Wat je zegt klopt, maar door hoe het verwoord is gaan mensen heul wat anders denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
een meisje dat dude zegt krijgt em bvb al omhoog bij mequote:
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.
[ afbeelding ]
oeee, sanctiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
Marielin kijkt meteen in het spiegeltje van Elientje
mag dat?
Hij was even naar boven geweest. Gel ingeleverd, maar wel een kale kop gekregen omdat hij elke dag sigaretten wilde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
[..]
Is toch geen straf maar een beloningCome mai!
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
mag dat?
Spullen mochten niet gedeeld worden.... Sanctie....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef lunareclipse het volgende:
mag dat?
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.quote:
extra nacht buiten zonder mutsquote:
Elientje slaapt buiten en Marielin in het grote bed, alleenquote:
Ik vind 'm vetquote:
hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE DAT IS, OM EEN TIJDJE ZONDER JE EIGEN SPULLETJES TE ZITTEN, DAN GA JE DAT MISSEN.
Ooo wat een schatjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hooguit een ratje die wat aan d'r teentjes komt knabbelen.
[ afbeelding ]
Alle frutsjes, spulletjes, leuke haardingetjes?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Spullen mochten niet gedeeld worden.... Sanctie....![]()
vond die van renate vorige keer beter van sunchaserquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Schrijf hier een welkomstboodschap voor Amber
Die OP
quote:
Ik heb lange tijd niet geslapen de afgelopen drie dagen en dat ga ik nu inhalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij was even naar boven geweest. Gel ingeleverd, maar wel een kale kop gekregen omdat hij elke dag sigaretten wilde.
Ik vind het ook een zwaktebod : je moet er rekening mee houden dat je langere tijd niet kan roken.
Jammer dat het net andersom is.Maar jameestal gaat toch nooit alles zoals ik wil.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elientje slaapt buiten en Marielin in het grote bed, alleen
Tjauwwwww ruudpuntenel slaap lekkersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd niet geslapen de afgelopen drie dagen en dat ga ik nu inhalentruste Fok!
Ciao e buonanotte.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |