ik denk dat t flower isquote:
wat heb jij een uitgebreide muzieksmaak trouwens !quote:
Hier ook niet, mijn leven is nog puurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vereiste in het leven
hihi jimbo heeft geen hyves
trustenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:55 schreef Laysa het volgende:
ik ga ook naar mn bed....slapen D....slapen
....trustuhhh allemaal en see joe laterss
![]()
ik lees mn naam en en ik weet niet waarvoor je me bedanktquote:
Andre is cult.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat heb jij een uitgebreide muzieksmaak trouwens !rammstein en andre rieu !
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
DagDagDagDááággggg....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn tante van 50+ heeft dr wel eenquote:
Tja dat idee heb ik ook een beetje .. Marielin word daar op afgezeken. Je zal er maar zitten .quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef akveor het volgende:
Ook nog maar een mailtje over de, in mijn ogen, uiterst dubieuze challenge van vanavond:
Ik heb moeite met hoe de pannenkoek opdracht in elkaar gezet is.
3 heren die moeten jureren? En bepalen wie gewonnen heeft. Bart die ook nog even aangeeft dat er taktisch gestemd mag worden? Blijkbaar maakte de opdracht al niet veel neer uit.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten had moeten liggen.
Van te voren leken Marielin's kansen daardoor al erg klein en dat kon je ook aan haar merken.
Dat ze uiteindelijk zelf de opdracht heeft verkloot doet niets af aan het feit dat de manier waarop deze opdracht in elkaar is gezet.
Zeg dan gewoon: Heren jullie mogen een van de vrouwen een nachtje buiten laten slapen.
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
quote:
Ja pannenkoeken ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Dus de heren mochten beslissen over de pannekoeken.Ja dan was de verliezer al duidelijk en konden ze een aardige sanctie verzinnen en prijs.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn tante van 50+ heeft dr wel een
en ze censureert die van der zoon van 15
carequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat idee heb ik ook een beetje .. Marielin word daar op afgezeken. Je zal er maar zitten .
Deels waar, maar ze begon zelf eigenlijk Marielin af te zeiken, waardoor het wel heel makkelijk werd voor de rest om daarmee door te gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat idee heb ik ook een beetje .. Marielin word daar op afgezeken. Je zal er maar zitten .
Bij gebrek aan blauwe haakje quote ik jou met een quoteknop, maar het is daardoor niet minder gemeend hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar peter herluk tussen zijn tenen zit te wroeten
Liggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Bikkel, ik laat nog liever m'n kont tatoeërenquote:
Ja hoor voor het nieuwe topic.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lees mn naam en en ik weet niet waarvoor je me bedanktvoor t nieuwe topic ?
![]()
No way !! Ik bewaar mijn stemmen wel ffquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
careamber weg, nieuwe pispaal kiezen , hup marie eruit kicken zo en klaar
Marielin d'r eigen schuld. Ze kan geen drie zinnen zeggen zonder dat haar vriend ter sprake komt. Dat stoot af en daarmee stelt ze zichzelf op voorhand al buitenspel. Vrouwen hebben van nature de gave tot flirten. Daar moet je dan ook handig gebruik van maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
Als ik kleren heb met een gat erin, zeg ik niet gelijk dat het oude kleren zijn hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]zelfde als iets wat oud is gelijk klassiek noemen
omdat het oud is , is het nog niet klassiek maar nog wel tyfus herrie
geen ideequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:59 schreef Susi het volgende:
[..]
da's wel extreem fout
![]()
Al je neefjes vriendjes zijn zeker ook vriendjes van je tante dan
En ze gaat er morgen mee door, want ze heeft van die leuke dingetjes, zegt zequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Susi het volgende:
Oh wat is dit heerlijk zeg. Dit is echt genieten voor mij hoor
veeg me op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |