Ik weet niet precies waarom Marilien buiten moet slapen,iets van pannekoekenwedstrijd verloren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Eline buiten was gaan slapen als ze had verloren
Klopt jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Marie, het is VERBODEN om te roken in de luchtruimte
MSN? Fobo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij niet dan ? bij iedereen bij zn post waar ook het msn logotje staat een fobo ect
quote:
MSN logotje is je profielquote:
daar ben je ook een vrouw voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Jacquelineh het volgende:
Heb wel medelij met haar want ik zou het niet kunnen op de grond slapen
En toen was Marielin (ook weer) bij hem om hem op zijn gemak te stellenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Peter heeft buiten geslapen
Ow wacht, een vent zei je
Quick-quote moet je eerst instellen bij opties sjimquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij niet dan ? bij iedereen bij zn post waar ook het msn logotje staat een fobo ect
Er is geen sanctie omdat ze dat gewoon doet !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is de sanctie eigenlijk als het niet lukt?
Strak plan. 6 decemberquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wat dacht je van de hele nacht rammstein op vol volume ..........lijkt mij wel lachuh![]()
moet je even bovenaan de pagina naar opties gaan en Quick Reply aanzetten, dat werkt zoveel sneller als je in COS zit en in andere topicsquote:
discriminatiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Keilhandige feature, speciaal voor vrouwmensen
Die had gewoon geweigerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal Eline toch steeds voorgetrokken worden, lijkt er dus wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |