abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68865898
Pim is echt goed in een gesprek gaande houden.
pi_68865949
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:12 schreef Recce het volgende:
Pim is echt goed in een gesprek gaande houden.
Pim is een entertainende smaakmaker
pi_68865976
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Pim is een entertainende smaakmaker
Tja, het is wel een toffe gast, maar niet echt geschikt voor zo'n soort programma.
pi_68866007
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:03 schreef Susi het volgende:

[..]

Tegelijk met je uien
Dat is de straf als het mislukt.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:25:40 #65
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68866123
goedenmorgen, en eet smakelijk voor de grotbewoners
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_68866126
zag net het eliminatie interview met amber op de bunkersite staan. Ze heeft de beelden mogen zien van wat jeroen deed, ze sliep inderdaad en weet er niks van, maar vond het willen poepen op de kist van jeroen erger.
pi_68866167
ze kijken niet heel gezellig
pi_68866193
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
  zondag 10 mei 2009 @ 11:30:41 #69
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68866220
Niet allemaal door elkaar praten graag
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 10 mei 2009 @ 11:30:59 #70
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68866227
Goedemorgen.

Qua opdrachten vs beloningen en straffen vind ik dat Marielin en Peter ruim voorstaan op de rest.
Al heet het spel de Bunker en gaat het spel om overleven schijnbaar is dat niet belangrijk. Gaat het alleen nog maar om de populariteit bij de achterban. Daarin vind ik de verhoudingen scheef.

Zo krijgt iemand een persoonlijk itempje en een douche van een paar minuten voor een zware opdracht. Een ander krijgt een krat bier, 7 pakjes sigaretten voor het simpel kaalscheren van hun kop. Iemand krijgt een opdracht om tien items te verstoppen en krijgt een week warme douches. (Was daar eigenlijk een sanctie bij mislukken?). Een ander moet buiten slapen na het verliezen van een challenge.

Overigens vind ik dat buitenslapen wel iets wat elke keer op het spel mag staan. Al vind ik de beloning dan weer niet in verhouding staan. De beloning zou ook voor 1 dag moeten gelden.
Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordt
pi_68866258
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Klikken op myat boven in je scherm, maar hier istie TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordt
pi_68866291
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.

Qua opdrachten vs beloningen en straffen vind ik dat Marielin en Peter ruim voorstaan op de rest.
Al heet het spel de Bunker en gaat het spel om overleven schijnbaar is dat niet belangrijk. Gaat het alleen nog maar om de populariteit bij de achterban. Daarin vind ik de verhoudingen scheef.

Zo krijgt iemand een persoonlijk itempje en een douche van een paar minuten voor een zware opdracht. Een ander krijgt een krat bier, 7 pakjes sigaretten voor het simpel kaalscheren van hun kop. Iemand krijgt een opdracht om tien items te verstoppen en krijgt een week warme douches. (Was daar eigenlijk een sanctie bij mislukken?). Een ander moet buiten slapen na het verliezen van een challenge.

Overigens vind ik dat buitenslapen wel iets wat elke keer op het spel mag staan. Al vind ik de beloning dan weer niet in verhouding staan. De beloning zou ook voor 1 dag moeten gelden.
Eén en ander is inderdaad niet geheel in balans.
pi_68866306
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
daar zit ik ook op de wachten

oh ja en goede morgen allemaal
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_68866315
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordt
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebt maar kan hem nu toch nog even lezen thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')