Precies, Marilien is dan ook een enorme faler. Hoe kun je dat verprutsen?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.
Ik zou zeggen "Iets met schoensmeer, bunkerkleuren, camouflagepak, takken in de haren, goed goor en vies"quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Recce het volgende:
Nouja, de kijker beslist. We moeten dus iets ellendigs voor Eline gaan bedenken.
Teveel melk gebruiken of teveel zout waarvan je denkt dat het poedersuiker is.....quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Precies, Marilien is dan ook een enorme faler. Hoe kun je dat verprutsen?![]()
Als ze gewoon een normale pannenkoek had gebakken, hadden de boys er echt niet omheen gekund om Eline naar buiten te sturen.
Nee, dat was gewoon dom. Het water liep al een halve minuut, volgens Dementor. Ze had de kraan open moeten draaien.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef peeet1 het volgende:
Eline wordt genaaid onder de douche in the bunker
Zout lijkt me minder erg dan waterige zooi, tortilla'squote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Teveel melk gebruiken of teveel zout waarvan je denkt dat het poedersuiker is.....
Kutjury dus
Goed plan! En zonder douche heeft ze dan niets aan haar leuke make up tasje.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Iets met schoensmeer, bunkerkleuren, camouflagepak, takken in de haren, goed goor en vies"
Maar als dan blijkt dat die pannenkoek toch nog beter smaakt dan een lepel deeg op je bord, ja dan wint de pannenkoek met zoutquote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.
maar ze voelt zich wel beter, en daar draait het omquote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef Recce het volgende:
Ik ben het met Eline eens dat Peter er beter uitziet met een klein baardje. Eline ziet er trouwens echt niet veel beter uit met make up.
Dat kan ook bijna niet, ze is gewoon van nature al een knap kindquote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef Recce het volgende:
Ik ben het met Eline eens dat Peter er beter uitziet met een klein baardje. Eline ziet er trouwens echt niet veel beter uit met make up.
Als der neus niet in de weg zou zitten wel. Een snotje dat uit die neusgaten valt geeft flinke kraters in de vloer.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet, ze is gewoon van nature al een knap kind
Nah, ik vind haar gezicht een beetje ingewikkeldquote:Op zondag 10 mei 2009 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet, ze is gewoon van nature al een knap kind
Verhuren als afzuigkap, geeft ze tenminste nog wat rendementquote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef Spooky4u het volgende:
Als der neus niet in de weg zou zitten wel. Een snotje dat uit die neusgaten valt geeft flinke kraters in de vloer.
Beetje flauw, ze heeft toch een operatie gehad ofzo? Of was het gewoon een mislukte nosejobquote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als der neus niet in de weg zou zitten wel. Een snotje dat uit die neusgaten valt geeft flinke kraters in de vloer.
Haar gezicht spreekt boekdelen. Ze baalt als een stekker.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef blomst het volgende:
Jammer voor de Eline haters dat Eline in in huilen uitbarst
Hoe kan iemand nu eline haten of een overlever we kunnen ze niet persoonlijk toch dus beetje overtrokkenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef blomst het volgende:
Haat is wel een heel erg groot woord hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef blomst het volgende:
Neusoperatie lijkt me dan idd een fail.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje flauw, ze heeft toch een operatie gehad ofzo? Of was het gewoon een mislukte nosejob
Nou groot woord?? als ik die reacties hier lees.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haat is wel een heel erg groot woord hoor
Meen je dat serieus?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje flauw, ze heeft toch een operatie gehad ofzo? Of was het gewoon een mislukte nosejob
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Dan hoop ik dat ze dr geld terug heeft gevraagd.
Ja, wat mij betreft een groot woord. Het gaat meer over iemand wel of niet kunnen pruimen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Nou groot woord?? als ik die reacties hier lees.
Ben ik niet mee eens. Calimero heeft gewoon heel veel opdrachten gewonnen (3 van de 4 zei ze), wat dat betreft doet ze het gewoon goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef hondjes het volgende:
In iedere Rls zitten verschillende karakters.
de werker, de etter, de slome en de mooie (?) etc.
dat er een bevoorrecht wordt, iedereen zich ergert, is blijkbaar goed voor een progamma.
in dit geval is gewoon eline uitgekozen
Het zal wel altijd zo blijven, welk RLS er ook komt, er moet tenslotte wat ergeren zijn, dus
er zullen weinig opdrachten naar ons Elientje gaan, die moeilijk zijn.
Maar ik zie het met vreugde tegemoet, als ik het mis heb,maar dan mogen ze wel snel zijn.
die stem alleen al en ze probeert tegen iedereen lief te doenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Jacquelineh het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nu eline haten of een overlever we kunnen ze niet persoonlijk toch dus beetje overtrokken
Marielin vangt hemquote:Op zondag 10 mei 2009 10:51 schreef Recce het volgende:
En Eline is nu ook bezig een hommel te vangen. Dat vind ik wel weer leuk
Ik vind het ook een rare opdracht. Hij is zo goed als niet vol te houden in die omstandigheden. Bovendien wordt het uiteindelijk nogal saai om naar te kijken?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:56 schreef Recce het volgende:
De opdracht werd toch iets van 36 uur wakker blijven? Dat lijkt me niet echt eerlijk voor Marielin.
Heb gister al een voorstel gedaan dat elke keer als eline een woord verkleind met tjes erachter dat ze een uur alleen buiten moet blijven staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Recce het volgende:
Nouja, de kijker beslist. We moeten dus iets ellendigs voor Eline gaan bedenken.
Tja, een keertje 36 uur wakker blijven is best te doen voor bijna iedereen, zelfs in die omstandigheden. Maar dan moet je elkaar wel zien te vermaken.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare opdracht. Hij is zo goed als niet vol te houden in die omstandigheden. Bovendien wordt het uiteindelijk nogal saai om naar te kijken?
Pim is een entertainende smaakmakerquote:Op zondag 10 mei 2009 11:12 schreef Recce het volgende:
Pim is echt goed in een gesprek gaande houden.
Tja, het is wel een toffe gast, maar niet echt geschikt voor zo'n soort programma.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is een entertainende smaakmaker
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
Klikken op myat boven in je scherm, maar hier istie TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
Eén en ander is inderdaad niet geheel in balans.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Qua opdrachten vs beloningen en straffen vind ik dat Marielin en Peter ruim voorstaan op de rest.
Al heet het spel de Bunker en gaat het spel om overleven schijnbaar is dat niet belangrijk. Gaat het alleen nog maar om de populariteit bij de achterban. Daarin vind ik de verhoudingen scheef.
Zo krijgt iemand een persoonlijk itempje en een douche van een paar minuten voor een zware opdracht. Een ander krijgt een krat bier, 7 pakjes sigaretten voor het simpel kaalscheren van hun kop. Iemand krijgt een opdracht om tien items te verstoppen en krijgt een week warme douches. (Was daar eigenlijk een sanctie bij mislukken?). Een ander moet buiten slapen na het verliezen van een challenge.
Overigens vind ik dat buitenslapen wel iets wat elke keer op het spel mag staan. Al vind ik de beloning dan weer niet in verhouding staan. De beloning zou ook voor 1 dag moeten gelden.
daar zit ik ook op de wachtenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordt
En daar is een tvp voorquote:Op zondag 10 mei 2009 11:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebtmaar kan hem nu toch nog even lezen thanks
Terug Vind Postquote:
ja jammer he, want het leek me toch wel een meid met ballequote:Op zondag 10 mei 2009 11:45 schreef NrTH het volgende:
Loopt Marielin nou nog steeds excuses te zoeken waarom ze heeft verloren?
Zij is echt een hele trieste slechte verliezer.
Ik dacht dat het tijd voor posten betekende,weer wat geleerdquote:
waar kan ik die vinden voor de volgende keer als ik een topic cos mis.Bij index van alle topic,s?quote:
In het bunker subforum The Bunker Online een flink eind naar beneden scrollen, daar staan de gesloten topics..... deze zijn lichtgrijs itt de nog geopende topics, die donkergrijs zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef bamby het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden voor de volgende keer als ik een topic cos mis.Bij index van alle topic,s?
goede morgen dank je weet ik het voor de volgende keerquote:Op zondag 10 mei 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het bunker subforum The Bunker Online een flink eind naar beneden scrollen, daar staan de gesloten topics..... deze zijn lichtgrijs itt de nog geopende topics, die donkergrijs zijn.
Mōgguh all
Slechte verliezer weet ik niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:45 schreef NrTH het volgende:
Loopt Marielin nou nog steeds excuses te zoeken waarom ze heeft verloren?
Zij is echt een hele trieste slechte verliezer.
zat even op verkeerde knopje..sorryquote:Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Slechte verliezer weet ik niet.
Het is jammer dat ze uit haar verlies niet meer kracht haalt en het ombuigt naar in feite een overwinning voor haarzelf. Zo ondermijnt ze zelf haar stoere imago. En dat is jammer want ze heeft, denk ik, het meest voor d'r kiezen gekregen. Sowieso in vergelijking met Eline. Er stond, voor een vrouw, veel op het spel. En juist die verliest ze in een vrij lullige challenge. Ik kan me voorstellen dat dat steekt.
Stem ik nog verkeerd ook, i.p.v. Jeroen zeg ik Pim de mins favo bewoner isquote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Oh oh..... ik heb geheel onbedoeld met "de meute" meegestemd, en dat zit helemaal niet in m'n aardquote:Op zondag 10 mei 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stem ik nog verkeerd ook, i.p.v. Jeroen zeg ik Pim de mins favo bewoner is
Meelopertje hčquote:Op zondag 10 mei 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh..... ik heb geheel onbedoeld met "de meute" meegestemd, en dat zit helemaal niet in m'n aard
Maar gelukkig kan het nog veranderen, er zijn nog maar weinig stemmen
en helemaal onderaan kun je in het dropdownmenuutje 'meer/oudere topics' kiezen voor bv de laatste 3 maanden. Dan krijg je standaard ook de oudere topics te zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef bamby het volgende:
[..]
goede morgen dank je weet ik het voor de volgende keer![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
en helemaal onderaan kun je in het dropdownmenuutje 'meer/oudere topics' kiezen voor bv de laatste 3 maanden. Dan krijg je standaard ook de oudere topics te zien.
Al wat gehad Jimbo?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, ik zie al weer een hoop bekenden hier!
![]()
![]()
fijne moederdag
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat er eigenlijk ook nog 29 procent kansspelbelasting van de prijs af?
Want dan blijft er idd niet zoveel over.
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten wasquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten was
Thnx!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)quote:Op zondag 10 mei 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgen
En datzelfde geldt natuurlijk voor het afnemen van credits, daar betalen ze ook weer inkomstenbelasting over
Ik weet het niet meer, kan het ook niet zo snel vinden op die sitequote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)
Dat impliceert dus dat de makers de betaling van de kansspelbelasting op zich nemen.
whahaha,dat is lachequote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef Tessio het volgende:
Oke we moeten nu even door de zure appel heen bijten, Eline met haar gepiep: Iewww wat lieuk, wat lieuk!
En dan opeens is hij weg en dan wordt het konijntje lekker geserveerd!![]()
Begrafenis? Crematie, whateverquote:
hij mag morgen ff weg naar de crematie van zijn vriend en dan komt hij weer terug.quote:
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom hebben ze dat konijn gekregen?
Dat ging matig hoor, wat pas echt goed ging was het tegenstemmen op Amberquote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ging goed he gisteren met het stemmen op Jeroen?![]()
![]()
ze hebben een konijn ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom hebben ze dat konijn gekregen?
dat gaat mij ook te verquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.
De discussie gaat er nu ook over.
alsof ze daar intrappen?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef tompie63 het volgende:
wel leuk vast een idee van HUUB.over een paar dagen het konijn weg en dan konijn bij het avond eten geven.een geslacht konijn van de poelier.![]()
![]()
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeftquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Rica het volgende:
Jeroen is kien hoor. Die houdt gelijk al rekening met het moeten slachten van nijntje.
ze moeten ze gewoon uithongeren en dat konijn mogen ze klaarmaken. kijken hoelang ze niet eten voor ze dat beest etenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef tompie63 het volgende:
wel leuk vast een idee van HUUB.over een paar dagen het konijn weg en dan konijn bij het avond eten geven.een geslacht konijn van de poelier.![]()
![]()
Hou nou eens op met die skippyballen, dat is gewoon kansloosquote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
Ik geef je een stok.............quote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ging matig hoor, wat pas echt goed ging was het tegenstemmen op Amber
Inderdaad. Zo nu en dan eens een lief kort briefje vind ik nog wel okay. Als er tenminste een serieuze prestatie geleverd is. Verder erger ik me kapot aan de achterban van Pim die blijkbaar hem en Eline wil koppelen. Wat uiteindelijk direct tegen Peter gericht is en daarmee zitten te stoken in de onderlinge verhoudingen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
Correctie: slimquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeft
dat is zeker waarquote:
Thnx, maar serieus, op Jeroen is op één na het minst gestemd. Alleen Peter kreeg nog minder stemmen.quote:
JA ik was en ben er fel tegen..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.
De discussie gaat er nu ook over.
Nou ziek. Hij vraagt zich gelijk de bedoeling ervan af. Die anderen denken alleen maar "O we krijgen een konijntje". En Peter had alleen een "Wist je dat.." momentje met dat zaagsel niet zo goed is.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeft
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ziek. Hij vraagt zich gelijk de bedoeling ervan af. Die anderen denken alleen maar "O we krijgen een konijntje". En Peter had alleen een "Wist je dat.." momentje met dat zaagsel niet zo goed is.
precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze moeten ze gewoon uithongeren en dat konijn mogen ze klaarmaken. kijken hoelang ze niet eten voor ze dat beest eten
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx, maar serieus, op Jeroen is op één na het minst gestemd. Alleen Peter kreeg nog minder stemmen.
De anderen zijn geen gelijkwaardige partij voor hem, Jeroen is ook verbaal te sterk voor hun.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.
Jaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ging goed he gisteren met het stemmen op Jeroen?![]()
![]()
in de panquote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
ik willut konijnzo lief en zact en knuffel knuffel
Pim gaf het eerder aan dan jeroen..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.
neee, knuffelenquote:
Nee, ik wil hem weg hebben, het liefst een eind buiten Europa. Ik mag hem echt niet en ik krijg weerzin als ik hem zie of hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.
Maar ik vermoed dat jij ook het liefst Jeroen in De Bunker wil houden, anders dut het helemaal in.
Dat isquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was toch niet grappig?
anderst staat ie ook in de schuurquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaas ik me over de toevoeging:
Er mag binnen twee meter in de buurt van het konijn niet gerookt worden.
Als ze zo bezorgt zijn om dat konijn dan zorg je ervoor dat ie daglicht heeft en een mooi loop en zet je dat uberhaupt niet in een bunker.
Dat beest is er maar even, die raakt heus niet getraumatiseerd of zo hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Als ze zo bezorgt zijn om dat konijn dan zorg je ervoor dat ie daglicht heeft en een mooi loop en zet je dat uberhaupt niet in een bunker.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.
Maar ik vermoed dat jij ook het liefst Jeroen in De Bunker wil houden, anders dut het helemaal in.
Hypocriet hč, nou ja, dat is vast om sommige streamers het naar de zin te maken?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
eensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die skippyballen, dat is gewoon kansloos
Hij komt komt zonder moeite in de top-10 van leukste TBO-uitspraken.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was toch niet grappig?
in je militaire opleiding moet je zn beest doodmakenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:20 schreef Chanel5 het volgende:
Pim kijkt jaloers naar het konijn, hij zou graag zijn plek innemen
'_O-quote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef Disana het volgende:
Gįtver, het verhaart!
Grote ergernisfactor.
En weer naar d'r spiegeltje.
Hier het zelfde vind het een griezelquote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem weg hebben, het liefst een eind buiten Europa. Ik mag hem echt niet en ik krijg weerzin als ik hem zie of hoor.
En ja, hij maakt het spel ook, maar als ik het ene tegen het andere afweeg, wil ik hem nog steeds graag weg hebben. Het zou mooi zijn als hij z'n intelligentie meer sympathiek zou kunnen inzetten, dan zou ik hem graag blijven zien.
En wat zijn de consequenties? En waarom wordt niet iets bedacht waardoor iedereen risico loopt?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Disana het volgende:
Marielin rookt dus rustig binnen een straal van een meter van het konijn, terwijl er duidelijk een straal van twee meter was genoemd.
En zoals Eline dat beestje meteen claimt alsof het voor haar persoonlijk de bunker in is gekomen... yuck.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hypocriet hč, nou ja, dat is vast om sommige streamers het naar de zin te maken?
Hou hem maar uit de buurt van Jeroen, voor je het weet rijgt ie dat beest aan z'n leuter met wat bier in z'n mik
Het is m.i. wel erg vergezocht dat Eline door de redactie "uitgekozen" zou ziijn als karakter om te bevoordelen en zodoende emoties bij de kijker op te roepen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef hondjes het volgende:
In iedere Rls zitten verschillende karakters.
de werker, de etter, de slome en de mooie (?) etc.
dat er een bevoorrecht wordt, iedereen zich ergert, is blijkbaar goed voor een progamma.
in dit geval is gewoon eline uitgekozen
Over het algemeen lijken de akties, duels en uitdagingen niet tot in de puntjes uitgedacht te worden. Misschien is daar geen tijd voor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat zijn de consequenties? En waarom wordt niet iets bedacht waardoor iedereen risico loopt?
Stel je toch eens voor dat dat beest longkanker krijgtquote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat zijn de consequenties? En waarom wordt niet iets bedacht waardoor iedereen risico loopt?
Ik bedoel ook meer waarom slechts 2 mensen kans op een eventuele sanctie maken.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hypocriet hč, nou ja, dat is vast om sommige streamers het naar de zin te maken?
Hou hem maar uit de buurt van Jeroen, voor je het weet rijgt ie dat beest aan z'n leuter met wat bier in z'n mik
Jouw persoonlijke top 10 dan, niet die van mensen met gevoel voor humorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij komt komt zonder moeite in de top-10 van leukste TBO-uitspraken.
roken denk ik nietquote:Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over roken gesproken, dat gaat pas echt roken
waar zijn die dan ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke top 10 dan, niet die van mensen met gevoel voor humor
Dat zei ik al, ietsje verderop.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is m.i. wel erg vergezocht dat Eline door de redactie "uitgekozen" zou ziijn als karakter om te bevoordelen en zodoende emoties bij de kijker op te roepen.
Je ziet tijdens elke RLS dat COS'sers masaal een hekel aan één bepaalde deelnemer ontwikkelen en er genoegen aan beleven om die afkeer gezamelijk te uiten. Redacties kunnen wel sturen, maar een massaal ontwikkelde antipathie (of sympathie) heeft vooral heel erg met een of meerdere eigenschappen van de persoon zélf te maken, en deels ook met de groepsdynamiek binnen de COS..
In het geval van Brian zat ik bij de "grote groep" die het een griezel vond. In het geval van Eline sta ik er buiten. Ik zie natuurlijk deels wel dezelfde eigenschappen bij Eline als de "haters", alleen ik vind ze niet zo kwalijk en afkeurenswaardig als de meesten hier.
En als je dat gevoel over een deelnemer niet deelt. is het weleens verbazingwekkend om te lezen hoe mensen zelfs iets simpels als bijvoorbeel een óógopslag nog een zo negatief mogelijlke draai geven. Maar vaak is het ook wel grappig.
Gewoon het konijn Sammy noemen, klaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke top 10 dan, niet die van mensen met gevoel voor humor
Hoezo, die gaat gewoon mee hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me gezellig, de hele avond samen met Marielin babbelen over haar vriend.
Heef ze een vriend?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me gezellig, de hele avond samen met Marielin babbelen over haar vriend.
Weet je wat? We gaan met z'n alle nergens meer op reageren/commentarieėren.. en wat daar in de Bunker gebeurd ziet elke streamer toch zelf wel.. dįt wordt lekker rustig dan hier..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is m.i. wel erg vergezocht dat Eline door de redactie "uitgekozen" zou ziijn als karakter om te bevoordelen en zodoende emoties bij de kijker op te roepen.
Je ziet tijdens elke RLS dat COS'sers masaal een hekel aan één bepaalde deelnemer ontwikkelen en er genoegen aan beleven om die afkeer gezamelijk te uiten. Redacties kunnen wel sturen, maar een massaal ontwikkelde antipathie (of sympathie) heeft vooral heel erg met een of meerdere eigenschappen van de persoon zélf te maken, en deels ook met de groepsdynamiek binnen de COS..
In het geval van Brian zat ik bij de "grote groep" die het een griezel vond. In het geval van Eline sta ik er buiten. Ik zie natuurlijk deels wel dezelfde eigenschappen bij Eline als de "haters", alleen ik vind ze niet zo kwalijk en afkeurenswaardig als de meesten hier.
En als je dat gevoel over een deelnemer niet deelt. is het weleens verbazingwekkend om te lezen hoe mensen zelfs iets simpels als bijvoorbeel een óógopslag nog een zo negatief mogelijlke draai geven. Maar vaak is het ook wel grappig.
die mensenquote:
Volgens mij was er ook wel verschil. Ik geloof niet dat er hier veel zijn die Eline haten. Velen vinden haar een truttig trutje met wat foute eigenschappen, alles in de marge. Bij Brian had ik immer het gevoel dat velen hem echt haatten en echt weerzinwekkend vonden.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je wat? We gaan met z'n alle nergens meer op reageren/commentarieėren.. en wat daar in de Bunker gebeurd ziet elke streamer toch zelf wel.. dįt wordt lekker rustig dan hier..
JOHquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef akveor het volgende:
En meteen weer een poll:
Konijn blijft:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, gelijk eruit
»Ja, leuk een paar dagen
3 Votes
»Nee, gelijk eruit
7 Votes
Die redactie is schijnbaar nogal onzeker over die move om een konijn te plaatsenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef akveor het volgende:
En meteen weer een poll:
Konijn blijft:
»Ja, leuk een paar dagen
3 Votes
»Nee, gelijk eruit
7 Votes
Die eventuele hatelijkheden waren er niet na 2 weken al.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook wel verschil. Ik geloof niet dat er hier veel zijn die Eline haten. Velen vinden haar een truttig trutje met wat foute eigenschappen, alles in de marge. Bij Brian had ik immer het gevoel dat velen hem echt haatten en echt weerzinwekkend vonden.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die redactie is schijnbaar nogal onzeker over die move om een konijn te plaatsen
Kerst is nog een dikke 7 maanden dus dat moet lukken....quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]dag konijntje
kom maar naar jimbo, hij zal goed voor je zorgen
Nee, haten doe ik zeker niet, ik vind dat ook overdreven.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook wel verschil. Ik geloof niet dat er hier veel zijn die Eline haten. Velen vinden haar een truttig trutje met wat foute eigenschappen, alles in de marge. Bij Brian had ik immer het gevoel dat velen hem echt haatten en echt weerzinwekkend vonden.
Klopt ook, er is geen sprake van haten, alleen het opsommen van de onhebbelijkheden en karaktertrekken van de kandidaten komt natuurlijk soms negatief over, maar zonder dat wordt élk forum een melig zooitje.. ook wij spelen soms een spel.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ahh neeeeequote:Op zondag 10 mei 2009 13:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Kerst is nog een dikke 7 maanden dus dat moet lukken....
Ik heb geen Poll gezien of ie er uberhaupt in mocht komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef akveor het volgende:
En meteen weer een poll:
Konijn blijft:
»Ja, leuk een paar dagen
3 Votes
»Nee, gelijk eruit
7 Votes
nee, joh, duidelijk een poll om credits te innen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die redactie is schijnbaar nogal onzeker over die move om een konijn te plaatsen
Het ging meer over het gevoel dan over de tijd hoor. Ik haat Eline in ieder geval echt niet. Ik vind haar een aandachtsgeil truttig trutje die een onschuldige act opvoert om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die eventuele hatelijkheden waren er niet na 2 weken al.![]()
Kdeel de mening van Gert en konsorten.
heeft ie dat in zn kooi in een schuur ook dan ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Laysa het volgende:
een konijntje heeft frisse lucht nodig....en zon....en groen gras....en en en....maar nu zit ze in een bedompte bunker
helemaal mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Laysa het volgende:
een konijntje heeft frisse lucht nodig....en zon....en groen gras....en en en....maar nu zit ze in een bedompte bunker
welk onmens propt zn konijntje in de schuurquote:Op zondag 10 mei 2009 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeft ie dat in zn kooi in een schuur ook dan ?
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is geen goede reactie hoor, voor een redactielid.
ik vind het juist leuk dat er zon vrolijke olijke noot inzitquote:Op zondag 10 mei 2009 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
denk wel zn 70% van alle konijnen hebbersquote:Op zondag 10 mei 2009 13:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
welk onmens propt zn konijntje in de schuur![]()
Nee, ze zien weer een mogelijkheid om wat bij te verdienenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
echt......wat zielugquote:Op zondag 10 mei 2009 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk wel zn 70% van alle konijnen hebbers
ja absurd dit zielige vertoning weg met dat konijnquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
In dit geval niet.quote:
zn beest overleeft t welquote:
zo niet de bunker in dan mogen ze t wel op mijn bord flikkerenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef -sabine- het volgende:
En vanavond weer een biefstukje de Bunker is.
Je weet wel, zo'n stukje vlees van een ander dier.
Ksnap die kommotie niet.
Ik heb al weg met dit konijn gestemd. Jimbo mag hem wat mij betreft meteen op komen halen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja absurd dit zielige vertoning weg met dat konijn
Whoohooquote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb al weg met dit konijn gestemd. Jimbo mag hem wat mij betreft meteen op komen halen.
Dit is wel de eerste keer dat de redactie vraagt of er iets moet blijven (bij mijn weten). Dit in combinatie met de hoge gevoeligheidsfactor (leven wezen in die bunker) en jouw reactie, geven aan dat ik er vermoedelijk niet zo heel ver naast zitquote:
lekker 'geslapen'?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
welk onmens propt zn konijntje in de schuur![]()
Ben jij Robert Donkers?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Whoohoo
maar ik blijf gelijk in de bunker dan als ik dr toch benevne een beetje leven in de brouwerij gooien
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je wat? We gaan met z'n alle nergens meer op reageren/commentarieėren.. en wat daar in de Bunker gebeurd ziet elke streamer toch zelf wel.. dįt wordt lekker rustig dan hier..
Dan nog even voor de duidelijkheid, ik heb die poll niet gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat de redactie vraagt of er iets moet blijven (bij mijn weten). Dit in combinatie met de hoge gevoeligheidsfactor (leven wezen in die bunker) en jouw reactie, geven aan dat ik er vermoedelijk niet zo heel ver naast zit
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn beest overleeft t wel
behalve bij een schuurbrandjedan heb je wel gelijk eten, maar geen schuur meer
Wat zou je gaan doen?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Whoohoo
maar ik blijf gelijk in de bunker dan als ik dr toch benevne een beetje leven in de brouwerij gooien
Oh, dan mogen ze het vast niet opeten.... bummer.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Het konijn is van de persoonlijke kinderboerderij van een van onze crewleden en is aan veel mensen gewent.
Gewent
Ik las in een ander topic dat Copycat niet in de bunker zit momenteel.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Het konijn is van de persoonlijke kinderboerderij van een van onze crewleden en is aan veel mensen gewent.
Gewent
Een beetje overlever is blij met zo'n groot vlees-konijn! En calimero wil graag knuffelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef -sabine- het volgende:
Ksnap die kommotie niet.
LOLquote:Op zondag 10 mei 2009 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Copycat niet in de bunker zit momenteel.
Dat velletje staat ook nog een keer leuk bij d'r, daar kan ze vast wel wat meequote:Op zondag 10 mei 2009 13:51 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Een beetje overlever is blij met zo'n groot vlees-konijn! En calimero wil graag knuffelen.
Nou, 2 vliegen in 1 klap
dat is wel een geruststellingquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Gewent
dat dus ... gooi er 2 kippen in en ze eten de volgende dag echt wel een kipfileeeetje hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef -sabine- het volgende:
Ksnap die kommotie niet.
Marielin>hap hap hapquote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef akveor het volgende:
Kom op Marielin... laat je niet gek maken door die zuigers...
Als Marielin die info heeft hebben jullie die nu toch ook... einde discussie lijkt me dan.
Zo'n hondje is ook beschikbaar, het heet Joey.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef Quinty. het volgende:
[..]
dat is wel een geruststelling
alleen het idee er achter is ziek om te laten denken dat het geslacht is dat gaat me te ver
gooi er dan een hondje in wat vaak door de regie wordt uitgelaten en de bewoners kent of zo die zijn mensen gewent en kunnen met deze situatie beter overweg
DIe beesten hebben vermoedelijk nooit geen leven gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef -sabine- het volgende:
Ksnap die kommotie niet.
Ach joh dat zou geen enkele streamer accepteren. Maak je niet druk. Ben al 25 jaar vegetariėr en ik vind het zelfs grappig zoiets te suggereren.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef Quinty. het volgende:
[..]
dat is wel een geruststelling
alleen het idee er achter is ziek om te laten denken dat het geslacht is dat gaat me te ver
gooi er dan een hondje in wat vaak door de regie wordt uitgelaten en de bewoners kent of zo die zijn mensen gewent en kunnen met deze situatie beter overweg
ik ben het met je eens dan maar een hondje wat goed verzorgt wordt maar niet ditquote:Op zondag 10 mei 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n hondje is ook beschikbaar, het heet Joey.
Sowieso is hier niets aan. Dat konijn zit daar maar in z'n kooitje te zitten en dat het zogenaamd geslacht kan worden hebben ze zelf ook al bedacht.
Zet er dan maar een koe in. Dan hebben ze tenminste iets om te verzorgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dan maar een hondje wat goed verzorgt wordt maar niet dit
hmm vind het idee maar naar maar scheelt wel te weten dat dit konijn het gewent is en er niets mee gebeurdquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach joh dat zou geen enkele streamer accepteren. Maak je niet druk. Ben al 25 jaar vegetariėr en ik vind het zelfs grappig zoiets te suggereren.
Meende dat ze van de week zei van wel.quote:
en melkquote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Zet er dan maar een koe in. Dan hebben ze tenminste iets om te verzorgen.
Neequote:Op zondag 10 mei 2009 14:02 schreef Tessio het volgende:
Mag Marielin niet de makeup van Eline gebruiken?
Jeroen had ook een tampon achterover gedrukt, dus zou goed kunnen.quote:
Nee weet ik niet!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Gert mag ik een Firefox vraag stellen? Ik gebruik 3.0.10 en ik heb wel eens begrepen dat jij ook met Firefox werkt. Bij mij schiet Firefox bij elke refresh weer naar het begin van de pagina, weet jij of daar iets aan te doen is?
Ze heeft het harder nodig, maar het mag niet gedeeld worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:02 schreef Tessio het volgende:
Mag Marielin niet de makeup van Eline gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |