quote:Op zondag 10 mei 2009 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Eline klaar is met opmaken moet er maar wat camoufleer verf binnenkomen. De Opdracht, iedereen vandaag in oorlogskleuren, schoensmeer op de wangen
Dus jij bent niet eerlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Arme Eline, draaide ik na 4:30 minuut opeens de warme kraan dicht.
Dat weet ik niet,quote:Op zondag 10 mei 2009 09:52 schreef blomst het volgende:
[..]
wat is de sanctie als iemand er achter komt???
Precies. Neem aan dat hij snapt dat er Jeroen niet voor niets spullen wegmoffeltquote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als hij dan slim is, zegt hij niets.
Hij moet dan toch begrijpen dat het opdracht is, en de groep dan benadeeld.
Op dit moment vind ik geen van allen een terechte winnaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze gaat hem vast niet winnen? Ik gok eigenlijk dat Marielin, Peter of Pim wel een redelijke kans maken, in die volgorde
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Calimero IS net een clowntje met haar make-upje.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen binding heb met geen een van de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:55 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik geen van allen een terechte winnaar.
Marielin: is wmb gister door de mand gevallen met haar gedram over pannekoeken en haar vriend (en ze heeft het er weer over).
Calimero: verruilt haar idool Jeroen voor Peter als hij kaal is en emotioneel moeilijk zit. Ze moet het puur van aandacht hebben.
Pim: heeft nog niks laten zien
Peter: is een sneak die onsmakelijk uit de hoek komt.
De komende 2 weken zal ik mijn mening vast weer bijstellen.
Hmm, ja, ik ook niet. Misschien duurden die BB's daarom net iets langer.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen binding heb met geen een van de deelnemers.
dat kan nog komen ...?..quote:Op zondag 10 mei 2009 09:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen binding heb met geen een van de deelnemers.
Ik denk het niet. Daar duurt het programma te kort voor en de bewoners zijn niet leuk genoeg.quote:
Ik vrees van niet; de karakters liggen niet zo bij mij. Misschien ook omdat de sfeer zo hecht en gezellig en koetsiekoetsiekoe is, dat de mensen niet echt er boven uit kunnen steken met hun 'eigen dingen' ofzoiets. Geen idee hoe ik het moet omschrijven.quote:
Da's lekker makkelijk, er moet iemandquote:Op zondag 10 mei 2009 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een binding niet, maar ik weet al wel zeker wie ik absoluut niet mag
Er blijven er vanzelf een paar over als je diegenen die je niet mag weg gaat stemmen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:01 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk, er moet iemandwinnen
Klopt en ik denk ook dat de nadruk teveel ligt op de zogenaamde interactiviteit waardoor de aandacht ligt op hoe de redactie zich gedraagt en of er leuke opdrachten zijn verzonnen ipv de onderlinge relaties tussen de deelnemersquote:Op zondag 10 mei 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Daar duurt het programma te kort voor en de bewoners zijn niet leuk genoeg.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er blijven er vanzelf een paar over als je diegenen die je niet mag weg gaat stemmen.
Nee joh, Bobby deed juist zijn best alles overal goed te praten.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:04 schreef Recce het volgende:
Tja, ik vind het nog steeds jammer dat Bobby eruit is gegaan. Hij was wel iets te aanwezig soms, maar hij had ook voor confrontaties gezorgd nu.
Dat is een goede opmerking! BB's maken scheen niet zo makkelijk te zijn, hoeveel irritaties die ook bij de kijkers opriepen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt en ik denk ook dat de nadruk teveel ligt op de zogenaamde interactiviteit waardoor de aandacht ligt op hoe de redactie zich gedraagt en of er leuke opdrachten zijn verzonnen ipv de onderlinge relaties tussen de deelnemers
Ik heb nog maar op eentje gestemd, en dat was idd negatiefquote:
Uiteindelijk had Bobby ook een grens, en vooral met die tombola rond Eline had hij zich wel kunnen manifesteren. Maargoed, je hebt wel gelijk dat hij wel iemand was die de boel bij elkaar hield.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee joh, Bobby deed juist zijn best alles overal goed te praten.
Dat ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt en ik denk ook dat de nadruk teveel ligt op de zogenaamde interactiviteit waardoor de aandacht ligt op hoe de redactie zich gedraagt en of er leuke opdrachten zijn verzonnen ipv de onderlinge relaties tussen de deelnemers
Dus dat. Marielin piepte behoorlijk gisteravond, maar ze had gewoon gelijk. De uitslag van de pannenkoekenopdracht stond bij voorbaat al vast. Misselijk gedoe.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef hondjes het volgende:
Het lijkt me anders ook verdomd irritant , om met zo een aandachtshoer in een ruimte te leven.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog maar op eentje gestemd, en dat was idd negatief![]()
Niet dat het geholpen heeft, want die gast zit er nog steeds in
Je maakt mij ook niet wijs dat een zoute pannenkoek lekker is. Het enige wat de mannen lekker vonden was de spek.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Marielin piepte behoorlijk gisteravond, maar ze had gewoon gelijk. De uitslag van de pannenkoekenopdracht stond bij voorbaat al vast. Misselijk gedoe.
Het is ook niet de eerste keer dat mevrouw privileges heeft. Normaal is het één luxe item, zij krijgt een hele mand vol. Anderen krijgen opdrachten waarbij ze alleen iets voor de groep kunnen winnen, piepiephallo krijgt een patatje voor haarzelf. Moet toch ook eens gaan opvallen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat ja.
Zit deze morgen al te genieten van de gesprekken en de lichaamstaal die verraadt dat de meesten "mixed feelings" hadden bij het opmaken van Eline..
Het zal wel vooropgezet plan zijn, in iedere RLS heb je er een die voorkeur geniet en verwend wordt.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Marielin piepte behoorlijk gisteravond, maar ze had gewoon gelijk. De uitslag van de pannenkoekenopdracht stond bij voorbaat al vast. Misselijk gedoe.
Eline wordt genaaid met zout, waardoor Marielin die fout al niet gaat maken. Ze had het dus volledig in eigen hand. Het is toch echt haar eigen schuld dat ze geen pannenkoeken kan bakken.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline wordt genaaid met zout, waardoor Marielin die fout al niet gaat maken. Ze had het dus volledig in eigen hand. Het is toch echt haar eigen schuld dat ze geen pannenkoeken kan bakken.
Dream on.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:19 schreef Pek het volgende:
Eline wordt genaaid met zout, waardoor Marielin die fout al niet gaat maken. Ze had het dus volledig in eigen hand. Het is toch echt haar eigen schuld dat ze geen pannenkoeken kan bakken.
Mag niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:58 schreef Recce het volgende:
Eline is ook niet lief! Ze kan haar warme douche best delen met Marielin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |