Voor wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
votes staat 20/20
500 euro bij de prijzenpotquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
er word daar niet geslapen vannacht als opdracht en met condoomsopblazen is bezigheidstherapie (weet niet wat de beloning daarvan is)
Deze ga ik niet krijgen he?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeg dan dat er een blinde vlek was. Daar kan iedereen best begrip voor hebben en is het klaar.
dat is toch mooi verdiend dan (voor de persoon die de Bunker gaat winnen)quote:
achhhhhhhhhhhhhh zielugquote:Op maandag 11 mei 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De opdracht, verbouw konijn tot het volgende:![]()
[ afbeelding ]
zie de rest van het gedeelte wat je niet quotequote:
had hij gewoon lekker naar huis moeten gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:59 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint tegenover eline dat hij wil rusten met zijn hoofd op de tafel dat het wel moet mogen. Heb maar zo het gevoel dat hij perongeluk weer in slaap gaat vallen straks en dan de groep weer de schuld gaat geven omdat ze hem niet wakker hebben gehouden.
Kutpollsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie de rest van het gedeelte wat je niet quote
er gaat iemand van the bunker mee naar de crematiequote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
Hij kan zijn gedrag daar dan helemaal op aanpassen als hij dat wil.
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
hoop dat ze dan ook boven het in de gaten houden en een brul door de micro gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:59 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint tegenover eline dat hij wil rusten met zijn hoofd op de tafel dat het wel moet mogen. Heb maar zo het gevoel dat hij perongeluk weer in slaap gaat vallen straks en dan de groep weer de schuld gaat geven omdat ze hem niet wakker hebben gehouden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Espabilado het volgende:
Wel beetje lullig voor Jeroen dat ie morgen helemaal brak bij crematie is dan.
ik hoop eigenlijk dat hij niet terugkomtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef bamby het volgende:
[..]
hoop dat ze dan ook boven het in de gaten houden en een brul door de micro gevenhij heeft er al genoeg verpest
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?
Ik, om precies te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er gaat iemand van the bunker mee naar de crematie
nu moet er eigenlijk gewoon drank in dan krijg je nog wat leuke beelden dan gaan ze er vast en zeker mee ballenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eench![]()
![]()
en ze er dan mee zien spelen is lachen
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk geen antwoord op de vraag. Vond je de challenge geen mislukking omdat 3 mensen iemand konden wegsturen ongeacht ze wel of niet een goede pannenkoek had gebakken.
Had je dan ook niet direct aan de heren kunnen vragen: Jullie mogen een van de dames buiten laten slapen. Maakte dat de challenge dan niet overbodig?
Jij zei tegen de juryleden dat ze tactisch mochten stemmen. Ik en meerdere hier hadden het gevoel, en dat leek ook Marielin te hebben, dat ze bij voorbaat al zou verliezen.
Dat ze daadwerkelijk, door haar eigen schuld, verloren heeft is misschien een geluk bij een ongeluk.
Dat zou ik ook wel willen weten. Ook al heeft Jeroen me al redelijk overtuigd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
moet je dan niet ff een tukkie doen??
Thanks voor de quote... krijg ik misschien toch nog antwoord.quote:
ze hebben de opdracht gekregen 36 uur zonder slaap en ze moesten voor 10 uur morgenochtend al die condooms, die overtijd zijn, opblazen. en dat hebben ze nu net geklaard en daarmee hebben ze ¤ 500,= voor in de pot gewonnenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Fosfolipide het volgende:
ik heb ff iets gemist waarom zijn die ballonnen daar en 12 uur is bedtijd toch waarom nu niet, alvast bedankt
truste bartjequote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!![]()
(maar ik duik er nu wel in, ja)
knuffelen,en hard ookquote:
dan kan je hem wakker houden tijdens de rouwdienstquote:
Dan knuffel ze, als ik jou was geweest had ik toch voor het rammelen gekozen.quote:
Hier ookquote:Op maandag 11 mei 2009 01:04 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat hij niet terugkomt
Slaap lekker !quote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!![]()
(maar ik duik er nu wel in, ja)
Dat dacht ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ach, ze heeft van de week ook van mijn wiet zitten roken, dus zij moet zeker niet klagen
nijntjes moet je alleen knuffelenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan knuffel ze, als ik jou was geweest had ik toch voor het rammelen gekozen.
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bangquote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:12 schreef Maanvis het volgende:
haha.. meer toiletpapier gebruiken? Teveel racestrepen in de onderbroeken?
Bart gaat mee om hem in de gaten te houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef bamby het volgende:
[..]
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bang
ze zetten em met oordoppen in en een blinddoek om neerquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef bamby het volgende:
[..]
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bang
om zn handje vast te houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bart gaat mee om hem in de gaten te houden
ja wat ze doen al zo veelquote:Op maandag 11 mei 2009 01:14 schreef Rica het volgende:
Jeroen en Eline mogen rusten. Vind ik een goede beslissing.
pfffff gelukkig dan maar geen info voor jeroen van buitenquote:
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.quote:
\quote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.
quote:
Oh ja, dat was de vraagquote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.
en dat heeft ze verdiend omdat....???quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zn zin om naar de bunker te gaan eline echt een mega knuffel te geven en weer weg te gaan
ja in de -quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
zijn hier mensen die op pim gestemd hebben? en zo ja, wat waren je beweegredenen?
Dat vind ik een goede poll!!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
moeten ze maar niet rokenhun probleem
elientje moet ook eens wat actiefs doen
iphonequote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Eline checkt buiten de bunker constant op d'r iphone haar hyves en mailbox.
ja las het liep wat achter op het topicquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bart gaat mee om hem in de gaten te houden
omdat ik een knuffel wilquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef chevygirl het volgende:
[..]
en dat heeft ze verdiend omdat....???
ja daar hebben we ook echt wat aanquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede poll!!
Er moeten
>> minder sigaretten in de bunker
>> meer sigaretten uit de bunker
Gaan we erop zetten. Lachen joh!
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op potenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Finale zonder credits a.u.b.
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat de winnaar gekocht kan worden. IK kan dat niet betalen
Nou als dat van Eline waar is, dan vind ik dat wel heel vaagquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Dude als jullie geen verklaring willen geven, wat ook niet hoeft maar het zelfs verdommen om te erkennen dat het nogal scheef verliep gaan we zelf wel wat bedenken.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de vraag![]()
Of we geld hebben gekregen van de families om hun /leden mee te laten doen. Ehh, nee
Vrouwen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de vraag![]()
Of we geld hebben gekregen van de families om hun /leden mee te laten doen. Ehh, nee
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar hebben we ook echt wat aan
kunnen we beter een poll doen, Bier of geen bier. daar hebben ze nog wat aan en wij ook als streamers , als jeroen weer eens iemands benen in elkaar plakt
Ah, eindelijk een medestander...?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Finale zonder credits a.u.b.
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat de winnaar gekocht kan worden. IK kan dat niet betalen
quote:
Gniffelquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nou als dat van Eline waar is, dan vind ik dat wel heel vaag
]waarom mag datquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
nog even met piet overleggen, ik kan al wel een foto plaatsen van het regie gedeelte, dat mochtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Een dagje bij de regie van The Bunker ga je nog verslag doen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar hebben we ook echt wat aan
kunnen we beter een poll doen, Bier of geen bier. daar hebben ze nog wat aan en wij ook als streamers , als jeroen weer eens iemands benen in elkaar plakt
we moeten gaan sparen dusquote:Op maandag 11 mei 2009 01:24 schreef Jimbo het volgende:
ooit , oooooit zal ik ook in die bunker zittenzo niet onder jimbo dan wel nder Michel
![]()
dan zit ze niet in t programma ?quote:
buiten (het spel)quote:
ja, want in zal em winnen ookquote:
Ik doe meequote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten
helaas 7uur uit bed , 8 uur paraat staan voor mn klantenquote:
Oh je bent met Piet geweest, waarom ben ik, jullie oude makker, niet meegevraagd?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog even met piet overleggen, ik kan al wel een foto plaatsen van het regie gedeelte, dat mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |