte a tutti! Ciao e a domani.![]()
![]()
Heb net de restjes spaghetti op! Uit onze eigenste koelkastquote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bart heeft een vreetkick en laat ze het voor hem maken
Ook in de tuin gezeten met een kratje wijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
36 wakker, wat enegrie is wel gewnest natuurlijk
Je hebt ws. lang niet alle cossen meegekregen want je pikt er een klein stukje uit. Het punt was dat Marielin vooraan en in iets mindere mate Peter daarachter onevenredig hard zijn aangepakt. Jullie hebben ruimte mbt beslissingen dus alles afschuiven op "de streamer beslist" kan niet. De enige reacties die we er van jullie over hebben gehad zijn ridiculiseren, belachelijk maken, het wegwuiven als onzin en stilzwijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
binnen, met amaretto sourdquote:Op maandag 11 mei 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in de tuin gezeten met een kratje wijn?![]()
Wél gezellig, dat gekeuvel nog steeds op de achtergrond, van de bonenkokers.
Maar het wordt laat voor normale levers.
gelukkig is het dan geen geurstreamquote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet zeker dat poepbruin ook mooi op de muren zou staan daar
nietusquote:
En ze brainwashen je gelijk, zodat je ook nooit meer kritiek durft te hebben enzoquote:Op maandag 11 mei 2009 01:39 schreef Espabilado het volgende:
Nog ff en ik ben een van de weinige hier die niet bij de redactie is geweest![]()
Maar ik zou ook niet durven, heb along the way aardig wat kritiek geuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |