of iedere keer in de soep laten lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
zie je nou wel dat ik mod moet wordendan had ik mooi de T Tin 158 kunnen veranderen
Ik denk dat ik Bart een beetje ken (ik denk wel eens vaker wat) en ik geloof ook niet dat het, door hem in ieder geval niet, bewust gedaan wordt. Maar goed, druk, druk, druk, niet alles altijd op een rij hebben, etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Klote slotjes![]()
Knip / plak:
Laat staan dat ik de indruk heb dat dit bewúst gebeurt.
Geblinddoekt met een naald alle balonnen doorprikken en daarna gelijk een warme douche zou lekker zijn als extraatje.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef tonja het volgende:
Wordt er nog iets verzonnen met betrekking van het opruimen van de ballonnen? Bijvoorbeeld dat ze ze allemaal binnen een bepaalde tijd door moeten prikken in ruil voor iets extra's.
Jij ook? Het was heerlijk in de tuin en de savignon blanc nog heerlijkerquote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helaas...welen hard ook
maar t was zo mooi en zonnig vandaag dat ik wel moest drinken met vrinden in de tuinO+
nietusquote:
Zal het konijn blij mee zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef tonja het volgende:
Wordt er nog iets verzonnen met betrekking van het opruimen van de ballonnen? Bijvoorbeeld dat ze ze allemaal binnen een bepaalde tijd door moeten prikken in ruil voor iets extra's.
scherp -1quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook? Het was heerlijk in de tuin en de savignon blanc nog heerlijker
Kunnen ze ook even naar boven doen.quote:
Ze hebben het doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |