alleen het spiegeltje?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou vooruit heb er een mailtje aangewaagd:
Als Bart aangeeft dat persoonlijke items die gewonnen zijn niet meer gedeeld mogen worden dan lijkt me dat ook te gelden voor het spiegeltje wat Eline heeft gewonnen.
Inleveren dat spiegeltje lijkt me.
Zou zo een broertje van Jeroen kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
wtf... Die Robert Donkers die Eline fanmail stuurt heeft een oproepje op de Bunker hyves gezet...
[..]
en dan deze foto erbij:
[ afbeelding ]Ik zeg erin met die gast
ze schrikt zich kapot
Gesellugquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
avond, ook maar een account gemaakt na al dat gelurk
ik zal eens de ideeen box ermee spammenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niks stemmen. ze won die tas maar mocht niet delen met de anderen. de spiegel werd wel gedeeld en dus sanctie. meest logisch is dat die tas weer direct verdwijnt. Maar hoe langer dat duurt hoe kleiner de impact op onze eline.
welkomquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Van harte welkom in de COS.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Op een of andere manier denk ik niet dat het nut heeft.. Ik begin een beetje tabak te krijgen van ditquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niks stemmen. ze won die tas maar mocht niet delen met de anderen. de spiegel werd wel gedeeld en dus sanctie. meest logisch is dat die tas weer direct verdwijnt. Maar hoe langer dat duurt hoe kleiner de impact op onze eline.
zonder spiegel smeert ze die make-up toch veelste verquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen het spiegeltje?
je bent wel erg mild
Een verplichte exit vond ik net iets te overdreven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen het spiegeltje?
je bent wel erg mild
Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Ik ook, strenger optreden graagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik niet dat het nut heeft.. Ik begin een beetje tabak te krijgen van dit
Hellowquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
ik had niet gedacht dat ik dat stemmetje van eline nog ergerlijker zou gaan vinden maar het is wel zo
ze praat tegen dr mannetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |