ik denk dat t flower isquote:
wat heb jij een uitgebreide muzieksmaak trouwens !quote:
Hier ook niet, mijn leven is nog puurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vereiste in het leven
hihi jimbo heeft geen hyves
trustenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:55 schreef Laysa het volgende:
ik ga ook naar mn bed....slapen D....slapen
....trustuhhh allemaal en see joe laterss
![]()
ik lees mn naam en en ik weet niet waarvoor je me bedanktquote:
Andre is cult.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat heb jij een uitgebreide muzieksmaak trouwens !rammstein en andre rieu !
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
DagDagDagDááággggg....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn tante van 50+ heeft dr wel eenquote:
Tja dat idee heb ik ook een beetje .. Marielin word daar op afgezeken. Je zal er maar zitten .quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef akveor het volgende:
Ook nog maar een mailtje over de, in mijn ogen, uiterst dubieuze challenge van vanavond:
Ik heb moeite met hoe de pannenkoek opdracht in elkaar gezet is.
3 heren die moeten jureren? En bepalen wie gewonnen heeft. Bart die ook nog even aangeeft dat er taktisch gestemd mag worden? Blijkbaar maakte de opdracht al niet veel neer uit.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten had moeten liggen.
Van te voren leken Marielin's kansen daardoor al erg klein en dat kon je ook aan haar merken.
Dat ze uiteindelijk zelf de opdracht heeft verkloot doet niets af aan het feit dat de manier waarop deze opdracht in elkaar is gezet.
Zeg dan gewoon: Heren jullie mogen een van de vrouwen een nachtje buiten laten slapen.
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
quote:
Ja pannenkoeken ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Dus de heren mochten beslissen over de pannekoeken.Ja dan was de verliezer al duidelijk en konden ze een aardige sanctie verzinnen en prijs.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn tante van 50+ heeft dr wel een
en ze censureert die van der zoon van 15
carequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat idee heb ik ook een beetje .. Marielin word daar op afgezeken. Je zal er maar zitten .
Deels waar, maar ze begon zelf eigenlijk Marielin af te zeiken, waardoor het wel heel makkelijk werd voor de rest om daarmee door te gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat idee heb ik ook een beetje .. Marielin word daar op afgezeken. Je zal er maar zitten .
Bij gebrek aan blauwe haakje quote ik jou met een quoteknop, maar het is daardoor niet minder gemeend hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar peter herluk tussen zijn tenen zit te wroeten
Liggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Bikkel, ik laat nog liever m'n kont tatoeërenquote:
Ja hoor voor het nieuwe topic.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lees mn naam en en ik weet niet waarvoor je me bedanktvoor t nieuwe topic ?
![]()
No way !! Ik bewaar mijn stemmen wel ffquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
careamber weg, nieuwe pispaal kiezen , hup marie eruit kicken zo en klaar
Marielin d'r eigen schuld. Ze kan geen drie zinnen zeggen zonder dat haar vriend ter sprake komt. Dat stoot af en daarmee stelt ze zichzelf op voorhand al buitenspel. Vrouwen hebben van nature de gave tot flirten. Daar moet je dan ook handig gebruik van maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
Als ik kleren heb met een gat erin, zeg ik niet gelijk dat het oude kleren zijn hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]zelfde als iets wat oud is gelijk klassiek noemen
omdat het oud is , is het nog niet klassiek maar nog wel tyfus herrie
geen ideequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Susi het volgende:
[..]
da's wel extreem fout
![]()
Al je neefjes vriendjes zijn zeker ook vriendjes van je tante dan
En ze gaat er morgen mee door, want ze heeft van die leuke dingetjes, zegt zequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Susi het volgende:
Oh wat is dit heerlijk zeg. Dit is echt genieten voor mij hoor
veeg me op
hiihquote:
ow, okquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:55 schreef Laysa het volgende:ik ga ook naar mn bed....slapen D....slapen
....trustuhhh allemaal en see joe laterss
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen ideetoen ik de eerste post las in zn hyves waar stond , 'wil iedereen evne opletten, ik kijk deze hyves regelmatig na dus doe maar nix kwetstends posten, anders neem ik contact op met je ouders.'
kusje moeder
had ik het wel weer gehad met die tak van de famiie
Zeker weten.Marilien ligt nu al voor de tweede nacht deze week alleen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
dus conclusie, elintje wordt voor getrokken.
Oh ze is al gehard ..Denk dat ze meerdere keren harder is dan al die kerels die binnen zitten. (incl Eline)quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen![]()
![]()
Dat de jury niet objectief was is 1 ding, maar ik vind dat ze deze opdracht, met als straf dat er buiten geslapen moet worden, wel aan iemand anders hadden kunnen geven. Marielin heeft al eens een keer buiten geslapen.
je nicknamequote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ze is al gehard ..Denk dat ze meerdere keren harder is dan al die kerels die binnen zitten. (incl Eline)
mijn kleren vallen zowat uit elkaarquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik kleren heb met een gat erin, zeg ik niet gelijk dat het oude kleren zijn hoorDan hebben die kleren karakter. Maar ik heb ontieglijk zin in dat concert
En soms heel soms irriteert dat mateloosquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin d'r eigen schuld. Ze kan geen drie zinnen zeggen zonder dat haar vriend ter sprake komt. Dat stoot af en daarmee stelt ze zichzelf op voorhand al buitenspel. Vrouwen hebben van nature de gave tot flirten. Daar moet je dan ook handig gebruik van maken.
mn gezicht deed letterlijk die smilie na toen ik t zagquote:
ze is verliefdquote:
als ie daar maar gelijk blijftquote:
Marielin is wel de stoerste meid die de bunker in is gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ze is behoorlijk door de mand gevallen..
dr toilet-tas is nou ook niet bepaald kleinquote:Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef Susi het volgende:
Kijk, op zich houd ik van mensen die van de kleine dingetjes kunnen genieten. Maar ik weet nog niet of Eline hier nou onder gaat vallen
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn kleren vallen zowat uit elkaarheb ik nu ook karakter ? :0
idd, ze had maar moeten leren kokenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin is wel de stoerste meid die de bunker in is gegaan.
Ze had vanavond alleen niet zo door moeten zeiken over die gore pannekoeken.
quote:
De onzekere faktor komt er bij kijken. Volgens mij weet ze haar onderdanige plek al en gaat daar in mee. Jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vond er weinig dubieus aan. haar kansen waren nihil omdat ze niet kan koken. imo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
TNX Jimbo.
Misschien leest de redactie nog mee en heb um hier dan ook maar even naar toe gehaald.
Ook nog maar een mailtje over de, in mijn ogen, uiterst dubieuze challenge van vanavond:
3 heren die moeten jureren? En bepalen wie gewonnen heeft. Bart die ook nog even aangeeft dat er taktisch gestemd mag worden? Blijkbaar maakte de opdracht al niet veel neer uit.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten moet gaan liggen.
Van te voren leken Marielin's kansen daardoor al erg klein en dat kon je ook aan haar merken.
Dat ze uiteindelijk zelf de opdracht heeft verkloot doet niets af aan het feit dat de manier waarop deze opdracht in elkaar is gezet.
Zeg dan gewoon: Heren jullie mogen een van de vrouwen een nachtje buiten laten slapen.
dit wordt nu echt miereneukerij zo ....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
TNX Jimbo.
Misschien leest de redactie nog mee en heb um hier dan ook maar even naar toe gehaald.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten moet gaan liggen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze gaat er morgen mee door, want ze heeft van die leuke dingetjes, zegt ze
Strak plan, en goed voorbeeld doet volgen..... truste allquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik zie mensen in hun bed liggen en ik ga hun voorbeeld maar volgen
slaap lekker iedereen
nou weten we nog niet meer over jequote:
en de grond laten schuddenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Rainesz het volgende:
kan niemand in de regie ineens alle lampen uitzetten. Nu Bv...
Ik heb eigenlijk liever smurrie die smaakt dan een bek vol zout .. Maar ja ik ben een vrouwquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
vond er weinig dubieus aan. haar kansen waren nihil omdat ze niet kan koken. imo.
Als ik moet kiezen tussen een te zoute pannenkoek of een bord ranzige smurrie dan kies ik ook voor die zoute pannenkoek.
Wat ik duidelijk probeer te maken dat deze challenge geen challenge was.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin d'r eigen schuld. Ze kan geen drie zinnen zeggen zonder dat haar vriend ter sprake komt. Dat stoot af en daarmee stelt ze zichzelf op voorhand al buitenspel. Vrouwen hebben van nature de gave tot flirten. Daar moet je dan ook handig gebruik van maken.
wat doet ze eigenlijk buiten de keuken :/ wie heeft die ketting te lang gemaaktquote:
Slaap zacht Leandraquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan, en goed voorbeeld doet volgen..... truste all![]()
quoted for truthquote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever smurrie die smaakt als bek vol zaad .. Maar ja ik ben een vrouw
Voor Marielin welquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
dit wordt nu echt miereneukerij zo ....![]()
en de rest .......
ben achter Chanel aangehobbeldquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou weten we nog niet meer over je
vertel eens watwie ben je waar kom je vandaan , houd je van jongens met een J in hun naam , ect ect
![]()
LULquote:
en weerquote:
Ze stond al als een angstig vogeltje achter die kookplaat te springdingen, de onzekerheid droop ervan af. En dat is jammer ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De onzekere faktor komt er bij kijken. Volgens mij weet ze haar onderdanige plek al en gaat daar in mee. Jammer
Ook niet als Bart meld dat er ook tactisch gestemd mag worden? Dat het pannenkoek bakken daardoor eigenlijk al niet terzake doet? Het is wel een challenge met een grote prijs en sanctie.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
vond er weinig dubieus aan. haar kansen waren nihil omdat ze niet kan koken. imo.
Als ik moet kiezen tussen een te zoute pannenkoek of een bord ranzige smurrie dan kies ik ook voor die zoute pannenkoek.
ben het helemaal met je eens, vind het gewoon een kutopdracht die bij voorbaat al voor marilien verloren was.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk probeer te maken dat deze challenge geen challenge was.
Ik vind dat gejammer over haar vriend ook too much. Maar de dagelijkse challenge waar een enorme prijs tegenover stond en een grote sanctie kun je dit gewoon niet maken.
Ik vind het raar dat andere deelnemers een taktische zet kunnen doen tijdens een challenge. In dit geval ook nog eens hun pik achterna kunnen lopen.
oeh nog een chickloving chick hierquote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ben achter Chanel aangehobbeld![]()
zat eerst op haar forum, had huub lekker eerder al te pakken, nu zij pas![]()
thats it, heb al 'n tijdje gelurkt hiero
hou niet van jongens, letter maakt nie uit
Voor straf buiten slapen dusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat doet ze eigenlijk buiten de keuken :/ wie heeft die ketting te lang gemaakt
Maar je krijgt er wel een hoop mee voor elkaar. Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn.quote:
vrouwentraining in 30 dagen , eigenlijk the bunker ?quote:
quote:
verkeerd begrepen, hou van MANNENquote:Op zondag 10 mei 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh nog een chickloving chick hier
ik ben 'down' met jullie geschaar enzo![]()
![]()
hihiquote:
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een hoop mee voor elkaar. Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.
Waar ging het ook weer over
boeien. het is een spel. als bart niet meldt dat je tactisch mag stemmen, denk je dan niet dat ze dat zelf wel kunnen bedenken? Of dat dat ze zou weerhouden. Ik kan met veel complottheorieën meegaan hoor, graag zelfs, maar deze vind zelfs IK te vergezocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook niet als Bart meld dat er ook tactisch gestemd mag worden? Dat het pannenkoek bakken daardoor eigenlijk al niet terzake doet? Het is wel een challenge met een grote prijs en sanctie.
meer een jongentjequote:
Pannekoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef wicky. het volgende:
[..]
en dat gaat hem vast lukken met de make-up tas van Eline
YT'squote:
Maar je zei: ik houd van mannen, maak een uitzondering voor Huupkequote:
Eline is ook een bikkel. En ze zuipt alle kerels onder tafel. Haar favoriete dranken zijn whisky en bier.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot het licht uit is en ben dan ook wegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
ik zie het in mijn glazen bolletje, in de Bunker gebeurd niks meer dus ik nok er mee.
allemaal slaap lekker of nog veel plezier met elkaar.
SMS & MSN taal: het online woordenboek voor SMS & MSNDDWW ... ddww = dat dan weer wel.quote:
wijsneusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je zei: ik houd van mannen, maak een uitzondering voor Huupke
Is ook goed. Laten we in vervolg alle challenges dan maar door de anderen laten bepalen wie gewonnen heeft. Geheel taktisch en niet 1 opdracht. Nadeel is dat je het enthousiasme voor een challenge wel weghaalt bij de uitvoerenden. Je hoeft alleen nog maar goede maatjes met elkaar te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
boeien. het is een spel. als bart niet meldt dat je tactisch mag stemmen, denk je dan niet dat ze dat zelf wel kunnen bedenken? Of dat dat ze zou weerhouden. Ik kan met veel complottheorieën meegaan hoor, graag zelfs, maar deze vind zelfs IK te vergezocht.
Gewoon mensen duidelijk een keuze voor de ene of andere medebewoner laten maken. Goed voor de onderlingen verhoudingen
srryquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
SMS & MSN taal: het online woordenboek voor SMS & MSNDDWW ... ddww = dat dan weer wel.
Ah ok, maarre we zitten hier niet op MSN
Inderdaad, zuipen kan ze als de beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline is ook een bikkel. En ze zuipt alle kerels onder tafel. Haar favoriete dranken zijn whisky en bier.
mee eens, partyanimalquote:Op zondag 10 mei 2009 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline is ook een bikkel. En ze zuipt alle kerels onder tafel. Haar favoriete dranken zijn whisky en bier.
ze is dus onder de 20 dunkt mijquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
SMS & MSN taal: het online woordenboek voor SMS & MSNDDWW ... ddww = dat dan weer wel.
Wat ben jij strengquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ik stieken ook in eerste instantiequote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij streng![]()
Ik wist het ook even niet, dacht even aan De Werdeld Draait Door, maar dat klopte niet
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
omdat iemand van bier en whisky houd ben je gelijk een vent
dus mannen die van wijn houden zijn wijven..
ok
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is dus onder de 20 dunkt mij
Ok achteraan aansluiten voor de ontgroening![]()
you're in for a treat hunny
46 dusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is dus onder de 20 dunkt mij
Ok achteraan aansluiten voor de ontgroening![]()
you're in for a treat hunny
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk probeer te maken dat deze challenge geen challenge was.
Ik vind dat gejammer over haar vriend ook too much. Maar de dagelijkse challenge waar een enorme prijs tegenover stond en een grote sanctie kun je dit gewoon niet maken.
Ik vind het raar dat andere deelnemers een taktische zet kunnen doen tijdens een challenge. In dit geval ook nog eens hun pik achterna kunnen lopen.
Streng?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij streng![]()
Ik wist het ook even niet, dacht even aan De Werdeld Draait Door, maar dat klopte niet
Nee een bek vol zout is lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .
Bourgondiers toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
omdat iemand van bier en whisky houd ben je gelijk een vent
dus mannen die van wijn houden zijn wijven..
ok
Welcome to the club!!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ben achter Chanel aangehobbeld![]()
zat eerst op haar forum, had huub lekker eerder al te pakken, nu zij pas![]()
thats it, heb al 'n tijdje gelurkt hiero
hou niet van jongens, letter maakt nie uit
dat zal dan ook de reden zijn dat dat ding nog niet ingeleverd is ....quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef wicky. het volgende:
[..]
en dat gaat hem vast lukken met de make-up tas van Eline
auchquote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
46 dus
en nog nooit op msn , heb het niet eens
geleerd op forum bij Chanel![]()
quote:
mja veel nieuwe users hier in COS hequote:
Dat Marielin verloren heeft oke, maar ik vind dit wel wat een vreemde straf, het lijkt bijna een speciale opdracht, maar ze kan er niets mee verdienen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
TNX Jimbo.
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:27 schreef Tessio het volgende:
Die is wel heel gemakkelijk, makeuptas van Eline staat bovenop de kist, open............
Jeroen!!
Eline kan ook niet koken, dat heeft ze zelf gezegd. Maar die had van die schattige pannekoekjes, met lekkere appeltjes en een paar druppeltjes stroop, daar likten de mannetjes hun vingertjes bij afquote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja veel nieuwe users hier in COS he
al valt t me op dat zn 90% 25+ isnogal jammer voor iemand van 20
(Hihi en de meeste dachten dat ik ook al oud was hier![]()
)
quote:
Met zo'n profiel?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
)
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?quote:
geeft wel leuke tvquote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallen
Gatverdamme ik ben wegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
Huub is een homo.quote:
JwTzz Aaaightquote:
En ze kunnen beter piepen dan kraken, toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
)
Biquote:
Gelukkig hebben we Robert Schumacher nogquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
denk aan 50+ dan zit je wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
ik ben een man en Deisyy is een vrouw .. toch .?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer nietquote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JwTzz Aaaight
en ja , zelfs danveel mensen checken dat niet; (
Daar zit zoveel zooi in, dat mist ze niet eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallen
schreeuwen zeg ik jequote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze kunnen beter piepen dan kraken, toch?
Het gaat om het woordje heus.... ook al had ze de heerlijkste pannenkoeken gebakken waar de heren hun vingers bij aflikten... toch hadden zij dan nog de keuze gehad haar buiten te laten slapen. Wat voor nut heeft een challenge dan nog?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
jah, da's een hele goeiequote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat Marielin verloren heeft oke, maar ik vind dit wel wat een vreemde straf, het lijkt bijna een speciale opdracht, maar ze kan er niets mee verdienen.
Staat er ook een sanctie op als ze het buiten niet volhoudt?
Heb ik Bart niet over gehoord, dus Marielin kom maar snel weer naar binnen.
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.quote:
foboquote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer niet
En dat je denk, wat een interessant persoon, laat ik eens naar zijn profiel kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer niet
Dan nog maar eenquote:
omgquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
mag t niet allebei?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?
Kan wel zijn, maar ik vind het een homo. ;-)quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.
21quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
)
neequote:
een flikker dan!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.
knuffelenquote:
Alsof daar staat wat je wil wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat je denk, wat een interessant persoon, laat ik eens naar zijn profiel kijken
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben een man en Deisyy is een vrouw .. toch .?
quote:
Ze bakte niet de heerlijkste pannenkoeken, dus we zullen nooit weten of je gelijk hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om het woordje heus.... ook al had ze de heerlijkste pannenkoeken gebakken waar de heren hun vingers bij aflikten... toch hadden zij dan nog de keuze gehad haar buiten te laten slapen. Wat voor nut heeft een challenge dan nog?
kunnen mannen ook hebbenquote:
Huub, heb je nou ook al een account als vrouw aangemaaktquote:
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer vanquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fobo
dan weet je een beetje met wat voor iemand je zit te cossen / scen ect gewoon leuk
als t klopt teminste
En wat is de kern? Ik zie een chimp, kan dat?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien ik me niet meer thuisvoel in de SC (zowel de RLS-SC als de TBO-SC) wil ik dit zojuist gemaakte kunstwerk hier plaatsen.
Ik heb met een ander kunstwerk een belangrijke prijs gewonnen (zie sign), en dit werk heb ik vanavond gemaakt.
Het voelt altijd een beetje eng om zoiets openbaar te maken, zeker in een omgeving met veel nieuwe users, maar ik durf het toch aan.
Dank jullie wel, dat jullie de tijd nemen hiernaar te kijken.
[ afbeelding ]
Door mist omgeven, maar de kern blijft.
Precies, die bedoel ik. ;-)quote:
Ik zie niksquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien ik me niet meer thuisvoel in de SC (zowel de RLS-SC als de TBO-SC) wil ik dit zojuist gemaakte kunstwerk hier plaatsen.
Ik heb met een ander kunstwerk een belangrijke prijs gewonnen (zie sign), en dit werk heb ik vanavond gemaakt.
Het voelt altijd een beetje eng om zoiets openbaar te maken, zeker in een omgeving met veel nieuwe users, maar ik durf het toch aan.
misschien heel raar en onbeleefd..maar wat is hetquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter, het is weer zo prachtig dat ik er stil van wordquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
scroll naar benedenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer van![]()
Een man met een geel petje en een Mario-snor
maar dan zie je wel dat ie niet ouder is dan 20quote:
Sluit het één het ander dan uit?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zuipen kan ze als de beste.
Maar grietjes die klaarkomen als ze hun make-up tas zien, vind ik geen bikkels
quote:
doodquote:
quote:
We kunnen slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vannacht of was dit m al?
is hij wel al 20???quote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer van![]()
Een man met een geel petje en een Mario-snor
dit was emquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vannacht of was dit m al?
Gelukkig!!quote:
quote:
Eerst nog wat eten zegt likkepotquote:
zit ze vast op het plasemmertjequote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Mirjam het volgende:
waarom steeds een lege slaapzak in de luchtruimte in beeld?
dat is mogelijkquote:
Nek ... meestal Kwestie van harder aantrekken. Ze doen de strop al vrijwillig om .quote:
vrouwen die staand plassenquote:
En dat valt niet gelijk op? Maar ja, Jeroen heeft de gewoonte om alle opdrachten te verkloten dus ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:27 schreef Tessio het volgende:
Die is wel heel gemakkelijk, makeuptas van Eline staat bovenop de kist, open............
Jeroen!!
trustenquote:
Ik zou ze ook met genot hebben gegeten hoor..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eline kan ook niet koken, dat heeft ze zelf gezegd. Maar die had van die schattige pannekoekjes, met lekkere appeltjes en een paar druppeltjes stroop, daar likten de mannetjes hun vingertjes bij af
Soms ben ik zo luiquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
scroll naar benedenstaat nog een hele hoop meer
![]()
Tis rete koud buitenquote:
Daar heb je een plasgootje voor nodig, dat idee had ik al voordat het uitgevonden werd ..helaasquote:Op zondag 10 mei 2009 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen die staand plassen
DAT zijn pas bikkels
plasgootje? bullshit. vrouwen kunnen gewoon staand plassen en nog richten ook hoor. fabeltje dat dat niet zou kunnen.,quote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je een plasgootje voor nodig, dat idee had ik al voordat het uitgevonden werd ..helaas
Veel plezier hierquote:Op zondag 10 mei 2009 00:45 schreef Flow3r het volgende:
trusten mensen en bedankt voor de hartelijke ontvangst![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sluit het één het ander dan uit?![]()
We hadden net iemand die zowel van Rammstein als van André Rieu houdt. Ik bedoel maar..
quote:
Maar niet alle vrouwen weten dat en kunnen datquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
plasgootje? bullshit. vrouwen kunnen gewoon staand plassen en nog richten ook hoor. fabeltje dat dat niet zou kunnen.,
dat dusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
plasgootje? bullshit. vrouwen kunnen gewoon staand plassen en nog richten ook hoor. fabeltje dat dat niet zou kunnen.,
jij kijkt teveel filmsquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
voortaan op school moeten ze dat verplicht leren dan maarquote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen weten dat en kunnen dat
Die van mij zeikt in alle standen, maar oordoppen helpt een stukquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
HUh ??? Ik pis altijd over mijn schoenen heen, en in het slechtste geval loop ik in een sloot. Tis verdomde lastig om te pissen als vrouw. Oh ja ook de brandnetels al es ontmoet. Pffff dat kan ook aleen maar een man verkondigenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
de mannen hadden geloof ik al gelijk spijt dat ze de panneNkoeken van Eline lekkerder vonden toen Marilien begon te mekkeren dat ze verloren had .... en zeg nou eens eerlijk ... een beetje vent had Eline naar buiten gestuurd en er ook nog eens de grootste lol om gehad ....quote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om het woordje heus.... ook al had ze de heerlijkste pannenkoeken gebakken waar de heren hun vingers bij aflikten... toch hadden zij dan nog de keuze gehad haar buiten te laten slapen. Wat voor nut heeft een challenge dan nog?
Misschien dat het een cultuur verschil is... De mijne kwam uit Spanje op moment van de gedachte (haar idee trouwens)quote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voortaan op school moeten ze dat verplicht leren dan maar
Om te voorkomen dat ik over mijn schoenen plas zet ik ze heel ver uit elkaar, met het risico dat ik omkukelquote:Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
HUh ??? Ik pis altijd over mijn schoenen heen, en in het slechtste geval loop ik in een sloot. Tis verdomde lastig om te pissen als vrouw. Oh ja ook de brandnetels al es ontmoet. Pffff dat kan ook aleen maar een man verkondigen
je hebt wel, net als mannen, een hand erbij nodig he. je moet je plasgaatje wel een beetje richten. dat kan door met je vinger er net boven te duwen of de boel iets omhoog te trekken. En je heupen iets naar voren duwen wil ook helpen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
HUh ??? Ik pis altijd over mijn schoenen heen, en in het slechtste geval loop ik in een sloot. Tis verdomde lastig om te pissen als vrouw. Oh ja ook de brandnetels al es ontmoet. Pffff dat kan ook aleen maar een man verkondigen
als in, in films kan alles en als in porno filmsquote:
ok beter gezegd; Jonge vrouwen kunnen staand plassenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
sorry, maar zelfs mijn eigen vrouw kan 'tquote:Op zondag 10 mei 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als in, in films kan alles en als in porno films
Bedankt voor deze nuttige infoquote:Op zondag 10 mei 2009 00:51 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt wel, net als mannen, een hand erbij nodig he. je moet je plasgaatje wel een beetje richten. dat kan door met je vinger er net boven te duwen of de boel iets omhoog te trekken. En je heupen iets naar voren duwen wil ook helpen.
En nu klink ik alsof ik een kutje heb
ik moet ook eigenlijk gewoon gaan slapen
Kijk een medevrouwquote:Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 10 mei 2009 00:51 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt wel, net als mannen, een hand erbij nodig he. je moet je plasgaatje wel een beetje richten. dat kan door met je vinger er net boven te duwen of de boel iets omhoog te trekken. En je heupen iets naar voren duwen wil ook helpen.
iets vraagt me af hoe jij zoveel ervan weet om te pissen als vrouw zijndequote:Op zondag 10 mei 2009 00:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Lefgozerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok beter gezegd; Jonge vrouwen kunnen staand plassen
quote:
Moet je je ook maar scherenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
eindelijk eens een discussie hier buiten wie er uit moet en wie zuigtquote:
Oefening baart kunstquote:Op zondag 10 mei 2009 00:52 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, maar zelfs mijn eigen vrouw kan 't
Ik wil eigenlijk een verbod op brandnetels mag dat ookquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die van mij zeikt in alle standen, maar oordoppen helpt een stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |