quote:Op maandag 11 mei 2009 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk geen antwoord op de vraag. Vond je de challenge geen mislukking omdat 3 mensen iemand konden wegsturen ongeacht ze wel of niet een goede pannenkoek had gebakken.
Had je dan ook niet direct aan de heren kunnen vragen: Jullie mogen een van de dames buiten laten slapen. Maakte dat de challenge dan niet overbodig?
Jij zei tegen de juryleden dat ze tactisch mochten stemmen. Ik en meerdere hier hadden het gevoel, en dat leek ook Marielin te hebben, dat ze bij voorbaat al zou verliezen.
Dat ze daadwerkelijk, door haar eigen schuld, verloren heeft is misschien een geluk bij een ongeluk.
Dat zou ik ook wel willen weten. Ook al heeft Jeroen me al redelijk overtuigd.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaat er iemand met hem mee om te controleren dat hij niet een internetcafe induikt, ipv naar de crematie te gaan..?
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef chevygirl het volgende:
[..]
moet je dan niet ff een tukkie doen??
Thanks voor de quote... krijg ik misschien toch nog antwoord.quote:
ze hebben de opdracht gekregen 36 uur zonder slaap en ze moesten voor 10 uur morgenochtend al die condooms, die overtijd zijn, opblazen. en dat hebben ze nu net geklaard en daarmee hebben ze ¤ 500,= voor in de pot gewonnenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Fosfolipide het volgende:
ik heb ff iets gemist waarom zijn die ballonnen daar en 12 uur is bedtijd toch waarom nu niet, alvast bedankt
truste bartjequote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!![]()
(maar ik duik er nu wel in, ja)
knuffelen,en hard ookquote:
dan kan je hem wakker houden tijdens de rouwdienstquote:
Dan knuffel ze, als ik jou was geweest had ik toch voor het rammelen gekozen.quote:
Hier ookquote:Op maandag 11 mei 2009 01:04 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat hij niet terugkomt
Slaap lekker !quote:Op maandag 11 mei 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, slapen is een bijzaak geworden. We krijgen bakken energie van dit project!![]()
(maar ik duik er nu wel in, ja)
Dat dacht ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ach, ze heeft van de week ook van mijn wiet zitten roken, dus zij moet zeker niet klagen
nijntjes moet je alleen knuffelenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan knuffel ze, als ik jou was geweest had ik toch voor het rammelen gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |