Precies, Marilien is dan ook een enorme faler. Hoe kun je dat verprutsen?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.
Ik zou zeggen "Iets met schoensmeer, bunkerkleuren, camouflagepak, takken in de haren, goed goor en vies"quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Recce het volgende:
Nouja, de kijker beslist. We moeten dus iets ellendigs voor Eline gaan bedenken.
Teveel melk gebruiken of teveel zout waarvan je denkt dat het poedersuiker is.....quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Precies, Marilien is dan ook een enorme faler. Hoe kun je dat verprutsen?![]()
Als ze gewoon een normale pannenkoek had gebakken, hadden de boys er echt niet omheen gekund om Eline naar buiten te sturen.
Nee, dat was gewoon dom. Het water liep al een halve minuut, volgens Dementor. Ze had de kraan open moeten draaien.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef peeet1 het volgende:
Eline wordt genaaid onder de douche in the bunker
Zout lijkt me minder erg dan waterige zooi, tortilla'squote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Teveel melk gebruiken of teveel zout waarvan je denkt dat het poedersuiker is.....
Kutjury dus
Goed plan! En zonder douche heeft ze dan niets aan haar leuke make up tasje.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Iets met schoensmeer, bunkerkleuren, camouflagepak, takken in de haren, goed goor en vies"
Maar als dan blijkt dat die pannenkoek toch nog beter smaakt dan een lepel deeg op je bord, ja dan wint de pannenkoek met zoutquote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.
maar ze voelt zich wel beter, en daar draait het omquote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef Recce het volgende:
Ik ben het met Eline eens dat Peter er beter uitziet met een klein baardje. Eline ziet er trouwens echt niet veel beter uit met make up.
Dat kan ook bijna niet, ze is gewoon van nature al een knap kindquote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef Recce het volgende:
Ik ben het met Eline eens dat Peter er beter uitziet met een klein baardje. Eline ziet er trouwens echt niet veel beter uit met make up.
Als der neus niet in de weg zou zitten wel. Een snotje dat uit die neusgaten valt geeft flinke kraters in de vloer.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet, ze is gewoon van nature al een knap kind
Nah, ik vind haar gezicht een beetje ingewikkeldquote:Op zondag 10 mei 2009 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet, ze is gewoon van nature al een knap kind
Verhuren als afzuigkap, geeft ze tenminste nog wat rendementquote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef Spooky4u het volgende:
Als der neus niet in de weg zou zitten wel. Een snotje dat uit die neusgaten valt geeft flinke kraters in de vloer.
Beetje flauw, ze heeft toch een operatie gehad ofzo? Of was het gewoon een mislukte nosejobquote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als der neus niet in de weg zou zitten wel. Een snotje dat uit die neusgaten valt geeft flinke kraters in de vloer.
Haar gezicht spreekt boekdelen. Ze baalt als een stekker.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef blomst het volgende:
Jammer voor de Eline haters dat Eline in in huilen uitbarst
Hoe kan iemand nu eline haten of een overlever we kunnen ze niet persoonlijk toch dus beetje overtrokkenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef blomst het volgende:
Haat is wel een heel erg groot woord hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef blomst het volgende:
Neusoperatie lijkt me dan idd een fail.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje flauw, ze heeft toch een operatie gehad ofzo? Of was het gewoon een mislukte nosejob
Nou groot woord?? als ik die reacties hier lees.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haat is wel een heel erg groot woord hoor
Meen je dat serieus?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje flauw, ze heeft toch een operatie gehad ofzo? Of was het gewoon een mislukte nosejob
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Dan hoop ik dat ze dr geld terug heeft gevraagd.
Ja, wat mij betreft een groot woord. Het gaat meer over iemand wel of niet kunnen pruimen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Nou groot woord?? als ik die reacties hier lees.
Ben ik niet mee eens. Calimero heeft gewoon heel veel opdrachten gewonnen (3 van de 4 zei ze), wat dat betreft doet ze het gewoon goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef hondjes het volgende:
In iedere Rls zitten verschillende karakters.
de werker, de etter, de slome en de mooie (?) etc.
dat er een bevoorrecht wordt, iedereen zich ergert, is blijkbaar goed voor een progamma.
in dit geval is gewoon eline uitgekozen
Het zal wel altijd zo blijven, welk RLS er ook komt, er moet tenslotte wat ergeren zijn, dus
er zullen weinig opdrachten naar ons Elientje gaan, die moeilijk zijn.
Maar ik zie het met vreugde tegemoet, als ik het mis heb,maar dan mogen ze wel snel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |