Precies, Marilien is dan ook een enorme faler. Hoe kun je dat verprutsen?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.
Ik zou zeggen "Iets met schoensmeer, bunkerkleuren, camouflagepak, takken in de haren, goed goor en vies"quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Recce het volgende:
Nouja, de kijker beslist. We moeten dus iets ellendigs voor Eline gaan bedenken.
Teveel melk gebruiken of teveel zout waarvan je denkt dat het poedersuiker is.....quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Precies, Marilien is dan ook een enorme faler. Hoe kun je dat verprutsen?![]()
Als ze gewoon een normale pannenkoek had gebakken, hadden de boys er echt niet omheen gekund om Eline naar buiten te sturen.
Nee, dat was gewoon dom. Het water liep al een halve minuut, volgens Dementor. Ze had de kraan open moeten draaien.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef peeet1 het volgende:
Eline wordt genaaid onder de douche in the bunker
Zout lijkt me minder erg dan waterige zooi, tortilla'squote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Teveel melk gebruiken of teveel zout waarvan je denkt dat het poedersuiker is.....
Kutjury dus
Goed plan! En zonder douche heeft ze dan niets aan haar leuke make up tasje.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Iets met schoensmeer, bunkerkleuren, camouflagepak, takken in de haren, goed goor en vies"
Maar als dan blijkt dat die pannenkoek toch nog beter smaakt dan een lepel deeg op je bord, ja dan wint de pannenkoek met zoutquote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |