altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunstquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunst
Heb ook wel lol eigenlijk over dat gezeikquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef chufi het volgende:
Met een plasgootje de nacht door .... Ik lach me .....![]()
![]()
Maar ze ligt toch al in één grote plasgootquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef chufi het volgende:
Met een plasgootje de nacht door .... Ik lach me .....![]()
![]()
Als jij staand plast wordt ze heus niet zwanger hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunst
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooienquote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze ligt toch al in één grote plasgoot
Pfff water das nog mildquote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooien
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij staand plast wordt ze heus niet zwanger hoor
in ware fok style gewoon een dikke plasorgie erover heenquote:
Nee das zonde daarnaast is zij wel een F... party animal die gewoon keihard doorhaalt de hele nacht zonder echt zichtbaar dronken te wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooien
care ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das zonde daarnaast is zij wel een F... party animal die gewoon keihard doorhaalt de hele nacht zonder echt zichtbaar dronken te worden
zeikerdquote:
Wat is de fok style danquote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in ware fok style gewoon een dikke plasorgie erover heenMét staand plassende jonge vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |