juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bangquote:Op maandag 11 mei 2009 01:01 schreef lies1958 het volgende:
ik vraag me af hoe ze morgen willen voorkomen op die crematie dat jeroen niets te horen krijgt over het spel en hoe hij zich neerzet.
Hij kan zijn gedrag daar dan helemaal op aanpassen als hij dat wil.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:12 schreef Maanvis het volgende:
haha.. meer toiletpapier gebruiken? Teveel racestrepen in de onderbroeken?
Bart gaat mee om hem in de gaten te houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef bamby het volgende:
[..]
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bang
ze zetten em met oordoppen in en een blinddoek om neerquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef bamby het volgende:
[..]
juist ja zal hij zeker gebruik van maken ben ik bang
om zn handje vast te houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bart gaat mee om hem in de gaten te houden
ja wat ze doen al zo veelquote:Op maandag 11 mei 2009 01:14 schreef Rica het volgende:
Jeroen en Eline mogen rusten. Vind ik een goede beslissing.
pfffff gelukkig dan maar geen info voor jeroen van buitenquote:
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.quote:
\quote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.
quote:
Oh ja, dat was de vraagquote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Hey de anderen hebben wiet gehad. Dat ze vanmiddag bijna dood aan tafel zitten who cares. Als Kuijk ($$$) maar in dr nopjes is.
en dat heeft ze verdiend omdat....???quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zn zin om naar de bunker te gaan eline echt een mega knuffel te geven en weer weg te gaan
ja in de -quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
zijn hier mensen die op pim gestemd hebben? en zo ja, wat waren je beweegredenen?
Dat vind ik een goede poll!!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
moeten ze maar niet rokenhun probleem
elientje moet ook eens wat actiefs doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |