Voor Marielin welquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
dit wordt nu echt miereneukerij zo ....![]()
en de rest .......
ben achter Chanel aangehobbeldquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou weten we nog niet meer over je
vertel eens watwie ben je waar kom je vandaan , houd je van jongens met een J in hun naam , ect ect
![]()
LULquote:
en weerquote:
Ze stond al als een angstig vogeltje achter die kookplaat te springdingen, de onzekerheid droop ervan af. En dat is jammer ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De onzekere faktor komt er bij kijken. Volgens mij weet ze haar onderdanige plek al en gaat daar in mee. Jammer
Ook niet als Bart meld dat er ook tactisch gestemd mag worden? Dat het pannenkoek bakken daardoor eigenlijk al niet terzake doet? Het is wel een challenge met een grote prijs en sanctie.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
vond er weinig dubieus aan. haar kansen waren nihil omdat ze niet kan koken. imo.
Als ik moet kiezen tussen een te zoute pannenkoek of een bord ranzige smurrie dan kies ik ook voor die zoute pannenkoek.
ben het helemaal met je eens, vind het gewoon een kutopdracht die bij voorbaat al voor marilien verloren was.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk probeer te maken dat deze challenge geen challenge was.
Ik vind dat gejammer over haar vriend ook too much. Maar de dagelijkse challenge waar een enorme prijs tegenover stond en een grote sanctie kun je dit gewoon niet maken.
Ik vind het raar dat andere deelnemers een taktische zet kunnen doen tijdens een challenge. In dit geval ook nog eens hun pik achterna kunnen lopen.
oeh nog een chickloving chick hierquote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ben achter Chanel aangehobbeld![]()
zat eerst op haar forum, had huub lekker eerder al te pakken, nu zij pas![]()
thats it, heb al 'n tijdje gelurkt hiero
hou niet van jongens, letter maakt nie uit
Voor straf buiten slapen dusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat doet ze eigenlijk buiten de keuken :/ wie heeft die ketting te lang gemaakt
Maar je krijgt er wel een hoop mee voor elkaar. Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn.quote:
vrouwentraining in 30 dagen , eigenlijk the bunker ?quote:
quote:
verkeerd begrepen, hou van MANNENquote:Op zondag 10 mei 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh nog een chickloving chick hier
ik ben 'down' met jullie geschaar enzo![]()
![]()
hihiquote:
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een hoop mee voor elkaar. Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.
Waar ging het ook weer over
boeien. het is een spel. als bart niet meldt dat je tactisch mag stemmen, denk je dan niet dat ze dat zelf wel kunnen bedenken? Of dat dat ze zou weerhouden. Ik kan met veel complottheorieën meegaan hoor, graag zelfs, maar deze vind zelfs IK te vergezocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook niet als Bart meld dat er ook tactisch gestemd mag worden? Dat het pannenkoek bakken daardoor eigenlijk al niet terzake doet? Het is wel een challenge met een grote prijs en sanctie.
meer een jongentjequote:
Pannekoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.
Waar ging het ook weer over
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef wicky. het volgende:
[..]
en dat gaat hem vast lukken met de make-up tas van Eline
YT'squote:
Maar je zei: ik houd van mannen, maak een uitzondering voor Huupkequote:
Eline is ook een bikkel. En ze zuipt alle kerels onder tafel. Haar favoriete dranken zijn whisky en bier.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin is wel de stoerste meid die de bunker in is gegaan.
Ze had vanavond alleen niet zo door moeten zeiken over die gore pannekoeken.
ik wacht nog even tot het licht uit is en ben dan ook wegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
ik zie het in mijn glazen bolletje, in de Bunker gebeurd niks meer dus ik nok er mee.
allemaal slaap lekker of nog veel plezier met elkaar.
SMS & MSN taal: het online woordenboek voor SMS & MSNDDWW ... ddww = dat dan weer wel.quote:
wijsneusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je zei: ik houd van mannen, maak een uitzondering voor Huupke
Is ook goed. Laten we in vervolg alle challenges dan maar door de anderen laten bepalen wie gewonnen heeft. Geheel taktisch en niet 1 opdracht. Nadeel is dat je het enthousiasme voor een challenge wel weghaalt bij de uitvoerenden. Je hoeft alleen nog maar goede maatjes met elkaar te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
boeien. het is een spel. als bart niet meldt dat je tactisch mag stemmen, denk je dan niet dat ze dat zelf wel kunnen bedenken? Of dat dat ze zou weerhouden. Ik kan met veel complottheorieën meegaan hoor, graag zelfs, maar deze vind zelfs IK te vergezocht.
Gewoon mensen duidelijk een keuze voor de ene of andere medebewoner laten maken. Goed voor de onderlingen verhoudingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |