Wat je zegt klopt, maar door hoe het verwoord is gaan mensen heul wat anders denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
een meisje dat dude zegt krijgt em bvb al omhoog bij mequote:
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.
[ afbeelding ]
oeee, sanctiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
Marielin kijkt meteen in het spiegeltje van Elientje
mag dat?
Hij was even naar boven geweest. Gel ingeleverd, maar wel een kale kop gekregen omdat hij elke dag sigaretten wilde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
[..]
Is toch geen straf maar een beloningCome mai!
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
mag dat?
Spullen mochten niet gedeeld worden.... Sanctie....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
mag dat?
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.quote:
extra nacht buiten zonder mutsquote:
Elientje slaapt buiten en Marielin in het grote bed, alleenquote:
Ik vind 'm vetquote:
hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.
Ooo wat een schatjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.
[ afbeelding ]
Alle frutsjes, spulletjes, leuke haardingetjes?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Spullen mochten niet gedeeld worden.... Sanctie....![]()
vond die van renate vorige keer beter van sunchaserquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Schrijf hier een welkomstboodschap voor Amber
Die OP
quote:
Ik heb lange tijd niet geslapen de afgelopen drie dagen en dat ga ik nu inhalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij was even naar boven geweest. Gel ingeleverd, maar wel een kale kop gekregen omdat hij elke dag sigaretten wilde.
Ik vind het ook een zwaktebod : je moet er rekening mee houden dat je langere tijd niet kan roken.
Jammer dat het net andersom is.Maar jameestal gaat toch nooit alles zoals ik wil.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elientje slaapt buiten en Marielin in het grote bed, alleen
Tjauwwwww ruudpuntenel slaap lekkersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd niet geslapen de afgelopen drie dagen en dat ga ik nu inhalentruste Fok!
Ciao e buonanotte.
![]()
Is Stefan Sunchaser?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond die van renate vorige keer beter van sunchaser҉҉҉҉҉҉҉ i
JA EN MARIELIN MAG NIET ZEUREN !!!! EN SCHREUW NIET ZOquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.
quote:
De prinses word elke keer goed beloond,patatje leuke spullen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Alle frutsjes, spulletjes, leuke haardingetjes?
Had een prima avond voor jou geweest jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef Jimbo het volgende:
ik zie net een filmpje van jeroen die amber probeert te batsen en peter en elie die proberen te zoenenik had wat gemist zeg
onder eline dan welquote:
zal nix beters te doen hebben :"_)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die houdt wel van nieuwe topics openen
En is Sunchaser die Stefan van Eline?quote:
zou dat even mooi zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
nah hoppa sow die hele toillettas in die ksit en de opdracht is voldaan
We noemen 't maar betrokkenheidquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die houdt wel van nieuwe topics openen
nee denk het nietquote:
Zeg dan maar nietsquote:
Gelukkigquote:
of topic-nijd ipv kut-nijd Š Pekquote:
ja Peter 2quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit ben ik helemaal niet zegt ze...
Nee he... Zeg me asjeblieft dat het niet ķķk zo'n barbiepopje is
quote:
pussyquote:
of je bent mooi van naturequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
Twee uur met haar en make up![]()
Ik voel me zo onvrouwelijk nu
Denk het tegendeelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
Twee uur met haar en make up![]()
Ik voel me zo onvrouwelijk nu
Ach ja, it beats TVquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pussy
gebeurt nu vrij weinig maar komt wel goed
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, deze doet het minder goed bij de vrouwtjes
edit: laat maar, flauwe grap
Heb ik ook hoor! Voorpret is de meeste pret. Ook met vakanties enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Als Eline gaat stappen vindt ze het optutten nog leuker dan het stappen zelf, nou ja ze vindt het voor de helft leuk
Dit is de kleine?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Stel je voor.. dat het die grķte toilettas geweest was zeg...
[ afbeelding ]
Die tas maakt het voor Jeroen idd een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
nah hoppa sow die hele toillettas in die ksit en de opdracht is voldaan
private spice is anders veel interessanterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |