abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 12:08:04 #1
128220 Peter6000
pi_68866972
Een toelichting op uw stem, kunt u geven in dit topic.

Poll: Wie is je favoriete overlever?
  • Eline
  • Jeroen
  • Marielin
  • Peter
  • Pim
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is je minst favoriete overlever?
  • Eline
  • Jeroen
  • Marielin
  • Peter
  • Pim
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ter vergelijking hier de uitslag van vorige week:

Favoriete overlever:

01 - 37% Jeroen
    02 - 18% Pim
    03 - 15% Peter
    04 - 11% Marielin
    05 - 10% Amber
    06 - 09% Eline

Minst favoriete overlever:

01 - 39% Eline
    02 - 17% Peter
    03 - 16% Amber
    04 - 13% Jeroen
    05 - 09% Marielin
    06 - 06% Pim

[ Bericht 6% gewijzigd door Peter6000 op 10-05-2009 12:25:14 (Uitslag vorig week minder prominent gebracht) ]
  •   † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 12:16:10 #2
    137949 Disana
    pi_68867133
    Peter meest, Eline minst.

Peter vermaakt me en heeft die sta-opdracht prima vervuld. Eline is voor vrouwen ergerlijk omdat ze steeds in een lief-vrouwtje rol schiet.

Jeroen vind ik overwegend een griezel en Pim is saai. Marielin is een bikkel maar ze haalt zichzelf erg omlaag.
      † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 12:18:49 #3
    128220 Peter6000
    pi_68867199
    Favoriet:

Pim vind ik te saai, Marielin te nietszeggend, Eline te ergerlijk, dus dan blijven Peter en Jeroen over.
    Jeroen vind ik het leukst, en hij bied het meeste amusement.

Minst favoriet:

Aan Pim en Marielin stoor ik me niet, Jeroen vind ik leuk, dan gaat het dus tussen Eline en Peter.
    En het wordt Eline, met haar aandachttrekkerige maniertjes. Al komt Peter op de momenten dat hij presentator speelt (MUTE) erg in de buurt.

En toch stem ik voor Pim.
    Omdat hij niets toevoegt aan het programma.
    pi_68867590
    Jeroen meeste omdat hij vaak degene is die ervoor zorgt dat er teminste nog wat roering is enz

Eline de minste van het stel omdat ze een kleuter niveau heeft in mijn optiek
      zondag 10 mei 2009 @ 12:39:01 #5
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_68867677
    Marielin het meest favoriet. Al moet ze oppassen met d'r geklaag. Ook dat ze d'r vriend mist. Ze moet beter accepteren en meer ombuigen naar het positieve. Ze heeft, voor mijn gevoel, het meest voor d'r kiezen gekregen vergeleken met Eline. Maar ze moet niet denken dat ze daardoor recht heeft op bepaalde privileges als roken.

Jeroen het minst favoriet. Misschien de beste speler maar te vaak ten koste van de groep of het individu. Die spiegel die hij anderen voor wil houden irriteert me. De bewoners komen zichzelf wel tegen. Juist door zich zo op te stellen houdt hij Pim uit de wind. Die wordt niet geconfronteerd omdat ie simpel meegaat met Jeroen.
    Jeroen blijft voor mij de gangmaker in De Bunker, speelt het spel goed, eigenlijk zijn de andere Bunkeraars
    geen gelijkwaardige partij voor hem.
    Jeroen is verbaal zo veel sterker en is ook goed in mindfucken.
    Jeroen is ook degene die gekkigheid niet uit de weg gaat, wat het streamen spannend/leuk houdt.

Minst Favoriet: Eline
    Eline begint mij te tuttig te worden, ondanks haar 1 malige uitspatting tijdens het feestje afgelopen vrijdag.
    Probeerd mij te vaak confrontaties tussen Jeroen en Peter in te dammen, jammer.........want ik lig helemaal in een scheur als Peter weer op de kast zit. (En dat gaat snel bij hem)

Moet wel toegeven dat ik zat te twijfelen tussen Eline en Pim.
    pi_68867931
    Jeroen meest, omdat hij gewoon leven in de brouwerij brengt.

Marielin minst, omdat ze continue loopt te klagen en hele tijd naar haar vriendje loopt te praten door de camera.
    Ze betrekt echt alles op haar zelf, als iemand zegt dat hij iets heeft meegemaakt, dan heeft zij ook zoiets meegemaakt. Met die meelwormen al 2 uur van te voren: "Het worden meelwormen, ik denk dat het meelwormen worden, meelwormen, ik heb dat bedacht, meelwormen zijn mijn idee, mijn idee wordt gekozen ik ik ik iiiik."
    En bij de opdracht van gister was echt de druppel, ze zoekt vandaag nog steeds excuses waarom ze verloren heeft, ze kan niet accepteren dat ze gewoon nóg slechter was.
    Peter is een goede 2e bij minst favoriet, probeert veel te grappig te doen en is zo mogelijk nog vrouwelijker dan Eline
      Moderator zondag 10 mei 2009 @ 13:04:21 #8
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68868267
    Favoriet: Eline.

Minst favoriet: Pim. Aardige gozer, maar te kleurloos voor het spel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')