hiihquote:
ow, okquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:55 schreef Laysa het volgende:ik ga ook naar mn bed....slapen D....slapen
....trustuhhh allemaal en see joe laterss
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen ideetoen ik de eerste post las in zn hyves waar stond , 'wil iedereen evne opletten, ik kijk deze hyves regelmatig na dus doe maar nix kwetstends posten, anders neem ik contact op met je ouders.'
kusje moeder
had ik het wel weer gehad met die tak van de famiie
Zeker weten.Marilien ligt nu al voor de tweede nacht deze week alleen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
dus conclusie, elintje wordt voor getrokken.
Oh ze is al gehard ..Denk dat ze meerdere keren harder is dan al die kerels die binnen zitten. (incl Eline)quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen![]()
![]()
Dat de jury niet objectief was is 1 ding, maar ik vind dat ze deze opdracht, met als straf dat er buiten geslapen moet worden, wel aan iemand anders hadden kunnen geven. Marielin heeft al eens een keer buiten geslapen.
je nicknamequote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ze is al gehard ..Denk dat ze meerdere keren harder is dan al die kerels die binnen zitten. (incl Eline)
mijn kleren vallen zowat uit elkaarquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik kleren heb met een gat erin, zeg ik niet gelijk dat het oude kleren zijn hoorDan hebben die kleren karakter. Maar ik heb ontieglijk zin in dat concert
En soms heel soms irriteert dat mateloosquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin d'r eigen schuld. Ze kan geen drie zinnen zeggen zonder dat haar vriend ter sprake komt. Dat stoot af en daarmee stelt ze zichzelf op voorhand al buitenspel. Vrouwen hebben van nature de gave tot flirten. Daar moet je dan ook handig gebruik van maken.
mn gezicht deed letterlijk die smilie na toen ik t zagquote:
ze is verliefdquote:
als ie daar maar gelijk blijftquote:
Marielin is wel de stoerste meid die de bunker in is gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ze is behoorlijk door de mand gevallen..
dr toilet-tas is nou ook niet bepaald kleinquote:Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef Susi het volgende:
Kijk, op zich houd ik van mensen die van de kleine dingetjes kunnen genieten. Maar ik weet nog niet of Eline hier nou onder gaat vallen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |