Vorige keer 2 dagen bezig geweest om allerlei hostels met elkaar te vergelijken, keuzes te maken, boeken etc etc... leek wel werken manquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Voorpret vakantie als in: kijken waar je naar toe wilt gaan, dingen uitzoeken... Bespreken met elkaar en uiteindelijk een beslissing maken. Dat dus.
Met de vakantie is het wél leuk iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Voorpret vakantie als in: kijken waar je naar toe wilt gaan, dingen uitzoeken... Bespreken met elkaar en uiteindelijk een beslissing maken. Dat dus.
Dat is pas triestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriendin, waarvan de vriend haar niet mag zien eer dat zij in de badkamer is geweest. Dat is toch ernstig
Puur natuur, maar gezond bijhouden ftw
Gelukkig! Smaken verschillenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vorige keer 2 dagen bezig geweest om allerlei hostels met elkaar te vergelijken, keuzes te maken, boeken etc etc... leek wel werken manNee de vakantie zelf was geweldig maar dat geregel is voor mij echt geen voorpret
Lief he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar je heb wel een nieuwe ava die me kusjes geeft
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan op je knopjes drukken en dr word even goed naar geluisterd als hier
O ik dacht 2 uur tutten voordat je in de auto met daarachter de sleurhut staptequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee, dat ben ik nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als jij eerst makeup op moet voor je je vriendje wil zien, dan wel
Ja en na de schrik weer heel snel weg met die gast.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
wtf... Die Robert Donkers die Eline fanmail stuurt heeft een oproepje op de Bunker hyves gezet...
[..]
en dan deze foto erbij:
[ afbeelding ]Ik zeg erin met die gast
ze schrikt zich kapot
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep.. ook verschil tussen mannen en vrouwen misschien
Eline heeft express die tas gekregen,je kon zien dat zonder dat plamuur ze er toch niet mooi uitzag.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
als iedereen nou ff roept dat die makeuptas weg moet omdat anderen gebruik gemaakt hebben van de spiegel, dan bestaat de kans dat dat ding eruit gaat voordat de streams echt dodelijk saai worden de komende twee dagen.
Ik mis nog veel meer, ik zie alleen maar Eline met d'r onderhoudswerkzaamheden bezigquote:
waar kan ik stemmen DAAR voor danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
als iedereen nou ff roept dat die makeuptas weg moet omdat anderen gebruik gemaakt hebben van de spiegel, dan bestaat de kans dat dat ding eruit gaat voordat de streams echt dodelijk saai worden de komende twee dagen.
zie je ook als ze pijptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:27 schreef Laysa het volgende:
we kijken nu heel de tijd naar de bovenkant van eline dr hoofd....ze maakt nu echt televisie
Nou vooruit heb er een mailtje aan gewaagd:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep.. ook verschil tussen mannen en vrouwen misschien
dan geld t dus niet voor jouquote:
niks stemmen. ze won die tas maar mocht niet delen met de anderen. de spiegel werd wel gedeeld en dus sanctie. meest logisch is dat die tas weer direct verdwijnt. Maar hoe langer dat duurt hoe kleiner de impact op onze eline.quote:
K*tnewbiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:31 schreef Flow3r het volgende:
avond, ook maar een account gemaakt na al dat gelurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |