Goed idee.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:25 schreef lies1958 het volgende:
fout ze hadden er maar een klein beetje water in moeten doen. Marielin deed dat eerst maar peter gooit het tot boven vol. Nou loopt het niet meer door. Maarja zijn mensen die zijn opgegroeid met de senseo en niet met een filter natuurlijk.
Spui je gal lekker over het kabinetquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Dude als jullie geen verklaring willen geven, wat ook niet hoeft maar het zelfs verdommen om te erkennen dat het nogal scheef verliep gaan we zelf wel wat bedenken.
In m'n sig een link naar een topic met m'n mening hoe 'k er over denk.quote:
ik herken utquote:
omdat t konquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh je bent met Piet geweest, waarom ben ik, jullie oude makker, niet meegevraagd?![]()
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 01:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gniffel![]()
Als in `Buiten in de normale wereld´. Niet als in ´Buiten even snel boven bij de redactie´.
Jullie vrouwmensen zijn te makkelijk, het is niet leuk meerquote:
de dames kunnen ze vast wel verdienen door een leuk webcam showtje te gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
In m'n sig een link naar een topic met m'n mening hoe 'k er over denk.![]()
Je hebt eromheen gedraaid idd. Als je het daar bij wilt houden prima hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Spui je gal lekker over het kabinet![]()
Als je twee keer geen antwoord krijgt, kun je het altijd nog in drie andere topics proberen die daar speciaal voor zijn, niet in de COS. Bovendien heb ik antwoord gegeven, maar daar neem jij blijkbaar geen genoegen mee. Maak niet van jouw probleem mijn probleem, m'kay
ga terug naar start en gooi opnieuwquote:
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmerquote:Op maandag 11 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Je hebt eromheen gedraait idd. Als je het daar bij wilt houden prima hoor.
Sjongejonge zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!
alsdat er ooit iets goeds uit peter zn handen komtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.
Peter? Nou dan moeten we zijn plaatje nog een keer pluggen vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.
ik weet zeker dat poepbruin ook mooi op de muren zou staan daarquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer
Opdracht van boven. Een salade en later bonen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
36 wakker, wat enegrie is wel gewnest natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
Ik heb gewoon Push op mijn iPhone aan staan en dan hoef je niet te checkenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Eline checkt buiten de bunker constant op d'r iphone haar hyves en mailbox.
Zat er nou een item van Jeroen zelf in? Zo niet, dan zijn ze idd wel heel erg domquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer
Tuurlijk zegt jeroen niets omdat hij nog een andere opdracht zou krijgen van jullie. En jeroen is niet iemand van het "groepsgevoel"quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja daaag ik kan zo al nauwelijks de straat op.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten
Ja, zodat er nķg meer mensen een bloedhekel aan kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Peter? Nou dan moeten we zijn plaatje nog een keer pluggen vind ik.
Kickequote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daaag ik kan zo al nauwelijks de straat op.
Overigens bij elke nieuwe en gerepareerde pc stel ik de bunker al in als startpagina en plaats een .asx bestandje naar de stream.
Bart heeft een vreetkick en laat ze het voor hem makenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Lekker! Ik heb net kots op staan ruimen.Zoonlief kotste alles onder.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Opdracht van boven. Een salade en later bonen.
droom zachtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed idee.Zal eens nadenken over een te openen topic. Maar ik moet nu even plat want morgen is het gewoon weer maandag.
Buonanotte a tutti! Ciao e a domani.![]()
![]()
Heb net de restjes spaghetti op! Uit onze eigenste koelkastquote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bart heeft een vreetkick en laat ze het voor hem maken
Ook in de tuin gezeten met een kratje wijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
36 wakker, wat enegrie is wel gewnest natuurlijk
Je hebt ws. lang niet alle cossen meegekregen want je pikt er een klein stukje uit. Het punt was dat Marielin vooraan en in iets mindere mate Peter daarachter onevenredig hard zijn aangepakt. Jullie hebben ruimte mbt beslissingen dus alles afschuiven op "de streamer beslist" kan niet. De enige reacties die we er van jullie over hebben gehad zijn ridiculiseren, belachelijk maken, het wegwuiven als onzin en stilzwijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
binnen, met amaretto sourdquote:Op maandag 11 mei 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in de tuin gezeten met een kratje wijn?![]()
Wél gezellig, dat gekeuvel nog steeds op de achtergrond, van de bonenkokers.
Maar het wordt laat voor normale levers.
gelukkig is het dan geen geurstreamquote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet zeker dat poepbruin ook mooi op de muren zou staan daar
nietusquote:
En ze brainwashen je gelijk, zodat je ook nooit meer kritiek durft te hebben enzoquote:Op maandag 11 mei 2009 01:39 schreef Espabilado het volgende:
Nog ff en ik ben een van de weinige hier die niet bij de redactie is geweest![]()
Maar ik zou ook niet durven, heb along the way aardig wat kritiek geuit
indrukwekkendquote:Op maandag 11 mei 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb net de restjes spaghetti op! Uit onze eigenste koelkast
Ze verzint ze ter plekkequote:Op maandag 11 mei 2009 01:42 schreef Disana het volgende:
Eline baalt van haar 'vette condoomhaar'.
Er zijn idd wat *lieverdjes van de redactie/makers* die het wel heel erg gemakkelijk hebben in deze RLS.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:37 schreef Rica het volgende:
zul je voor iets meer evenwicht moeten zorgen en niet dat één of twee het harder krijgen dan anderen.
Dat was alles.
trustequote:Op maandag 11 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
ik gam aar eens slapen , morgne wakker owrden met een kater ne hard werken![]()
doei
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Als ze dat knijn niet opvreten, eis ik op z'n minst een wedstrijd konijnenkeutels vreten
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Als ze dat knijn niet opvreten, eis ik op z'n minst een wedstrijd konijnenkeutels vreten
frikandelletje met mayoquote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef bamby het volgende:
[..]
lekker toch.Hier pak ik zo nog even een pannenkoek
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Is dat konijn allergisch voor sla of hebben ze dat beest ook al opgegeten? (ben nog niet zo lang thuis maar las iets over een konijn en zie de bewoners nu sla eten )
Nou hieruit blijkt wel dat ze egoistisch zijn, de resten zijn voor *het huisdier*.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.
quote:Voeg de tijm en de geraspte sinaasappelschil toe. Doe een deksel op de pan en stoof het konijn zachtjes in 20 minuten gaar
Misschien een aanzet om te gaan "konijnen"quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Is dat konijn allergisch voor sla of hebben ze dat beest ook al opgegeten? (ben nog niet zo lang thuis maar las iets over een konijn en zie de bewoners nu sla eten )
potver dassssss lekker zit ik dan de hele dag aan de pannenkoekenquote:
Het beest staat met de kooi in de open ruimte. Als je ze diep in de stress wilt hebben moet je dat vooral doen. Ze hebben tenminste één muur nodig om zich veilig te kunnen voelen. Een trui over de zijkant zou al genoeg zijn maar staan ze niet bij stil.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou hieruit blijkt wel dat ze egoistisch zijn, de resten zijn voor *het huisdier*.
Dan hopelijk wel onbespotenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze voeren het beest sinaasappelschillen. Ik dacht altijd dat dit slecht was maar het zal wel goed zijn want er is niks over gezegd.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinaasappelschillen heb je pas nodig als je het konijn gaat braden trouwens, het volproppen van een levend konijn met schillen hoeft pas tijdens de bereiding.
Zag het net idd op de streams zeg, arm beest.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Het beest staat met de kooi in de open ruimte. Als je ze diep in de stress wilt hebben moet je dat vooral doen. Ze hebben tenminste één muur nodig om zich veilig te kunnen voelen. Een trui over de zijkant zou al genoeg zijn maar staan ze niet bij stil.
Er lag net een pen met een stukje papier dus ik neem aan dat hij zit te kleienquote:Op maandag 11 mei 2009 01:58 schreef evaxsis het volgende:
wat zit Jeroen nou te doen op de grafkist, ik ben nl. even bezig met jijbent dus heb het even gemist
Ook dan toch graag onbespoten schillen.quote:
Nee Roev, weet jij het? Ik zou zo graag van IE af willen.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:00 schreef akveor het volgende:
Disana heb je al uitgevogeld hoe het met dat gescroll in firefox zit?
aha ik dacht eerder aan punneken, thanxquote:Op maandag 11 mei 2009 02:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er lag net een pen met een stukje papier dus ik neem aan dat hij zit te kleien
waarom ga je dan niet over op safari?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Roev, weet jij het? Ik zou zo graag van IE af willen.
Gevonden, het beest gaat dood aan schijterij.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:54 schreef Rica het volgende:
[..]
quote:Konijnen eten graag fruit en groente maar let op, de schil van zuidvruchten kan gevaarlijk zijn voor het welzijn van uw konijn.Veel konijnen raken op deze manier verschrikkelijk aan de diarree, en kunnen daar aan sterven.
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook dan toch graag onbespoten schillen.Rode wijn.beetje foelie,citroen,kruidnageltje,versgemalen zwarte peper en zeezout,is een goed begin
![]()
dank je ik zie het nu ook, hij zat met zijn rug krom op de grafkist dus wist het even niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:02 schreef Disana het volgende:
Misschien is Jeroen iets aan het schrijven voor de uitvaartdienst.
Nee was benieuwd ik heb nl hetzelfde. Maar Google chrome heeft er geen last van. En is ook supersnel.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Roev, weet jij het? Ik zou zo graag van IE af willen.
ja dan moet je het postnummer onthouden bij het verversen van de pagina en dan met zoeken het de postnummer ik tikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben net over van IE naar Firefox en die laatste bevalt me prima behalve hier op Fok
Ik heb liever dat mijn browser dat zelf onthoudt, dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja dan moet je het postnummer onthouden bij het verversen van de pagina en dan met zoeken het de postnummer ik tikken
Misschien herschrijven,Jeroen heeft vandaag al iets geschreven.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dank je ik zie het nu ook, hij zat met zijn rug krom op de grafkist dus wist het even niet.
Navond ..weer een firefoxer er bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben net over van IE naar Firefox en die laatste bevalt me prima behalve hier op Fok
Tnx!quote:Op maandag 11 mei 2009 02:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gevonden, het beest gaat dood aan schijterij.
[..]
Nee... Het is hartstikke OT, maar weet jij waarom FF bij het refreshen altijd terug gaat naar het begin van de pagina op Fok? IE gaat keurig terug naar de plek waar ik was gebleven.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Navond ..weer een firefoxer er bij.. Ken je Ctrl+muisscroll al?
WTFquote:Op maandag 11 mei 2009 02:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja dan moet je het postnummer onthouden bij het verversen van de pagina en dan met zoeken het de postnummer ik tikken
Peter verteld dat hij die twee kinderen heeft opgebaard.quote:Man springt met zoontjes voor trein
maandag 12 maart 2007 15:52
Een 32-jarige man uit Haarlem is maandagmiddag tussen Spaarnwoude en Halfweg met zijn twee zoontjes van vier en zes voor de trein gesprongen, nadat hij eerst met een mes zijn schoonmoeder om het leven zou hebben gebracht.
Volgens ooggetuigen trok de man zichzelf en zijn twee zoontjes voor de trein Volgens ooggetuigen trok de man zichzelf en zijn twee zoontjes voor de trein
Het familiedrama had maandagmiddag plaats. De man zou rond twee uur 's middags zijn 58-jarige schoonmoeder thuis in de Transvaal-buurt in Haarlem-Noord om het leven hebben gebracht.
Gegil
Op het moment van het drama was de vrouw op haar kleinkinderen aan het oppassen. Buurtgenoten hoorden gegil en verklaren dat de schoonmoeder met een mes om het leven is gebracht.
De moeder van de twee jongens was niet in het huis aanwezig. Zij is inmiddels op de hoogte gebracht van de gruwelijke gebeurtenissen.
Problemen
Na de steekpartij is de man met zijn twee kinderen in de auto naar de spoorwegovergang Liedeweg in Haarlemmerliede gereden. Daar in de buurt is de man met zijn zoontjes voor de trein gesprongen.
Volgens politie was bekend dat er problemen waren in het gezin. Maar de familie was niet bekend bij verschillende hulpverlenende instanties
Waarom werkt jouw PM nietquote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Tnx!
Hopenlijk lezen ze "boven" nog mee en geven ze het even door.
Ja. Al vind ik het ietwat luguber toch respect dat mensen zich geroepen voel voor dit beroep.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn browser dat zelf onthoudt, dank je
Eigenlijk luister ik helemaal niet meer... het gaat over opleiding en werk van Peter geloof ik?
dit hebben we inderdaad al een keer eerder gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn browser dat zelf onthoudt, dank je
Eigenlijk luister ik helemaal niet meer... het gaat over opleiding en werk van Peter geloof ik?
Dunnoquote:
Ok ik was vanmiddag laat pas weer thuis, dat heb ik dan gemist ook in de COSsenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Misschien herschrijven,Jeroen heeft vandaag al iets geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |