zijn de kaarten inmiddels al in de VVK ? ik wil ook zooo graagquote:
Wel uitkijken dat je niet te ver doorschiet in je parasociale relatie met haar, hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind het heul rot voor marielin....he bah en dan lig ik straks in een groot warm bed...onder een warm dekbed....met een boel kussens...he...wat rot he voor haar
en de insecten die over de grond kruipenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me juist lekker, dat je jezelf mag afzonderen als je de hele dag in een groep hebt gezeten.
Kou is ze tegen beschermd: het enige nadeel is de wat harde ondergrond.
zie vorige postquote:
Natrappen is leukquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind het heul rot voor marielin....he bah en dan lig ik straks in een groot warm bed...onder een warm dekbed....met een boel kussens...he...wat rot he voor haar
Paars, die qq haakjes zijn paarsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je even bovenaan de pagina naar opties gaan en Quick Reply aanzetten, dat werkt zoveel sneller als je in COS zit en in andere topics
bijdehandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Quick-quote moet je eerst instellen bij opties sjim
Oeh, weer een verhaaltjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
ik vind het heul rot voor marielin....he bah en dan lig ik straks in een groot warm bed...onder een warm dekbed....met een boel kussens...
t lijkt net een junk zoquote:
roodquote:
echt wel :^quote:
vindt je dat ik door schietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet te ver doorschiet in je parasociale relatie met haar, hoor.
quote:
Naar het schijnt begint 12 juni de voorverkoopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn de kaarten inmiddels al in de VVK ? ik wil ook zooo graag
oh als ik dalijk met de auto weg ga zal ik ook nog even rammstein opzetten en hard ook![]()
goede audio in de bak
![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
opmaken op dit tijdstip?? had ze dat niet beter morgenochtend kunnen doen?
Nachtcrčmequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
opmaken op dit tijdstip?? had ze dat niet beter morgenochtend kunnen doen?
Staan ze daar nog dan ??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t lijkt net een junk zoal zien ze er achter het CS er beter uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |