500 euris in de potquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
er word daar niet geslapen vannacht als opdracht en met condoomsopblazen is bezigheidstherapie (weet niet wat de beloning daarvan is)

500 euro in de pot erbijquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
er word daar niet geslapen vannacht als opdracht en met condoomsopblazen is bezigheidstherapie (weet niet wat de beloning daarvan is)

Voor wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
votes staat 20/20

500 euro bij de prijzenpotquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]

Deze ga ik niet krijgen he?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeg dan dat er een blinde vlek was. Daar kan iedereen best begrip voor hebben en is het klaar.

dat is toch mooi verdiend dan (voor de persoon die de Bunker gaat winnen)quote:

achhhhhhhhhhhhhh zielugquote:Op maandag 11 mei 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De opdracht, verbouw konijn tot het volgende:
[ afbeelding ]

zie de rest van het gedeelte wat je niet quotequote:

had hij gewoon lekker naar huis moeten gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:59 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint tegenover eline dat hij wil rusten met zijn hoofd op de tafel dat het wel moet mogen. Heb maar zo het gevoel dat hij perongeluk weer in slaap gaat vallen straks en dan de groep weer de schuld gaat geven omdat ze hem niet wakker hebben gehouden.

Kutpollsquote:Op maandag 11 mei 2009 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie de rest van het gedeelte wat je niet quote

er gaat iemand van the bunker mee naar de crematiequote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
Hij kan zijn gedrag daar dan helemaal op aanpassen als hij dat wil.

Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
Hij kan zijn gedrag daar dan helemaal op aanpassen als hij dat wil.

hoop dat ze dan ook boven het in de gaten houden en een brul door de micro gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:59 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint tegenover eline dat hij wil rusten met zijn hoofd op de tafel dat het wel moet mogen. Heb maar zo het gevoel dat hij perongeluk weer in slaap gaat vallen straks en dan de groep weer de schuld gaat geven omdat ze hem niet wakker hebben gehouden.
 hij heeft er al genoeg verpest
 hij heeft er al genoeg verpest  

quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Espabilado het volgende:
Wel beetje lullig voor Jeroen dat ie morgen helemaal brak bij crematie is dan.
 vind ik ook wel
  vind ik ook wel

ik hoop eigenlijk dat hij niet terugkomtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef bamby het volgende:
[..]
hoop dat ze dan ook boven het in de gaten houden en een brul door de micro gevenhij heeft er al genoeg verpest

quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?

Ik, om precies te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er gaat iemand van the bunker mee naar de crematie

nu moet er eigenlijk gewoon drank in dan krijg je nog wat leuke beelden dan gaan ze er vast en zeker mee ballenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eench

en ze er dan mee zien spelen is lachen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |