quote:Op zondag 10 mei 2009 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn kleren vallen zowat uit elkaarheb ik nu ook karakter ? :0
idd, ze had maar moeten leren kokenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin is wel de stoerste meid die de bunker in is gegaan.
Ze had vanavond alleen niet zo door moeten zeiken over die gore pannekoeken.
quote:
De onzekere faktor komt er bij kijken. Volgens mij weet ze haar onderdanige plek al en gaat daar in mee. Jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marielin is wel de stoerste meid die de bunker in is gegaan.
Ze had vanavond alleen niet zo door moeten zeiken over die gore pannekoeken.
vond er weinig dubieus aan. haar kansen waren nihil omdat ze niet kan koken. imo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
TNX Jimbo.
Misschien leest de redactie nog mee en heb um hier dan ook maar even naar toe gehaald.
Ook nog maar een mailtje over de, in mijn ogen, uiterst dubieuze challenge van vanavond:
Ik heb moeite met hoe de pannenkoek opdracht in elkaar gezet is.
3 heren die moeten jureren? En bepalen wie gewonnen heeft. Bart die ook nog even aangeeft dat er taktisch gestemd mag worden? Blijkbaar maakte de opdracht al niet veel neer uit.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten moet gaan liggen.
Van te voren leken Marielin's kansen daardoor al erg klein en dat kon je ook aan haar merken.
Dat ze uiteindelijk zelf de opdracht heeft verkloot doet niets af aan het feit dat de manier waarop deze opdracht in elkaar is gezet.
Zeg dan gewoon: Heren jullie mogen een van de vrouwen een nachtje buiten laten slapen.
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
dit wordt nu echt miereneukerij zo ....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
TNX Jimbo.
Misschien leest de redactie nog mee en heb um hier dan ook maar even naar toe gehaald.
Ook nog maar een mailtje over de, in mijn ogen, uiterst dubieuze challenge van vanavond:
Ik heb moeite met hoe de pannenkoek opdracht in elkaar gezet is.
3 heren die moeten jureren? En bepalen wie gewonnen heeft. Bart die ook nog even aangeeft dat er taktisch gestemd mag worden? Blijkbaar maakte de opdracht al niet veel neer uit.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten moet gaan liggen.
Van te voren leken Marielin's kansen daardoor al erg klein en dat kon je ook aan haar merken.
Dat ze uiteindelijk zelf de opdracht heeft verkloot doet niets af aan het feit dat de manier waarop deze opdracht in elkaar is gezet.
Zeg dan gewoon: Heren jullie mogen een van de vrouwen een nachtje buiten laten slapen.
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze gaat er morgen mee door, want ze heeft van die leuke dingetjes, zegt ze
Strak plan, en goed voorbeeld doet volgen..... truste allquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik zie mensen in hun bed liggen en ik ga hun voorbeeld maar volgen
slaap lekker iedereen
nou weten we nog niet meer over jequote:
en de grond laten schuddenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Rainesz het volgende:
kan niemand in de regie ineens alle lampen uitzetten. Nu Bv...
Ik heb eigenlijk liever smurrie die smaakt dan een bek vol zout .. Maar ja ik ben een vrouwquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
vond er weinig dubieus aan. haar kansen waren nihil omdat ze niet kan koken. imo.
Als ik moet kiezen tussen een te zoute pannenkoek of een bord ranzige smurrie dan kies ik ook voor die zoute pannenkoek.
Wat ik duidelijk probeer te maken dat deze challenge geen challenge was.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin d'r eigen schuld. Ze kan geen drie zinnen zeggen zonder dat haar vriend ter sprake komt. Dat stoot af en daarmee stelt ze zichzelf op voorhand al buitenspel. Vrouwen hebben van nature de gave tot flirten. Daar moet je dan ook handig gebruik van maken.
wat doet ze eigenlijk buiten de keuken :/ wie heeft die ketting te lang gemaaktquote:
Slaap zacht Leandraquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan, en goed voorbeeld doet volgen..... truste all![]()
quoted for truthquote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever smurrie die smaakt als bek vol zaad .. Maar ja ik ben een vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |