Ik doe meequote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten

helaas 7uur uit bed , 8 uur paraat staan voor mn klantenquote:

Oh je bent met Piet geweest, waarom ben ik, jullie oude makker, niet meegevraagd?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog even met piet overleggen, ik kan al wel een foto plaatsen van het regie gedeelte, dat mocht

Goed idee.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verzamel andere fans of tegenstanders en zet een gecordineerde actie op poten

Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!quote:Op maandag 11 mei 2009 01:25 schreef lies1958 het volgende:
fout ze hadden er maar een klein beetje water in moeten doen. Marielin deed dat eerst maar peter gooit het tot boven vol. Nou loopt het niet meer door. Maarja zijn mensen die zijn opgegroeid met de senseo en niet met een filter natuurlijk.

Spui je gal lekker over het kabinetquote:Op maandag 11 mei 2009 01:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Dude als jullie geen verklaring willen geven, wat ook niet hoeft maar het zelfs verdommen om te erkennen dat het nogal scheef verliep gaan we zelf wel wat bedenken.

In m'n sig een link naar een topic met m'n mening hoe 'k er over denk.quote:

ik herken utquote:

omdat t konquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh je bent met Piet geweest, waarom ben ik, jullie oude makker, niet meegevraagd?![]()

Sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 01:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gniffel![]()
Als in `Buiten in de normale wereld´. Niet als in ´Buiten even snel boven bij de redactie´.

Jullie vrouwmensen zijn te makkelijk, het is niet leuk meerquote:

de dames kunnen ze vast wel verdienen door een leuk webcam showtje te gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
In m'n sig een link naar een topic met m'n mening hoe 'k er over denk.![]()

Je hebt eromheen gedraaid idd. Als je het daar bij wilt houden prima hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Spui je gal lekker over het kabinet![]()
Als je twee keer geen antwoord krijgt, kun je het altijd nog in drie andere topics proberen die daar speciaal voor zijn, niet in de COS. Bovendien heb ik antwoord gegeven, maar daar neem jij blijkbaar geen genoegen mee. Maak niet van jouw probleem mijn probleem, m'kay

ga terug naar start en gooi opnieuwquote:

Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!

We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmerquote:Op maandag 11 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Je hebt eromheen gedraait idd. Als je het daar bij wilt houden prima hoor.

Sjongejonge zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin? Gelijk twee dagen isoleer geven!

alsdat er ooit iets goeds uit peter zn handen komtquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.

Peter? Nou dan moeten we zijn plaatje nog een keer pluggen vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee marielin deed het wel goed maar Peter ging zich ermee bemoeien he als man die alles weet.

ik weet zeker dat poepbruin ook mooi op de muren zou staan daarquote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben bekeken of Jeroen iets zou zeggen of niet. Dat doet hij niet, daar zullen ze toch wel achter komen? Zo niet, verdienen ze gewoon weer drie weken in de isoleercel zonder poepemmer

Opdracht van boven. Een salade en later bonen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Espabilado het volgende:
Gaan ze nu weer eten? Ze hebben al 2 porties macaroni op en 's avonds hadden ze toch gewoon avondeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |