En daar is een tvp voorquote:Op zondag 10 mei 2009 11:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebtmaar kan hem nu toch nog even lezen thanks
Terug Vind Postquote:
ja jammer he, want het leek me toch wel een meid met ballequote:Op zondag 10 mei 2009 11:45 schreef NrTH het volgende:
Loopt Marielin nou nog steeds excuses te zoeken waarom ze heeft verloren?
Zij is echt een hele trieste slechte verliezer.
Ik dacht dat het tijd voor posten betekende,weer wat geleerdquote:
waar kan ik die vinden voor de volgende keer als ik een topic cos mis.Bij index van alle topic,s?quote:
In het bunker subforum The Bunker Online een flink eind naar beneden scrollen, daar staan de gesloten topics..... deze zijn lichtgrijs itt de nog geopende topics, die donkergrijs zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef bamby het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden voor de volgende keer als ik een topic cos mis.Bij index van alle topic,s?
goede morgen dank je weet ik het voor de volgende keerquote:Op zondag 10 mei 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het bunker subforum The Bunker Online een flink eind naar beneden scrollen, daar staan de gesloten topics..... deze zijn lichtgrijs itt de nog geopende topics, die donkergrijs zijn.
Môgguh all
Slechte verliezer weet ik niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:45 schreef NrTH het volgende:
Loopt Marielin nou nog steeds excuses te zoeken waarom ze heeft verloren?
Zij is echt een hele trieste slechte verliezer.
zat even op verkeerde knopje..sorryquote:Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Slechte verliezer weet ik niet.
Het is jammer dat ze uit haar verlies niet meer kracht haalt en het ombuigt naar in feite een overwinning voor haarzelf. Zo ondermijnt ze zelf haar stoere imago. En dat is jammer want ze heeft, denk ik, het meest voor d'r kiezen gekregen. Sowieso in vergelijking met Eline. Er stond, voor een vrouw, veel op het spel. En juist die verliest ze in een vrij lullige challenge. Ik kan me voorstellen dat dat steekt.
Stem ik nog verkeerd ook, i.p.v. Jeroen zeg ik Pim de mins favo bewoner isquote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Oh oh..... ik heb geheel onbedoeld met "de meute" meegestemd, en dat zit helemaal niet in m'n aardquote:Op zondag 10 mei 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stem ik nog verkeerd ook, i.p.v. Jeroen zeg ik Pim de mins favo bewoner is
Meelopertje hèquote:Op zondag 10 mei 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh..... ik heb geheel onbedoeld met "de meute" meegestemd, en dat zit helemaal niet in m'n aard
Maar gelukkig kan het nog veranderen, er zijn nog maar weinig stemmen
en helemaal onderaan kun je in het dropdownmenuutje 'meer/oudere topics' kiezen voor bv de laatste 3 maanden. Dan krijg je standaard ook de oudere topics te zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef bamby het volgende:
[..]
goede morgen dank je weet ik het voor de volgende keer![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
en helemaal onderaan kun je in het dropdownmenuutje 'meer/oudere topics' kiezen voor bv de laatste 3 maanden. Dan krijg je standaard ook de oudere topics te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |