Al wat gehad Jimbo?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, ik zie al weer een hoop bekenden hier!
![]()
![]()
fijne moederdag
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat er eigenlijk ook nog 29 procent kansspelbelasting van de prijs af?
Want dan blijft er idd niet zoveel over.
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten wasquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja een klap voor mn kop omdat ik t weer vergeten was
Thnx!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi.![]()
Vorige Poll was een week oud, dus ik heb een nieuwe gemaakt.
[POLL 10 MEI ] Favoriete en minst favoriete overlever
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had de streams net uit gelukkig. En ze gaan de komende 36 uur ook niet meer aan denk ik. Heb het wel even gehad en ik baal ook van die crematie van morgen. Natuurlijk gaat Jeroen een uiltje knappen op de heen en terugweg. Het is niet des Bunkers. Of je zit er in, of je gaat er maar uit. Hard? Ja, maar dat is het spel. Nu is het meten met twee maten!
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)quote:Op zondag 10 mei 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel aardig dat je het noemt, ik zat daar vanmorgen ook nog aan te denken dat ze het vermoedelijk niet netto in het handje krijgen
En datzelfde geldt natuurlijk voor het afnemen van credits, daar betalen ze ook weer inkomstenbelasting over
Ik weet het niet meer, kan het ook niet zo snel vinden op die sitequote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging toch om "minimaal" ¤ 10.000,= netto?! (plus stemmen van credits, min strafkorting wegens vrjiwillig vertrek)
Dat impliceert dus dat de makers de betaling van de kansspelbelasting op zich nemen.
whahaha,dat is lachequote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef Tessio het volgende:
Oke we moeten nu even door de zure appel heen bijten, Eline met haar gepiep: Iewww wat lieuk, wat lieuk!
En dan opeens is hij weg en dan wordt het konijntje lekker geserveerd!![]()
Begrafenis? Crematie, whateverquote:
hij mag morgen ff weg naar de crematie van zijn vriend en dan komt hij weer terug.quote:
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom hebben ze dat konijn gekregen?
Dat ging matig hoor, wat pas echt goed ging was het tegenstemmen op Amberquote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ging goed he gisteren met het stemmen op Jeroen?![]()
![]()
ze hebben een konijn ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom hebben ze dat konijn gekregen?
dat gaat mij ook te verquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.
De discussie gaat er nu ook over.
alsof ze daar intrappen?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef tompie63 het volgende:
wel leuk vast een idee van HUUB.over een paar dagen het konijn weg en dan konijn bij het avond eten geven.een geslacht konijn van de poelier.![]()
![]()
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeftquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Rica het volgende:
Jeroen is kien hoor. Die houdt gelijk al rekening met het moeten slachten van nijntje.
ze moeten ze gewoon uithongeren en dat konijn mogen ze klaarmaken. kijken hoelang ze niet eten voor ze dat beest etenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef tompie63 het volgende:
wel leuk vast een idee van HUUB.over een paar dagen het konijn weg en dan konijn bij het avond eten geven.een geslacht konijn van de poelier.![]()
![]()
Hou nou eens op met die skippyballen, dat is gewoon kansloosquote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer komen de skippyballen erin?
Ik geef je een stok.............quote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ging matig hoor, wat pas echt goed ging was het tegenstemmen op Amber
Inderdaad. Zo nu en dan eens een lief kort briefje vind ik nog wel okay. Als er tenminste een serieuze prestatie geleverd is. Verder erger ik me kapot aan de achterban van Pim die blijkbaar hem en Eline wil koppelen. Wat uiteindelijk direct tegen Peter gericht is en daarmee zitten te stoken in de onderlinge verhoudingen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
MUTE.
Flikker nou toch op met die fanmail/ post.
Correctie: slimquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeft
dat is zeker waarquote:
Thnx, maar serieus, op Jeroen is op één na het minst gestemd. Alleen Peter kreeg nog minder stemmen.quote:
JA ik was en ben er fel tegen..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch dat plan van Huub (dat werd afgekeurd door de meerderheid van de COS-sers), om het konijn later weg te halen, en ze daarna vlees te geven met de suggestie dat dit het konijn is.
De discussie gaat er nu ook over.
Nou ziek. Hij vraagt zich gelijk de bedoeling ervan af. Die anderen denken alleen maar "O we krijgen een konijntje". En Peter had alleen een "Wist je dat.." momentje met dat zaagsel niet zo goed is.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo ziek is ie wel dat hij dat gelijk doorheeft
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ziek. Hij vraagt zich gelijk de bedoeling ervan af. Die anderen denken alleen maar "O we krijgen een konijntje". En Peter had alleen een "Wist je dat.." momentje met dat zaagsel niet zo goed is.
precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze moeten ze gewoon uithongeren en dat konijn mogen ze klaarmaken. kijken hoelang ze niet eten voor ze dat beest eten
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx, maar serieus, op Jeroen is op één na het minst gestemd. Alleen Peter kreeg nog minder stemmen.
De anderen zijn geen gelijkwaardige partij voor hem, Jeroen is ook verbaal te sterk voor hun.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.
Jaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ging goed he gisteren met het stemmen op Jeroen?![]()
![]()
in de panquote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Jimbo het volgende:
ik willut konijnzo lief en zact en knuffel knuffel
Pim gaf het eerder aan dan jeroen..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt wel, hij denkt drie stappen verder dan alle anderen daar. Hij steekt qua vermogen met kop en schouders boven de rest uit.
neee, knuffelenquote:
Nee, ik wil hem weg hebben, het liefst een eind buiten Europa. Ik mag hem echt niet en ik krijg weerzin als ik hem zie of hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.
Maar ik vermoed dat jij ook het liefst Jeroen in De Bunker wil houden, anders dut het helemaal in.
Dat isquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was toch niet grappig?
anderst staat ie ook in de schuurquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaas ik me over de toevoeging:
Er mag binnen twee meter in de buurt van het konijn niet gerookt worden.
Als ze zo bezorgt zijn om dat konijn dan zorg je ervoor dat ie daglicht heeft en een mooi loop en zet je dat uberhaupt niet in een bunker.
Dat beest is er maar even, die raakt heus niet getraumatiseerd of zo hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
Als ze zo bezorgt zijn om dat konijn dan zorg je ervoor dat ie daglicht heeft en een mooi loop en zet je dat uberhaupt niet in een bunker.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Genoeg om hem in de top 3 te hebben.
Maar ik vermoed dat jij ook het liefst Jeroen in De Bunker wil houden, anders dut het helemaal in.
Hypocriet hč, nou ja, dat is vast om sommige streamers het naar de zin te maken?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef akveor het volgende:
eensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die skippyballen, dat is gewoon kansloos
Hij komt komt zonder moeite in de top-10 van leukste TBO-uitspraken.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was toch niet grappig?
in je militaire opleiding moet je zn beest doodmakenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:20 schreef Chanel5 het volgende:
Pim kijkt jaloers naar het konijn, hij zou graag zijn plek innemen
'_O-quote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef Disana het volgende:
Gátver, het verhaart!
Grote ergernisfactor.
En weer naar d'r spiegeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |