in de panquote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
ik willut konijnzo lief en zact en knuffel knuffel
Pim gaf het eerder aan dan jeroen..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.
neee, knuffelenquote:
Nee, ik wil hem weg hebben, het liefst een eind buiten Europa. Ik mag hem echt niet en ik krijg weerzin als ik hem zie of hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.
Maar ik vermoed dat jij ook het liefst Jeroen in De Bunker wil houden, anders dut het helemaal in.
Dat isquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was toch niet grappig?
anderst staat ie ook in de schuurquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaas ik me over de toevoeging:
Er mag binnen twee meter in de buurt van het konijn niet gerookt worden.
Als ze zo bezorgt zijn om dat konijn dan zorg je ervoor dat ie daglicht heeft en een mooi loop en zet je dat uberhaupt niet in een bunker.
Dat beest is er maar even, die raakt heus niet getraumatiseerd of zo hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Als ze zo bezorgt zijn om dat konijn dan zorg je ervoor dat ie daglicht heeft en een mooi loop en zet je dat uberhaupt niet in een bunker.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.
Maar ik vermoed dat jij ook het liefst Jeroen in De Bunker wil houden, anders dut het helemaal in.
Hypocriet hč, nou ja, dat is vast om sommige streamers het naar de zin te maken?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |