ze hebben een konijn ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom hebben ze dat konijn gekregen?
dat gaat mij ook te verquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.
De discussie gaat er nu ook over.
alsof ze daar intrappen?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef tompie63 het volgende:
wel leuk vast een idee van HUUB.over een paar dagen het konijn weg en dan konijn bij het avond eten geven.een geslacht konijn van de poelier.![]()
![]()
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeftquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Rica het volgende:
Jeroen is kien hoor. Die houdt gelijk al rekening met het moeten slachten van nijntje.
ze moeten ze gewoon uithongeren en dat konijn mogen ze klaarmaken. kijken hoelang ze niet eten voor ze dat beest etenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef tompie63 het volgende:
wel leuk vast een idee van HUUB.over een paar dagen het konijn weg en dan konijn bij het avond eten geven.een geslacht konijn van de poelier.![]()
![]()
Hou nou eens op met die skippyballen, dat is gewoon kansloosquote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
Ik geef je een stok.............quote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ging matig hoor, wat pas echt goed ging was het tegenstemmen op Amber
Inderdaad. Zo nu en dan eens een lief kort briefje vind ik nog wel okay. Als er tenminste een serieuze prestatie geleverd is. Verder erger ik me kapot aan de achterban van Pim die blijkbaar hem en Eline wil koppelen. Wat uiteindelijk direct tegen Peter gericht is en daarmee zitten te stoken in de onderlinge verhoudingen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
Correctie: slimquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeft
dat is zeker waarquote:
Thnx, maar serieus, op Jeroen is op één na het minst gestemd. Alleen Peter kreeg nog minder stemmen.quote:
JA ik was en ben er fel tegen..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.
De discussie gaat er nu ook over.
Nou ziek. Hij vraagt zich gelijk de bedoeling ervan af. Die anderen denken alleen maar "O we krijgen een konijntje". En Peter had alleen een "Wist je dat.." momentje met dat zaagsel niet zo goed is.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeft
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ziek. Hij vraagt zich gelijk de bedoeling ervan af. Die anderen denken alleen maar "O we krijgen een konijntje". En Peter had alleen een "Wist je dat.." momentje met dat zaagsel niet zo goed is.
precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze moeten ze gewoon uithongeren en dat konijn mogen ze klaarmaken. kijken hoelang ze niet eten voor ze dat beest eten
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx, maar serieus, op Jeroen is op één na het minst gestemd. Alleen Peter kreeg nog minder stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |