quote:
vrouwen en make-upquote:
Heb je daar ook de optie wat je wilt zien...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
private spice is anders veel interessanter
Triestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor! Voorpret is de meeste pret. Ook met vakanties enzo.
2 uur tutten voordat je gaat stappen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor! Voorpret is de meeste pret. Ook met vakanties enzo.
Ik ben ook een vrouw, maar ik heb geen hutkoffer vol met die zooiquote:
en dan deze foto erbij:quote:hallo mensen ik zit the bunker te volgen en zoals jullie weten ik heb ik een fan mail gestuurt aan eline en nu hoor ik de hele tijd me naam voorbij komen volgens mij willen ze heel graag dat ik kom dus help ze is een handje en zeg dat je als streamer robert donkers in the bunker wil hebben dan zal ik er iets leuks voor jullie van maken dus help ze een handje en stuur een mailtje naar de redactie dat ik the bunker in moet
Met Vriendelijke Groet Robert Donkers
Yes please !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef lies1958 het volgende:
misschien een persoonlijke opdracht voor eline. Een verbod op het verkleinen van woorden.
Dus geen nageltjes, haartjes, kleertjes en ga zo maar door.
Het kind heeft gymnasium afgerond met een diploma dus zou ze in ieder geval normaal nederlands moeten praten.
Voor iedere keer dat ze TJES ergens achter zet moet ze een uur alleen buiten staan.
Dan leert ze het wel af.
Zo'n vriendin heb ik ook gehad, maar dat heb ik haar 'afgeleerd'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriendin, waarvan de vriend haar niet mag zien eer dat zij in de badkamer is geweest. Dat is toch ernstig
Puur natuur, maar gezond bijhouden ftw
pff dat zijn vna die mensen die alleen seks in het donker hebben en dan alleen in missionaris positie met als doel alleen voortplantingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriendin, waarvan de vriend haar niet mag zien eer dat zij in de badkamer is geweest. Dat is toch ernstig
Puur natuur, maar gezond bijhouden ftw
je kan op je knopjes drukken en dr word even goed naar geluisterd als hierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je daar ook de optie wat je wilt zien...
Zonde van je leven ofzo..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor jou misschien en who cares?
Nouja ik zou er niet uit jatten, dan wordt het wel heel opvallend als iets wat net de bunker in is gekomen ze gezien heeft, verzameld in een tas zit, ineens weg is... nadat al paar dingen kwijt zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Die tas maakt het voor Jeroen idd een stuk makkelijker.
maar je heb wel een nieuwe ava die me kusjes geeftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar ik heb geen hutkoffer vol met die zooi
Je bedoelt toch niet mij hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff dat zijn vna die mensen die alleen seks in het donker hebben en dan alleen in missionaris positie met als doel alleen voortplanting
Ja geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
wtf... Die Robert Donkers die Eline fanmail stuurt heeft een oproepje op de Bunker hyves gezet...
[..]
en dan deze foto erbij:
[ afbeelding ]Ik zeg erin met die gast
ze schrikt zich kapot
als jij eerst makeup op moet voor je je vriendje wil zien, dan welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet mij he? Dat is nl niet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |