Iedereen is idd het produkt van de omgeving en ze is ook nog een nakomertje. Eerlijk gezegd ligt de kern van mijn persoonlijke ergernis ook meer bij hoe de anderen erin meegaan en zich in mijn ogen laten manipuleren. Ik hou er niet van als het mezelf gebeurt en als je het dan bij anderen ziet roept het irritatie op. En in COS moet je ook lekker ongenuanceerd kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat er uiteindelijk wel een boel overblijft, maar dat weet dat trutje zelf nog niet. De lieve meisjes act werkt tot nu toe, maar dat blijft niet haar hele leven zo. Dido zei toch ook dat ze was geschrokken van de reacties op fok en dat ze daar iets mee deed? Die meisjes hebben ook een goede opvoeding gehad en hebben ook een boel ethisch besef in hun donder.
zeur, ze mag de douche en de inhoud van haar toilettas niet delen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:05 schreef 5thencounter het volgende:
Nix hoor, kouwe douche voor Marielin..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat spel betreft zou Jeroen bij de mannen moeten winnen, maar ik vind hem echt irritant. Peter mag nooit winnen (eens een guido altijd een guido). Dus dan maar Pim. Bij de dames is het duidelijk nu: Marielin. Uiteindelijk zou van mij Marielin moeten winnen dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze gaat hem vast niet winnen? Ik gok eigenlijk dat Marielin, Peter of Pim wel een redelijke kans maken, in die volgorde
Ik gun die Jeroen eigenlijk helemaal niets! Vind hem een uiterst irritant en naar mannetje met een verknipte geest. Maar goed, dat soort types maken natuurlijk wel zo'n programma. Die credits krijgt ie, maar toch zie ik hem liever vandaag dan morgen optiefen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat spel betreft zou Jeroen bij de mannen moeten winnen, maar ik vind hem echt irritant. Peter mag nooit winnen (eens een guido altijd een guido). Dus dan maar Pim. Bij de dames is het duidelijk nu: Marielin. Uiteindelijk zou van mij Marielin moeten winnen dus.
Eens. in DGK was Huub ook zo'n naar mannetje, maar daar zag ik ook nog een normaal persoon in. Bij Jeroen schrik ik veel meer dan bij Huub of Jaap.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik gun die Jeroen eigenlijk helemaal niets! Vind hem een uiterst irritant en naar mannetje met een verknipte geest. Maar goed, dat soort types maken natuurlijk wel zo'n programma. Die credits krijgt ie, maar toch zie ik hem liever vandaag dan morgen optiefen.
Daarom mag Peter dus NOOIT winnen. Zoiets mag je niet aanmoedigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:35 schreef NrTH het volgende:
Peter gaat eerst onder de zonnebank als hij thuiskomt ..
Ik denk misschien wel hoger. Het zou me niet verbazen als degene die hier op Fok posten in totaliteit in de minderheid zijn, grootste aantal streamers zal toch uit de achterban komen. Pim wordt gevolgd door een dorp. sommige families habben al 15 huishoudens + dan nog kenissen vrienden, schoolgenoten.quote:
Marielin is een zeikerig aandachtvragend irritant mensquote:Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef JakeHeke het volgende:
Hoogste tijd dat ze doorgeven dat Marielin bovenaan in de poll stond gisteravond. Niks tegen Eline, maar door haar het idee te geven dat alles wat ze doet leuk is, maak je er een verwend, egocentrisch tutje van. Marielin verdient het m.i. om even in het zonnetje te staan. Leuk, stoer, sociaal meisje. Alleen jammer dat ze zoveel rookt. Hopenlijk leert ze dat nog af.
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Arme Eline, draaide ik na 4:30 minuut opeens de warme kraan dicht.
waarom denk je dat?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:38 schreef Recce het volgende:
Volgens mij weet Pim dat Jeroen aan het kloten is met spullen.
Als hij dan slim is, zegt hij niets.quote:
wat is de sanctie als iemand er achter komt???quote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als hij dan slim is, zegt hij niets.
Hij moet dan toch begrijpen dat het opdracht is, en de groep dan benadeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |