Al wat gehad Jimbo?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, ik zie al weer een hoop bekenden hier!
![]()
![]()
fijne moederdag
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat er eigenlijk ook nog 29 procent kansspelbelasting van de prijs af?
Want dan blijft er idd niet zoveel over.
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten wasquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten was
Thnx!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)quote:Op zondag 10 mei 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgen
En datzelfde geldt natuurlijk voor het afnemen van credits, daar betalen ze ook weer inkomstenbelasting over
Ik weet het niet meer, kan het ook niet zo snel vinden op die sitequote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)
Dat impliceert dus dat de makers de betaling van de kansspelbelasting op zich nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |