In dit geval niet.quote:
zn beest overleeft t welquote:
zo niet de bunker in dan mogen ze t wel op mijn bord flikkerenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef -sabine- het volgende:
En vanavond weer een biefstukje de Bunker is.
Je weet wel, zo'n stukje vlees van een ander dier.
Ksnap die kommotie niet.
Ik heb al weg met dit konijn gestemd. Jimbo mag hem wat mij betreft meteen op komen halen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja absurd dit zielige vertoning weg met dat konijn
Whoohooquote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb al weg met dit konijn gestemd. Jimbo mag hem wat mij betreft meteen op komen halen.
Dit is wel de eerste keer dat de redactie vraagt of er iets moet blijven (bij mijn weten). Dit in combinatie met de hoge gevoeligheidsfactor (leven wezen in die bunker) en jouw reactie, geven aan dat ik er vermoedelijk niet zo heel ver naast zitquote:
lekker 'geslapen'?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
welk onmens propt zn konijntje in de schuur![]()
Ben jij Robert Donkers?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Whoohoo
maar ik blijf gelijk in de bunker dan als ik dr toch benevne een beetje leven in de brouwerij gooien
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je wat? We gaan met z'n alle nergens meer op reageren/commentarieëren.. en wat daar in de Bunker gebeurd ziet elke streamer toch zelf wel.. dát wordt lekker rustig dan hier..
Dan nog even voor de duidelijkheid, ik heb die poll niet gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat de redactie vraagt of er iets moet blijven (bij mijn weten). Dit in combinatie met de hoge gevoeligheidsfactor (leven wezen in die bunker) en jouw reactie, geven aan dat ik er vermoedelijk niet zo heel ver naast zit
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn beest overleeft t wel
behalve bij een schuurbrandjedan heb je wel gelijk eten, maar geen schuur meer
Wat zou je gaan doen?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Whoohoo
maar ik blijf gelijk in de bunker dan als ik dr toch benevne een beetje leven in de brouwerij gooien
Oh, dan mogen ze het vast niet opeten.... bummer.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Het konijn is van de persoonlijke kinderboerderij van een van onze crewleden en is aan veel mensen gewent.
Gewent
Ik las in een ander topic dat Copycat niet in de bunker zit momenteel.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Het konijn is van de persoonlijke kinderboerderij van een van onze crewleden en is aan veel mensen gewent.
Gewent
Een beetje overlever is blij met zo'n groot vlees-konijn! En calimero wil graag knuffelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:44 schreef -sabine- het volgende:
En vanavond weer een biefstukje de Bunker is.
Je weet wel, zo'n stukje vlees van een ander dier.
Ksnap die kommotie niet.
LOLquote:Op zondag 10 mei 2009 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Copycat niet in de bunker zit momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |