Wat je zegt klopt, maar door hoe het verwoord is gaan mensen heul wat anders denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
een meisje dat dude zegt krijgt em bvb al omhoog bij mequote:
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.
[ afbeelding ]
oeee, sanctiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
Marielin kijkt meteen in het spiegeltje van Elientje
mag dat?
Hij was even naar boven geweest. Gel ingeleverd, maar wel een kale kop gekregen omdat hij elke dag sigaretten wilde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
[..]
Is toch geen straf maar een beloningCome mai!
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
mag dat?
Spullen mochten niet gedeeld worden.... Sanctie....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
mag dat?
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.quote:
extra nacht buiten zonder mutsquote:
Elientje slaapt buiten en Marielin in het grote bed, alleenquote:
Ik vind 'm vetquote:
hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.
Ooo wat een schatjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.
[ afbeelding ]
Alle frutsjes, spulletjes, leuke haardingetjes?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Spullen mochten niet gedeeld worden.... Sanctie....![]()
vond die van renate vorige keer beter van sunchaserquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Schrijf hier een welkomstboodschap voor Amber
Die OP
quote:
Ik heb lange tijd niet geslapen de afgelopen drie dagen en dat ga ik nu inhalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij was even naar boven geweest. Gel ingeleverd, maar wel een kale kop gekregen omdat hij elke dag sigaretten wilde.
Ik vind het ook een zwaktebod : je moet er rekening mee houden dat je langere tijd niet kan roken.
Jammer dat het net andersom is.Maar jameestal gaat toch nooit alles zoals ik wil.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elientje slaapt buiten en Marielin in het grote bed, alleen
Tjauwwwww ruudpuntenel slaap lekkersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd niet geslapen de afgelopen drie dagen en dat ga ik nu inhalentruste Fok!
Ciao e buonanotte.
![]()
Is Stefan Sunchaser?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond die van renate vorige keer beter van sunchaser҉҉҉҉҉҉҉ i
JA EN MARIELIN MAG NIET ZEUREN !!!! EN SCHREUW NIET ZOquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.
quote:
De prinses word elke keer goed beloond,patatje leuke spullen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Alle frutsjes, spulletjes, leuke haardingetjes?
Had een prima avond voor jou geweest jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef Jimbo het volgende:
ik zie net een filmpje van jeroen die amber probeert te batsen en peter en elie die proberen te zoenenik had wat gemist zeg
onder eline dan welquote:
zal nix beters te doen hebben :"_)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die houdt wel van nieuwe topics openen
En is Sunchaser die Stefan van Eline?quote:
zou dat even mooi zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
nah hoppa sow die hele toillettas in die ksit en de opdracht is voldaan
We noemen 't maar betrokkenheidquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die houdt wel van nieuwe topics openen
nee denk het nietquote:
Zeg dan maar nietsquote:
Gelukkigquote:
of topic-nijd ipv kut-nijd © Pekquote:
ja Peter 2quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit ben ik helemaal niet zegt ze...
Nee he... Zeg me asjeblieft dat het niet óók zo'n barbiepopje is
quote:
pussyquote:
of je bent mooi van naturequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
Twee uur met haar en make up![]()
Ik voel me zo onvrouwelijk nu
Denk het tegendeelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
Twee uur met haar en make up![]()
Ik voel me zo onvrouwelijk nu
Ach ja, it beats TVquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pussy
gebeurt nu vrij weinig maar komt wel goed
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, deze doet het minder goed bij de vrouwtjes
edit: laat maar, flauwe grap
Heb ik ook hoor! Voorpret is de meeste pret. Ook met vakanties enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Als Eline gaat stappen vindt ze het optutten nog leuker dan het stappen zelf, nou ja ze vindt het voor de helft leuk
Dit is de kleine?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Stel je voor.. dat het die gróte toilettas geweest was zeg...
[ afbeelding ]
Die tas maakt het voor Jeroen idd een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
nah hoppa sow die hele toillettas in die ksit en de opdracht is voldaan
private spice is anders veel interessanterquote:
quote:
vrouwen en make-upquote:
Heb je daar ook de optie wat je wilt zien...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
private spice is anders veel interessanter
Triestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor! Voorpret is de meeste pret. Ook met vakanties enzo.
2 uur tutten voordat je gaat stappen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor! Voorpret is de meeste pret. Ook met vakanties enzo.
Ik ben ook een vrouw, maar ik heb geen hutkoffer vol met die zooiquote:
en dan deze foto erbij:quote:hallo mensen ik zit the bunker te volgen en zoals jullie weten ik heb ik een fan mail gestuurt aan eline en nu hoor ik de hele tijd me naam voorbij komen volgens mij willen ze heel graag dat ik kom dus help ze is een handje en zeg dat je als streamer robert donkers in the bunker wil hebben dan zal ik er iets leuks voor jullie van maken dus help ze een handje en stuur een mailtje naar de redactie dat ik the bunker in moet
Met Vriendelijke Groet Robert Donkers
Yes please !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef lies1958 het volgende:
misschien een persoonlijke opdracht voor eline. Een verbod op het verkleinen van woorden.
Dus geen nageltjes, haartjes, kleertjes en ga zo maar door.
Het kind heeft gymnasium afgerond met een diploma dus zou ze in ieder geval normaal nederlands moeten praten.
Voor iedere keer dat ze TJES ergens achter zet moet ze een uur alleen buiten staan.
Dan leert ze het wel af.
Zo'n vriendin heb ik ook gehad, maar dat heb ik haar 'afgeleerd'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriendin, waarvan de vriend haar niet mag zien eer dat zij in de badkamer is geweest. Dat is toch ernstig
Puur natuur, maar gezond bijhouden ftw
pff dat zijn vna die mensen die alleen seks in het donker hebben en dan alleen in missionaris positie met als doel alleen voortplantingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriendin, waarvan de vriend haar niet mag zien eer dat zij in de badkamer is geweest. Dat is toch ernstig
je kan op je knopjes drukken en dr word even goed naar geluisterd als hierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je daar ook de optie wat je wilt zien...
Zonde van je leven ofzo..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor jou misschien en who cares?
Nouja ik zou er niet uit jatten, dan wordt het wel heel opvallend als iets wat net de bunker in is gekomen ze gezien heeft, verzameld in een tas zit, ineens weg is... nadat al paar dingen kwijt zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Die tas maakt het voor Jeroen idd een stuk makkelijker.
maar je heb wel een nieuwe ava die me kusjes geeftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar ik heb geen hutkoffer vol met die zooi
Je bedoelt toch niet mij hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff dat zijn vna die mensen die alleen seks in het donker hebben en dan alleen in missionaris positie met als doel alleen voortplanting
Ja geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
wtf... Die Robert Donkers die Eline fanmail stuurt heeft een oproepje op de Bunker hyves gezet...
[..]
en dan deze foto erbij:
[ afbeelding ]Ik zeg erin met die gast
ze schrikt zich kapot
als jij eerst makeup op moet voor je je vriendje wil zien, dan welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet mij he? Dat is nl niet waar
Vorige keer 2 dagen bezig geweest om allerlei hostels met elkaar te vergelijken, keuzes te maken, boeken etc etc... leek wel werken manquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Voorpret vakantie als in: kijken waar je naar toe wilt gaan, dingen uitzoeken... Bespreken met elkaar en uiteindelijk een beslissing maken. Dat dus.
Met de vakantie is het wél leuk iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Voorpret vakantie als in: kijken waar je naar toe wilt gaan, dingen uitzoeken... Bespreken met elkaar en uiteindelijk een beslissing maken. Dat dus.
Dat is pas triestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Gelukkig! Smaken verschillenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vorige keer 2 dagen bezig geweest om allerlei hostels met elkaar te vergelijken, keuzes te maken, boeken etc etc... leek wel werken manNee de vakantie zelf was geweldig maar dat geregel is voor mij echt geen voorpret
Lief he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar je heb wel een nieuwe ava die me kusjes geeft
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan op je knopjes drukken en dr word even goed naar geluisterd als hier
O ik dacht 2 uur tutten voordat je in de auto met daarachter de sleurhut staptequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee, dat ben ik nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als jij eerst makeup op moet voor je je vriendje wil zien, dan wel
Ja en na de schrik weer heel snel weg met die gast.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
wtf... Die Robert Donkers die Eline fanmail stuurt heeft een oproepje op de Bunker hyves gezet...
[..]
en dan deze foto erbij:
ze schrikt zich kapot
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep.. ook verschil tussen mannen en vrouwen misschien
Eline heeft express die tas gekregen,je kon zien dat zonder dat plamuur ze er toch niet mooi uitzag.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
als iedereen nou ff roept dat die makeuptas weg moet omdat anderen gebruik gemaakt hebben van de spiegel, dan bestaat de kans dat dat ding eruit gaat voordat de streams echt dodelijk saai worden de komende twee dagen.
Ik mis nog veel meer, ik zie alleen maar Eline met d'r onderhoudswerkzaamheden bezigquote:
waar kan ik stemmen DAAR voor danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
als iedereen nou ff roept dat die makeuptas weg moet omdat anderen gebruik gemaakt hebben van de spiegel, dan bestaat de kans dat dat ding eruit gaat voordat de streams echt dodelijk saai worden de komende twee dagen.
zie je ook als ze pijptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
we kijken nu heel de tijd naar de bovenkant van eline dr hoofd....ze maakt nu echt televisie
Nou vooruit heb er een mailtje aan gewaagd:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep.. ook verschil tussen mannen en vrouwen misschien
dan geld t dus niet voor jouquote:
niks stemmen. ze won die tas maar mocht niet delen met de anderen. de spiegel werd wel gedeeld en dus sanctie. meest logisch is dat die tas weer direct verdwijnt. Maar hoe langer dat duurt hoe kleiner de impact op onze eline.quote:
K*tnewbiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
avond, ook maar een account gemaakt na al dat gelurk
alleen het spiegeltje?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou vooruit heb er een mailtje aangewaagd:
Als Bart aangeeft dat persoonlijke items die gewonnen zijn niet meer gedeeld mogen worden dan lijkt me dat ook te gelden voor het spiegeltje wat Eline heeft gewonnen.
Inleveren dat spiegeltje lijkt me.
Zou zo een broertje van Jeroen kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
en dan deze foto erbij:
ze schrikt zich kapot
Gesellugquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
ik zal eens de ideeen box ermee spammenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niks stemmen. ze won die tas maar mocht niet delen met de anderen. de spiegel werd wel gedeeld en dus sanctie. meest logisch is dat die tas weer direct verdwijnt. Maar hoe langer dat duurt hoe kleiner de impact op onze eline.
welkomquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Van harte welkom in de COS.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Op een of andere manier denk ik niet dat het nut heeft.. Ik begin een beetje tabak te krijgen van ditquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niks stemmen. ze won die tas maar mocht niet delen met de anderen. de spiegel werd wel gedeeld en dus sanctie. meest logisch is dat die tas weer direct verdwijnt. Maar hoe langer dat duurt hoe kleiner de impact op onze eline.
zonder spiegel smeert ze die make-up toch veelste verquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen het spiegeltje?
je bent wel erg mild
Een verplichte exit vond ik net iets te overdreven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen het spiegeltje?
je bent wel erg mild
Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Ik ook, strenger optreden graagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik niet dat het nut heeft.. Ik begin een beetje tabak te krijgen van dit
Hellowquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
ik had niet gedacht dat ik dat stemmetje van eline nog ergerlijker zou gaan vinden maar het is wel zo
ze praat tegen dr mannetjequote:
van mij moet tie ook weg ja! regels zijn regels !!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
beide is kutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef Susi het volgende:
Wat vindt de regie spannender ? Een make-uppende Eline of een Marielin in de open lucht ?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef Jimbo het volgende:
nou flow3r, stel je eens voor
meisjes tot 22 moeten door ondergetekende ontgroent worden
En dan d'r vriendje zo met z'n hand op het beeldscherm, en zij zo met d'r hand op de camera, zo van 'contac't'quote:
Ik ook al.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik niet dat het nut heeft.. Ik begin een beetje tabak te krijgen van dit
Wel een beetje een dramaqueen, ze ligt niet op de Noordpoolquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor Marielin
Ik ben ook de jongste met 5 oudere zussen, maar ik praat echt niet als een retard met een verkleiningsdrangquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga me toch echt afvragen of dat achtelijke praten van eline met die verkleinwoorden niet komt omdat ze de jongste was. Denk ook dat ze elintje word genoemd. Deed haar zus DIDO ook zo praten in BB. Want dan zou het iets uitheemstede/aerdenhout kunnen zijn. Weet wel als mijn dochters zo zouden praten ik ze elke keer een een pleister op hun mond zou plakken.
Dido was ook erg met praten,die riep steeds ikke ikke ikke.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga me toch echt afvragen of dat achtelijke praten van eline met die verkleinwoorden niet komt omdat ze de jongste was. Denk ook dat ze elintje word genoemd. Deed haar zus DIDO ook zo praten in BB. Want dan zou het iets uitheemstede/aerdenhout kunnen zijn. Weet wel als mijn dochters zo zouden praten ik ze elke keer een een pleister op hun mond zou plakken.
....en een erg koude nachtquote:
en jou dochter ook nogquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan d'r vriendje zo met z'n hand op het beeldscherm, en zij zo met d'r hand op de camera, zo van 'contac't'
Gewoon op de aanhalingstekens van de poster klikken.quote:
Ze moesten eerst kijken wie er zou verliezen,dan konden ze het nog aanpassen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef akveor het volgende:
Dit lijkt me nog het ergste... naar buiten gebonjourd worden terwijl de anderen nog zitten te keuvelen.
Dit was toch ook niet de sanctie? Ik dacht dat ze alleen buiten moest slapen. Dit is gewoon isolatie.
Ze heeft al meerdere ontberingen gehad en Voldaan. !!!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel een beetje een dramaqueen, ze ligt niet op de Noordpool
quote:
De rode zijn snellerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan moet je op de blauwe aanhalingstekens rechtsboven in een post drukken, komt alles goed
Je denkt toch niet dat Eline buiten was gaan slapen als ze had verlorenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ook al.
Word echt niet goed van dat gedoe.
Nou moet Marilien weer alleen.Ik had gehoopt dat er deze keer eens geen voorkeurposities waren,
maar helaas zijn er weer personen die het nooit zwaar hebben.
geluktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan moet je op de blauwe aanhalingstekens rechtsboven in een post drukken, komt alles goed
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan d'r vriendje zo met z'n hand op het beeldscherm, en zij zo met d'r hand op de camera, zo van 'contac't'
lees vorige postquote:
Ik mag het hopen maar ik vrees van nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
De underdog wint steevast.. de chronische verliezer zal uiteindelijk winnen....![]()
keiiiiharde PORNOquote:
Je weet het he, een mooi prijsje en weggeven blijft weg gegeven, dus dat betekent niet terug geven,quote:
Dat scheelt niet veel, het wordt vannacht 5 gradenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel een beetje een dramaqueen, ze ligt niet op de Noordpool
jij hebt aanhalingstekensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik mis nog een winkelkarretje...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
De underdog wint steevast.. de chronische verliezer zal uiteindelijk winnen....![]()
[ afbeelding ]
jij niet dan ? bij iedereen bij zn post waar ook het msn logotje staat een fobo ectquote:
Zal Eline toch steeds voorgetrokken worden, lijkt er dus wel op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Eline buiten was gaan slapen als ze had verloren
ja maar ik wil nogsteeds eerst fotosquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je weet het he, een mooi prijsje en weggeven blijft weg gegeven, dus dat betekent niet terug geven,![]()
Peter heeft buiten geslapenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt niet veel, het wordt vannacht 5 graden![]()
Ze moeten eens een vent buiten laten slapen, die wil ik dan ook wel eens horen.
Waar zit die ? Ik ken die helemaal nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
De rode zijn snellerdan komt ie aan de onderkant van de pagina in de quickreply als Quote. dan kan je gelijk doortypen ipv dat je naar een andere pagina gaat
Keilhandige feature, speciaal voor vrouwmensenquote:
Ik weet niet precies waarom Marilien buiten moet slapen,iets van pannekoekenwedstrijd verloren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Eline buiten was gaan slapen als ze had verloren
Klopt jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Marie, het is VERBODEN om te roken in de luchtruimte
MSN? Fobo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij niet dan ? bij iedereen bij zn post waar ook het msn logotje staat een fobo ect
quote:
MSN logotje is je profielquote:
daar ben je ook een vrouw voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Jacquelineh het volgende:
Heb wel medelij met haar want ik zou het niet kunnen op de grond slapen
En toen was Marielin (ook weer) bij hem om hem op zijn gemak te stellenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Peter heeft buiten geslapen
Ow wacht, een vent zei je
Quick-quote moet je eerst instellen bij opties sjimquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij niet dan ? bij iedereen bij zn post waar ook het msn logotje staat een fobo ect
Er is geen sanctie omdat ze dat gewoon doet !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is de sanctie eigenlijk als het niet lukt?
Strak plan. 6 decemberquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wat dacht je van de hele nacht rammstein op vol volume ..........lijkt mij wel lachuh![]()
moet je even bovenaan de pagina naar opties gaan en Quick Reply aanzetten, dat werkt zoveel sneller als je in COS zit en in andere topicsquote:
discriminatiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Keilhandige feature, speciaal voor vrouwmensen
Die had gewoon geweigerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal Eline toch steeds voorgetrokken worden, lijkt er dus wel op.
zijn de kaarten inmiddels al in de VVK ? ik wil ook zooo graagquote:
Wel uitkijken dat je niet te ver doorschiet in je parasociale relatie met haar, hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind het heul rot voor marielin....he bah en dan lig ik straks in een groot warm bed...onder een warm dekbed....met een boel kussens...he...wat rot he voor haar
en de insecten die over de grond kruipenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me juist lekker, dat je jezelf mag afzonderen als je de hele dag in een groep hebt gezeten.
Kou is ze tegen beschermd: het enige nadeel is de wat harde ondergrond.
zie vorige postquote:
Natrappen is leukquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind het heul rot voor marielin....he bah en dan lig ik straks in een groot warm bed...onder een warm dekbed....met een boel kussens...he...wat rot he voor haar
Paars, die qq haakjes zijn paarsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je even bovenaan de pagina naar opties gaan en Quick Reply aanzetten, dat werkt zoveel sneller als je in COS zit en in andere topics
bijdehandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Quick-quote moet je eerst instellen bij opties sjim
Oeh, weer een verhaaltjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind het heul rot voor marielin....he bah en dan lig ik straks in een groot warm bed...onder een warm dekbed....met een boel kussens...
t lijkt net een junk zoquote:
roodquote:
echt wel :^quote:
vindt je dat ik door schietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet te ver doorschiet in je parasociale relatie met haar, hoor.
quote:
Naar het schijnt begint 12 juni de voorverkoopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn de kaarten inmiddels al in de VVK ? ik wil ook zooo graag
oh als ik dalijk met de auto weg ga zal ik ook nog even rammstein opzetten en hard ook![]()
goede audio in de bak
![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
opmaken op dit tijdstip?? had ze dat niet beter morgenochtend kunnen doen?
Nachtcrèmequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
opmaken op dit tijdstip?? had ze dat niet beter morgenochtend kunnen doen?
Staan ze daar nog dan ??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t lijkt net een junk zoal zien ze er achter het CS er beter uit...
hoop dat ik dan niet ergens in een gat lig met een kater op een of ander festivalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Naar het schijnt begint 12 juni de voorverkoop
Snap dit echt niet hoor ??? Ze doet het wel en ze houdt het vol zeker weten!!!!.. Meid doet het goed en een boel gekanker op haar??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ga je ook buiten liggen ter morele ondersteuning!
Hoe is het bierzout bij jou?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie vorige postmoet je Quickreply even aanzetten
doe je in opties
Jah,anders kunnen ze zometten nie op Fok! spammenquote:
zatquote:
bier zout ? :/quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had zin "parasociale relatie" te typen.
Alsof ze naar de kermis is geweestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Eline: "Dit is echt een té gekke prijs!"
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had zin "parasociale relatie" te typen.
vereiste in het levenquote:
teveel gepiel, ik geef 't opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je even bovenaan de pagina naar opties gaan en Quick Reply aanzetten, dat werkt zoveel sneller als je in COS zit en in andere topics
komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
teveel gepiel, ik geet 't op![]()
thx anywayzz
Ik vind 'm ook briljant dit jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop dat ik dan niet ergens in een gat lig met een kater op een of ander festivalik moet rammstein zien !
wagt een jaar, The prodigy , Metallica , Greenday , Papa roach , Rammstein, Coldplay...Een kleine greep uti wat ik dit jaar heb / ga zien
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Deisyy het volgende:
En toch heeft het een voordeel, diue hutkoffer met make-upjes![]()
Eline zegt nog maar heel weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |