hoop dat ik dan niet ergens in een gat lig met een kater op een of ander festivalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Naar het schijnt begint 12 juni de voorverkoop
Snap dit echt niet hoor ??? Ze doet het wel en ze houdt het vol zeker weten!!!!.. Meid doet het goed en een boel gekanker op haar??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ga je ook buiten liggen ter morele ondersteuning!
Hoe is het bierzout bij jou?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie vorige postmoet je Quickreply even aanzetten
doe je in opties
Jah,anders kunnen ze zometten nie op Fok! spammenquote:
zatquote:
bier zout ? :/quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had zin "parasociale relatie" te typen.
Alsof ze naar de kermis is geweestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Eline: "Dit is echt een té gekke prijs!"
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had zin "parasociale relatie" te typen.
vereiste in het levenquote:
teveel gepiel, ik geef 't opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je even bovenaan de pagina naar opties gaan en Quick Reply aanzetten, dat werkt zoveel sneller als je in COS zit en in andere topics
komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
teveel gepiel, ik geet 't op![]()
thx anywayzz
Ik vind 'm ook briljant dit jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop dat ik dan niet ergens in een gat lig met een kater op een of ander festivalik moet rammstein zien !
wagt een jaar, The prodigy , Metallica , Greenday , Papa roach , Rammstein, Coldplay...Een kleine greep uti wat ik dit jaar heb / ga zien
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Deisyy het volgende:
En toch heeft het een voordeel, diue hutkoffer met make-upjes![]()
Eline zegt nog maar heel weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |