iphonequote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Eline checkt buiten de bunker constant op d'r iphone haar hyves en mailbox.
ja las het liep wat achter op het topicquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Bart gaat mee om hem in de gaten te houden
omdat ik een knuffel wilquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef chevygirl het volgende:
[..]
en dat heeft ze verdiend omdat....???
ja daar hebben we ook echt wat aanquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede poll!!
Er moeten
>> minder sigaretten in de bunker
>> meer sigaretten uit de bunker
Gaan we erop zetten. Lachen joh!
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op potenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Finale zonder credits a.u.b.
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat de winnaar gekocht kan worden. IK kan dat niet betalen
Nou als dat van Eline waar is, dan vind ik dat wel heel vaagquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
Marielin mist d'r televisie heel erg.
Dude als jullie geen verklaring willen geven, wat ook niet hoeft maar het zelfs verdommen om te erkennen dat het nogal scheef verliep gaan we zelf wel wat bedenken.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de vraag![]()
Of we geld hebben gekregen van de families om hun /leden mee te laten doen. Ehh, nee
Vrouwen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de vraag![]()
Of we geld hebben gekregen van de families om hun /leden mee te laten doen. Ehh, nee
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar hebben we ook echt wat aan
kunnen we beter een poll doen, Bier of geen bier. daar hebben ze nog wat aan en wij ook als streamers , als jeroen weer eens iemands benen in elkaar plakt
Ah, eindelijk een medestander...?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Finale zonder credits a.u.b.
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat de winnaar gekocht kan worden. IK kan dat niet betalen
quote:
Gniffelquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nou als dat van Eline waar is, dan vind ik dat wel heel vaag
]waarom mag datquote:Op maandag 11 mei 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
nog even met piet overleggen, ik kan al wel een foto plaatsen van het regie gedeelte, dat mochtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Een dagje bij de regie van The Bunker ga je nog verslag doen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar hebben we ook echt wat aan
kunnen we beter een poll doen, Bier of geen bier. daar hebben ze nog wat aan en wij ook als streamers , als jeroen weer eens iemands benen in elkaar plakt
we moeten gaan sparen dusquote:Op maandag 11 mei 2009 01:24 schreef Jimbo het volgende:
ooit , oooooit zal ik ook in die bunker zittenzo niet onder jimbo dan wel nder Michel
![]()
dan zit ze niet in t programma ?quote:
buiten (het spel)quote:
ja, want in zal em winnen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |