Pim is een entertainende smaakmakerquote:Op zondag 10 mei 2009 11:12 schreef Recce het volgende:
Pim is echt goed in een gesprek gaande houden.
Tja, het is wel een toffe gast, maar niet echt geschikt voor zo'n soort programma.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is een entertainende smaakmaker
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
Klikken op myat boven in je scherm, maar hier istie TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef bamby het volgende:
Goede morgen heeft iemand een link naar de cos 150.? wilde hem nog even lezen maar weet niet hoe ik hem terug kan zoekenbedank alvast
Eén en ander is inderdaad niet geheel in balans.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Qua opdrachten vs beloningen en straffen vind ik dat Marielin en Peter ruim voorstaan op de rest.
Al heet het spel de Bunker en gaat het spel om overleven schijnbaar is dat niet belangrijk. Gaat het alleen nog maar om de populariteit bij de achterban. Daarin vind ik de verhoudingen scheef.
Zo krijgt iemand een persoonlijk itempje en een douche van een paar minuten voor een zware opdracht. Een ander krijgt een krat bier, 7 pakjes sigaretten voor het simpel kaalscheren van hun kop. Iemand krijgt een opdracht om tien items te verstoppen en krijgt een week warme douches. (Was daar eigenlijk een sanctie bij mislukken?). Een ander moet buiten slapen na het verliezen van een challenge.
Overigens vind ik dat buitenslapen wel iets wat elke keer op het spel mag staan. Al vind ik de beloning dan weer niet in verhouding staan. De beloning zou ook voor 1 dag moeten gelden.
daar zit ik ook op de wachtenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
Dank je wel en nee kon hem niet terug vinden bij mijn actieve topics denk dat het alleen kan als je op dat deel gereageerd hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
even naar beneden scrollen daar staan de dichte delen: TBO [COS #150] Waar er flink gezeken wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |