Pim is een entertainende smaakmakerquote:Op zondag 10 mei 2009 11:12 schreef Recce het volgende:
Pim is echt goed in een gesprek gaande houden.
Tja, het is wel een toffe gast, maar niet echt geschikt voor zo'n soort programma.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is een entertainende smaakmaker
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
Klikken op myat boven in je scherm, maar hier istie TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
Eén en ander is inderdaad niet geheel in balans.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Qua opdrachten vs beloningen en straffen vind ik dat Marielin en Peter ruim voorstaan op de rest.
Al heet het spel de Bunker en gaat het spel om overleven schijnbaar is dat niet belangrijk. Gaat het alleen nog maar om de populariteit bij de achterban. Daarin vind ik de verhoudingen scheef.
Zo krijgt iemand een persoonlijk itempje en een douche van een paar minuten voor een zware opdracht. Een ander krijgt een krat bier, 7 pakjes sigaretten voor het simpel kaalscheren van hun kop. Iemand krijgt een opdracht om tien items te verstoppen en krijgt een week warme douches. (Was daar eigenlijk een sanctie bij mislukken?). Een ander moet buiten slapen na het verliezen van een challenge.
Overigens vind ik dat buitenslapen wel iets wat elke keer op het spel mag staan. Al vind ik de beloning dan weer niet in verhouding staan. De beloning zou ook voor 1 dag moeten gelden.
daar zit ik ook op de wachtenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordt
En daar is een tvp voorquote:Op zondag 10 mei 2009 11:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebtmaar kan hem nu toch nog even lezen thanks
Terug Vind Postquote:
ja jammer he, want het leek me toch wel een meid met ballequote:Op zondag 10 mei 2009 11:45 schreef NrTH het volgende:
Loopt Marielin nou nog steeds excuses te zoeken waarom ze heeft verloren?
Zij is echt een hele trieste slechte verliezer.
Ik dacht dat het tijd voor posten betekende,weer wat geleerdquote:
waar kan ik die vinden voor de volgende keer als ik een topic cos mis.Bij index van alle topic,s?quote:
In het bunker subforum The Bunker Online een flink eind naar beneden scrollen, daar staan de gesloten topics..... deze zijn lichtgrijs itt de nog geopende topics, die donkergrijs zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef bamby het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden voor de volgende keer als ik een topic cos mis.Bij index van alle topic,s?
goede morgen dank je weet ik het voor de volgende keerquote:Op zondag 10 mei 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het bunker subforum The Bunker Online een flink eind naar beneden scrollen, daar staan de gesloten topics..... deze zijn lichtgrijs itt de nog geopende topics, die donkergrijs zijn.
Môgguh all
Slechte verliezer weet ik niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:45 schreef NrTH het volgende:
Loopt Marielin nou nog steeds excuses te zoeken waarom ze heeft verloren?
Zij is echt een hele trieste slechte verliezer.
zat even op verkeerde knopje..sorryquote:Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Slechte verliezer weet ik niet.
Het is jammer dat ze uit haar verlies niet meer kracht haalt en het ombuigt naar in feite een overwinning voor haarzelf. Zo ondermijnt ze zelf haar stoere imago. En dat is jammer want ze heeft, denk ik, het meest voor d'r kiezen gekregen. Sowieso in vergelijking met Eline. Er stond, voor een vrouw, veel op het spel. En juist die verliest ze in een vrij lullige challenge. Ik kan me voorstellen dat dat steekt.
Stem ik nog verkeerd ook, i.p.v. Jeroen zeg ik Pim de mins favo bewoner isquote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Oh oh..... ik heb geheel onbedoeld met "de meute" meegestemd, en dat zit helemaal niet in m'n aardquote:Op zondag 10 mei 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stem ik nog verkeerd ook, i.p.v. Jeroen zeg ik Pim de mins favo bewoner is
Meelopertje hèquote:Op zondag 10 mei 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh..... ik heb geheel onbedoeld met "de meute" meegestemd, en dat zit helemaal niet in m'n aard
Maar gelukkig kan het nog veranderen, er zijn nog maar weinig stemmen
en helemaal onderaan kun je in het dropdownmenuutje 'meer/oudere topics' kiezen voor bv de laatste 3 maanden. Dan krijg je standaard ook de oudere topics te zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef bamby het volgende:
[..]
goede morgen dank je weet ik het voor de volgende keer![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
en helemaal onderaan kun je in het dropdownmenuutje 'meer/oudere topics' kiezen voor bv de laatste 3 maanden. Dan krijg je standaard ook de oudere topics te zien.
Al wat gehad Jimbo?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, ik zie al weer een hoop bekenden hier!
![]()
![]()
fijne moederdag
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat er eigenlijk ook nog 29 procent kansspelbelasting van de prijs af?
Want dan blijft er idd niet zoveel over.
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten wasquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten was
Thnx!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)quote:Op zondag 10 mei 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgen
En datzelfde geldt natuurlijk voor het afnemen van credits, daar betalen ze ook weer inkomstenbelasting over
Ik weet het niet meer, kan het ook niet zo snel vinden op die sitequote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)
Dat impliceert dus dat de makers de betaling van de kansspelbelasting op zich nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |